logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Weber IDF zalewanie po zgaszeniu silnika

Weber IDF zalewanie po zgaszeniu silnika

Panowie może ktoś pomoże. Mam problem z 2weberami idf. Auto odpala chodzi itd. Gaźniki zsynchronizowane. Chciałem ustawić skład mieszanki ale zaraz po zgaszeniu silnika gaźniki się same zalewają. Paliwo się sączy z dziurek nad przepustnica. Z każdej gardzieli wychodzi rurka jak by do podciśnienia. Jak jest zaślepiony po wyliczeniu silnika leje się do gardzieli. Jak zdejmę zaślepki też się leje. Ogólnie słychać jakby gaźniki same ssały paliwo. Gaźniki wyczyszczone zsynchronizowane bez luzów na przepustnicy....co mogło pójść nie tak?

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2017-07-28 18:51:09 /


z pompek przyspieszacza się leje?

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2017-07-28 21:01:52 /


Stawiam na zużyte gniazda i zawory iglicowe, ale sprawdziłbym przed jakąkolwiek ingerencją poziom paliwa w komorach pływakowych. W Weberach jest jeden z bodajże 3 typów i sestaw gniazdo/zawór jest chyba w każdej reperaturce. Najtańsze i chyba najlepiej dostępne są z Łady 2103 albo PF 125p.

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2017-07-28 22:26:24 /


oprócz tego co Michu napisał - na dole gaźnika idzie takie cięgienko do pompki przyspieszacza - może spróbuj tam odkręcić - jeśli są tam też sprężynki i wszystko jest za bardzo skręcone, to może tę membranę jakoś podpierać i dlatego z dysz przyspieszenia jeszcze się leje....

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2017-07-29 07:51:01 /


zaworki sprawdzone, poziom ustawiony, pod tym względem nie ma żadnych błędów. Co do pompki przyspieszacza to jest bez sprężynek, po dodaniu gazu leci paliwko z tych dysz na górze gaźników.
Czy jest możliwość że w jakiś sposób w kanałach gaźnika będzie pojawiało się podciśnienie po zgaszeniu silnika ??

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2017-07-29 16:30:13 /


na tych cięgienkach powinny być sprężynki rozprężające...
jak silnik nie pracuje, to chyba podciśnienie się nie "produkuje"...

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2017-07-29 16:39:26 /


Cieknący temat opanowany. winne były uszczelki które nie miały wyciętego jednego otworu ( dziurki) tworzyło się podciśnienie które tłoczyło paliwo z komory pływakowej przez rozpylacze. Odszukałem stare uszczelki dorobiłem otwory i smiga.

Problem kolejny to że bardzo nie równo pracuje na wolnych obrotach, tak jakby nie chodził na wszystkie cylindry.
Po zsynchronizowaniu przepustnic i sprawdzeniu synchrometrem na wszystkich gardzielach ta sama wartość na przyrządzie. Ale silnikiem nie pracuje równo.
Nie mogę ustawić składu mieszanki. O ile pierwszy gaźnik cyl 1 i 2 pracują całkiem OK ( świece maja ładny kolor, lekko przydymione ale nie zalane ( śruby składy wykręcone od oporu o jakieś 3/4 obrutu to w przypadku drugiego gaźnika cyl 3 i 4, śruby odkręcone o 3/4 obrotu jakby wcale paliwa nie dostawał ( po zdjęciu z przewodów zapłonowych z tych cyl, silnik dalej pracuje jak pracował iskra jest na świecach) po wykręceniu o 2,5 obrotu śrub składu mieszanki lekka poprawa ale dalej silnik chodzi nie równo.

Jeśli chodzi o dysze wolnych to wszystkie takie same 50,
Dysze paliwowe 130, powietrze chyba 180

Na wysokich obrotach nie ma problemu silnik pracuje dość równo, zapłon ustawiony na 8stopni, zawory wyregulowane. silnik zdrowy, kompresja na wszystkich cyl równa, świece przewody, kopułka palec nowe. zapłon na module elektronik ze sierry
Może ktoś ma jakiś pomysł co go może boleć ?

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-03-27 10:01:53 /


Gdzie masz podłączone serwo?

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-03-27 11:59:31 /


może coś ogranicza przepływ na tych iglicach do składu mieszanki na tym gaźniku na 3-4 cyl? ja miałem zajebane na betonowo dziurki ułamanymi iglicami....

Jeszcze jedno - jak czyściłeś gaźniki jeśli w ogóle? bo u Ptasiora czyściłem ze 2 razy za każdym razem rozbierając do końca, a zaczęły prawidłowo działać dopiero po myjce ultradźwiękowej...
tam są takie kanaliki i zakamarki, że zawsze można czegoś nie przepchać...

A jak możesz, to dorwij Colortune i krynć tak długo, żeby było dobrze jeśli chodzi o skład mieszanki....

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-03-27 18:48:52 /


Granadziarz, serwo jest podlaczone pod wyjscie przy 3 cyl. Sprubowac zaslepic?
Barto, czyscilem ze 3 razy benzyna, carbb cleaner, spreżone powietrze, wyciorki itp. Raczej solidnie. Nowe wszystkie oringi uszczelki itp.

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-03-27 21:27:07 /


tak, jeżeli serwo na jakąś nieszczelność, to na wolnych zakłóci Ci pracę 3 i 4 cylindra.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-04-13 13:21:23 /


OK, spróbujemy zaślepić, może to jest przyczyną.

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-07-09 07:55:15 /