logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Trójkąt - Ford Escort Mk I RS2000 1973

Trójkąt - Ford Escort Mk I RS2000 1973

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl
Samochód: Ford Escort Mk I RS2000 1973
Status: sprzedany (w posiadaniu od 2005-03-01 do 2014-08-02)
Aktualizacja: 2014-08-04 11:01:02

Podstrony

Escort MK1 73r

new prodżect processing...



20-05-2005

Trochę gadżetów dokupionych do autka.
-nowa fabrycznie atrapa

-kółeczka


22-05-2005
przywiozłem dziś kółeczka, więc lada chwila będą fotki już z kółkami!
po wymierzeniu felg, wychodzi ze są to 13x7 ET -40 + oponki 235/50



16-06-2005

Kolejny element dokupiony do escorta.

* DOHC 16v,
* średnica i skok 86,00 x 86,00 mm , 1998 cc, sprężenie 10,3:1.
* Electronic fuel injection, Ford EEC IV .
* Max moc 150 KM @ 6000 rpm, max moment 190 Nm @ 4500 rpm.





Prodżekt chwilowo zapauzowany. Części się zbierają ale czas pochłania nieco większy projekt: http://trojkat.capri.pl :)


10-07-2011

Nadejszla wiekopomna .... .. Escort pojechał do przydomowego warsztatu w Makówce.
Franek w drodze to trzeba mu przygotować zabawkę :)






2-08-2014
Prodżekt stop :) auto zmieniło właściciela.


Next prodżekt start.. Wracamy do korzeni..

Komentarze

pierwszy :D

no ładne cacko ...
piękne felgi
jaki motor będzie docelowo?

Kornik Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-18 13:22:58]


Super !

Kocham te samochody :-) ! Ta linia,odpowiednie koła - wszystko jak trzeba. Gratuluję. Pozdro.

Jerry Dokładna lokalizacja na mapie [2005-04-18 13:43:00]


Zapowiada się kolejny potwór z pod znaku Trójkąta

KAMEL Dokładna lokalizacja na mapie [2005-04-18 13:59:14]


Śliczny... a po zrobieniu będzie pewnie boski ;)

Piotrek PCK [2005-04-18 14:03:06]


dobra baza
tylko dlaczego remont zaczynasz od felg :P
hehe
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie [2005-04-18 14:10:53]


kolejny... zajefajnie :) wyglada na dobry materiał, miejmy nadzieje ze lepszy niz mój :)

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2005-04-18 14:26:20]


Czy ten w żółtej czapeczce to mały Trójkącik? :D

Ramboost Dokładna lokalizacja na mapie [2005-04-18 15:11:25]


no z dohcem to bedzie jezdzilo troche

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-18 15:28:23]


w żółtej czapeczce jest moja bratanica :)) od małego jak widać ma zajawki na kierowce rajdowego :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-18 15:31:47]


a ja mam przeczucie...

że tam będzie siedzieć 2.0 EFi. W sumie też się rozglądałem za essim ale najpierw niech ja jedno skończe:)
gratuluje zakupu

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-18 15:51:55]


No no no! Teraz znowu dziób i będzie komplecik fordów :)

RoT Dokładna lokalizacja na mapie [2005-04-18 22:10:28]


piękny kalafior do kolekcji.:))
nie no man, jak dla mnie bedzie klasa.
faelgi ma naaaaaprawdę najładniejsze z możliwych ;pp hehheh
no i teraz wielki dylemata selecta, bo dla mnie są dwie opcje:(tak jakeśmy zresztą rozmawiali)
albo go pozostawic w cywilu z lekkimi poszeżeniami, a resztę w drewienku,
czy tez zapodać konkretną rajdówkę z klateczką jaką miłą, z zajebistymi dodatkami rs plus jakie malowanie. ehh no to Ci zazdroszczę..
rastarastamta;p

Rasta Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-18 23:06:22]


