logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » kupowanie samochodu » Pasja Capri

Pasja Capri

Cześć wszystkim, rozważam kupno starego Forda Capri, fascynują mnie te modele. Jednak jestem jeszcze nieco zielony w temacie i stopniowo zdobywam wiedzę.
Chciałbym aby był to egzemplarz, w który będę mógł włożyć trochę serca i czasu :)

Odnalazłem takie oto, dwa ogłoszenia:

http://olx.pl/oferta/ford-capri-CID5-IDgspwB.html#f657a1fb91

http://www.capri.pl/market/81829

Co myślicie o ww. samochodach?

Na sam zakup posiadam obecnie 15 000 PLN. Czy to wykonalne?

Pozdrawiam

Piahu / 2016-07-14 04:00:35 /


jak jestes zielony to podstawową rzecz jaką zrób, to poproś jakiegoś klubowicza by pojechał z tobą obejrzeć wybrany przez ciebie egzemplarz.

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-07-14 06:35:07 /


Najważniejsze to stan blacharski obu samochodów. Z tego co wiem, samochód kolegi Rafako jest do poprawek blacharskich. Ma ładne wnętrze i jest w miarę oryginalny. Ten z OLX już na zdjęciach to zwykły śmietnik - zwieśniaczony środek w stylu Calibry, nieoryginalne zderzaki. Dokładany szklany szyber to najczęściej źródło kłopotów i korozji. Instalacja LPG przy Pinto 1,6 to też poroniony pomysł. O przodzie i pasowaniu maski nawet nie wspominam.

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-07-14 10:19:14 /


jak kupiłem kapcia rok temu i wnioski jakieś mam! pierwsza rada poczekaj! za 15 już znajdziesz coś ciekawszego. jeśli chcesz mocy to nie polecam 1,6 ja mam pinto 2l. i to sie fajnie zbiera ale i tak to mi mało! szukaj v-ki :)

Świr_BDG / 2016-07-14 17:48:37 /


szukaj czegoś z historią na capri.pl (w sensie strona klubowa samochodu, co tam zrobione, etc.)
najczęściej parę osób te auta wcześniej widziało i przynajmniej wiadomo będzie czego (jakich prac) po takim aucie się spodziewać