logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Kolektor dolotowy

Kolektor dolotowy

Przeglądam customowe kolektory dolotowe i są 2 rodzaje wykończenia w środku tzn. "trąbki" wystają i "trąbki" wspawane tworzą jedną powierzchnie.

Jak różnica, które lepsze, co daje ?

Pzdr

Jarek / 2016-11-30 13:32:58 /


Tak jak na zdjęciach.

Jarek / 2016-11-30 13:35:55 /


chętnie bym się dowiedział, gdzie takie "trąbki" zakupić

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-11-30 14:24:42 /


Mi koles z racingforum zrobil po 30 zl za sztuke. Moze nie sa jakies super ale daja rade. Normalnie kolo 100 zl za sztuke sa.

Jarek / 2016-11-30 15:08:58 /


ja na stożku rozpęczniałem kawałki rury ameliniowej (ile wydadzą bez pęknięcia) i potem jeszcze poprawiałem obróbką ścierną... myślę, że wystarczą - restrykcji nie ma...
najlepszy szejp to oczywiście kółko wokół rury (taki amerykański pączek - jak gaźnik na zdjęciu)...
kiedy jest rozchylony kielich rury, to już zysk...
z tego co pamiętam: prosta rura - restrykcja kilka procent, kielich - ok. 5% poprawy przepływu, idealny ram pipe - ok.7% poprawy...

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-11-30 15:37:10 /