RS'y ma sie rozumieć są j7 ?? :)

nOx Dokładna lokalizacja na mapie [2005-04-18 23:27:07]


a nie widać ? oczywiście że to 7x13

a co do opinii to moją chyba już znasz ;-)

jakieś preferencje co do koloru ?? czy klar na to co jest ?? ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-18 23:43:08]


pomysłów na pojazd jest kilka :) napewno wyląduje w nim 2,0 dohc, 4 tarcze na koła i recaro do środka :) .. kolor jeszcze jestem na etapie wymyślania.. a pomysłów jest dużo :) ale zanim dojdzie do koloru trzeba wypiaskować nadwozie, zrobić porządną blacharkę a wtedy dopiero myśleć o reszcie.. :) no ale efekt może być ciekawy :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-19 00:52:43]


a nie lepiej tylko te 4 tarcze założyć i DOHCa, a budę taka zostawić??;-)
przecież śliczna jest!

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-19 07:24:21]


Nie baw sie w 2.0 dohc, zaloz zeteca lepszy i bardziej rozwojowy. Zrob oryginal szkoda go na "rajdowke".

Pozdrawiam

Jarek [2005-04-19 09:06:26]


hehe to "załóż zeteca czy rób na orginał ? "

powodzenia w budowie i niech coś fajnego powstanie

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-19 09:09:53]


albo

zrób silniki wymienne na jakieś zatrzaski:) raz zetec, raz oryginał. 10min roboty i silnik zmieniony.

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-19 09:12:01]


prawde mówiąc szkoda mi orginalny silnik wyjmować :) bo chodzi jak pszczółka :] ale druga natura nakazuje conajwyżej odstawić go na półkę dla przyszłych pokoleń.. ;]
Co do orginału to jedną z wersji jest pozostawienie cywila na nieco większych kołach.. tylko z większym silnikiem..
no ale czas zweryfikuje wersje wydażeń.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-19 10:06:38]


To mialem na mysli wyglad oryginal, technicznie zmieniony. Te silniczki chodza jak pszczolki rzeczywiscie. Mialem w swoim tez takiego mial orygnalne 110 tysiecy i cykal. Mozna zmienic na jakiegos "Kencika" 1600 i po kliku modyfikacja mozna 130 drogowych konikow miec.

Pozdrawiam

Jarek [2005-04-19 10:20:48]


Mam pytanie do właścicela , ale takie bez wywoływania niepotrzebnych kłótni. Absolutnie nie chcę Ci mówić co masz robić i jak , ale czy nie korci Cię żeby mieć takiego oryginalnego rarytasika w garażu ? Słowo rarytas, w odniesieniu do oryginalnego MK1 jest chyba jak najbardziej na miejscu. Zdaje sobie sprawę , że z ohc/dohc to bedzie zapierdalać , ale czy to ma sens ?
Uszanuje to co napiszesz i nie odezwe sie wiecej.
Pozdrawiam
P.S.Zapomniałem napisać ze jest fantastyczny i kiedyś takiego bede miał :]

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-19 11:31:43]


110 tysięcy? Co Ty wiesz o zabijaniu!
;)

[2005-04-19 11:34:19]


mis212 koncepcji jeszcze nie mam do końca ustalonej.. najpierw muszę wypiaskować nadwozie i zobaczyć w jakim jest stanie.. a dopiero będe myślał co dalej z nim zrobić.. escort przechodził już jakieś partackie naprawy blacharskie i nie wiem co kryje się pod lakierem.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-19 11:49:00]


Jak włożysz tutaj dohca, to coś czuję, że Pająk nie będzie sam na driftingi jeździł... Ale drugi fakt - mis ma rację, szkoda by było nieco tego oryginalnego motorka. Jednym słowem - masz dylemat. Jak ja bym chciał mieć taki dylemat ;)

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-19 12:15:18]


drifting pozostawie Pająkowi.. on jest w tym mistrzem i niech tak zostanie :) u mnie auto musi jeździć!.. stojące auto nie ma sensu.. tylko niepotrzebnie niszczeje..

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-19 12:58:09]


no ażeby i Kencik nie niszczał gdzies w garage to może zasilic np. kosiarke ;) z dohcem będzie fajnie jeździł, laka palił, bąki kręcił :) powodzenia w remoncie...

Daniel vel Treetop liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2005-04-19 18:05:33]


" z dohcem będzie fajnie jeździł, laka palił, bąki kręcił :)"

i mosty ukrecał :D

a tak na serio baza jest niezla:)
ja bym go widzial w jedynym słusznym kolorze :D BRG

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2005-04-28 10:21:38]


był taki Scorcik w gierce: Relli Czempionczip coś tam

i nim właśnie najtrudniej się jeździło, potworna moc, lekki, nadsterowny, porównywalnie było tyko ze sierrą cosworth RWD, ale to takie wirtualne wtręty

ADRIANna44 Dokładna lokalizacja na mapie [2005-04-28 11:55:23]


ten będzie miał szanse podobnie się zachowywać :]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-28 11:58:11]


WOW..... kółka pierwsza klasa.

KAMEL Dokładna lokalizacja na mapie [2005-05-20 08:11:00]


Trójkąt skąd ty takie fajne fele wyrwałeś? Też chce takie, tylko że 15' !!!

Rayo Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-05-20 08:11:33]


no i odrazu widac że super potwór będzie :) genialne fele.

Daniel vel Treetop liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2005-05-20 08:21:35]


No ładne cacko, fiu fiu.
A skad wziąłeś telefon w skali 1:3 :p

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-05-20 08:48:26]


hehe telefon jest 1:7 a nie 1:3 ;] i kupiony na odpuście :D jak ktoś chce porobić fajne fotki swoich felg to chętnie użycze :))

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-05-20 09:08:58]


a teraz jeszcze zdjecie jak one wygladaja na escorcie.. :)

super sa... :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-05-20 13:47:23]


Koookka niezle tylko jak ty tam je zmiescisz. Rozumiem ze na przod zakladasz ;P

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-05-20 14:23:06]


zmieści zmieści, a jak ... dokładnie tak samo jak ja :D

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2005-05-20 15:13:19]


o nie !!

nie nie ..nie ma nic lepszego - US wheels ale nie ze stali tylko z alu.... nie ma chyba nic lepszego

ADRIANna44 Dokładna lokalizacja na mapie [2005-05-22 10:19:30]


swietne koleczka, nie ma co rancik wy....sty :)

bood-o [2005-05-22 14:09:36]


prawie nie wystaja ]:->

spawn Dokładna lokalizacja na mapie [2005-05-23 17:55:32]


to co reparaturki od (tfu) golfa ??

nmd [2005-05-23 22:56:47]


raczej orginalne poszerzenia z RS-a.. golfem bym nie zbeszcześcił forda :p

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-05-23 22:58:15]


:D tfuuu golf :D nie bedzie tak źle, odbijemy moje :) albo skołujemy natępne :) nie 3kąt :D

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2005-05-23 23:05:33]


No neeeeeeeeeeeeeeee :) Czysty czar "par" :D:D:D:D:D . Dla mnie bomba (chyba). Ciekawe jak będzie z poszerzeniami wyglądał :). Zazwyczaj jestem od tego daleki, ale w tym przypadku jak patrze na auto, wizualizuje sobie poszerzenia to jedyny lakier jaki mi wychodzi to czarny mat :).

Jak go już zrobisz od podstaw z pełną blacharką to go kupuję :).

babejsza Dokładna lokalizacja na mapie [2005-05-24 02:03:31]


Eeeeeeeeeee slabo ;D

chyba musze to zobaczyc w realooooo heheheh. do zobaczonaka wieczorkiem .

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-05-24 13:41:40]


maly ten fordzik ale kolka duze :)

ciekawe co ja napędzi ;>

Maciasek_3M [2005-05-25 11:19:27]


w google escort mk1. i trojkat 3 miejsce :)

nmd [2005-06-09 21:33:09]


DOHC 16V

Szybko będzie :)

PiotrekFCapri [2005-06-16 23:53:41]


z eskorta do eskorta... jeszcze by mu sie 4x tarcze przydały :)

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-06-16 23:58:58]


Ja sie nie zgadzam, ja protestuje, ja chce taka zabawka:]
a jak tam to z łapami stoi itp, dużo zabawy z zamontowaniem tego wzdłóżnie?? (bo wzdłóżnie montujesz , prawda;)

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-06-17 01:30:06]


wrrr
to ja go licytowalem :(

widze jeszcze fotki z allegro :)

dobry jestes

spox :)

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-06-17 02:20:10]


oczywiscie chodzi o piekny silniczek :)
bo nie dodalem :)

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-06-17 02:20:41]


nono

ja już też gdzieś ten silnik widziałem...
i tak niedaleko Ciebie był, i chyba za dobry kwit, że tak czułem...
i jeszcze dałeś ogłoszenie o tamtym DOHCu, to już pewien byłem.
dobrze, że trafił w odpowiednie ręce.

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-06-17 06:40:31]


hehe szybka decyzja i allegro nawet niepotrzebne :)) montaż raczej bezproblemowy.. silnik ma blok standardowego dohca wiec ma i mocowania na boczne łapy, pasuje też skrzynia biegów mt75.. będzie nieco kombinatoryki ale niewidzę przeszkód aby wylądował wzdłuż w starym escorcie ;]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-06-17 08:57:21]


duch z nowoczensego RS'a moża nada mu szyk :P

nOx Dokładna lokalizacja na mapie [2005-06-17 08:58:12]


problemów z montowaniem podlużneinie powinno nie być (w scorpiaku jest ten sam silniczek montowany wzdłużnie) warto było by jednak pomsleć o głowicy od scorpio ze wzgledu na wyjscia wody - wałki przełorzyć z z Eescorta aby zachował te swoje 150 ps zamias 130 Scorpiaka :) powodzonka

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2005-06-17 09:04:41]


chyba łatwiej dać 50cm więcej rury doprowadzającej wode.. niż rozbierać jeszcze fabrycznie złożony silnik :))

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-06-17 09:56:41]


a koektor ssacy juz jest?? czy moze taki ze scora pojdzie z 2 przepustnicami?? Czy moze bedzie powietrze z kabiny zasysal :)

Mysza liil (EM) [2005-06-17 11:23:17]


Mysza myślę że to dobry pomysł, wure ssąca pod fotel kierowcy, a przed imprezą najeść się grochówki... normalnie podtlenek to pikuś :-))

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2005-06-17 11:31:47]


miało być: rurę ssącą

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2005-06-17 11:32:19]


hehehe dobre :)
to musiał by jechac i cały czas jesc :D :D

a co bedzie jak nie trafi zlotego strzala w odpowiednim momecie :)

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-06-17 11:59:35]


Jak tak dalej poojdzie to 3-kat escortem pojedzie na PC a nie kapciem ;D

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-06-17 13:31:31]


no mocna bestia się szykuje, trzeba budowac konkurenta hehe :)

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-06-17 13:37:33]


to ładny demon będzie, trudno będzie mu dorównać na gaźniku, powodzenia, dołącze do stawki w przyszłym sezonie

maciorm [2005-06-19 12:12:20]


nie wiem jak z masa tego silniczka ale czy nie bedzie za cieżki??

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2005-06-19 12:25:23]


Raczej nie - żeliwny kent np. 1.6 jest dość ciężki - a ten silniczek prawdopodobnie bedzie zbliżonej masy

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-06-19 15:21:36]


o ile nie lzejszy :)

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie [2005-06-19 18:20:18]


raczej nie... tzn dohc napewno jest troszkę cieższy od kencika.. wiem z autopsji między innymi dlatego u mnie wybór padł na inną jednostkę, a dróga przyczyna taka że strasznie ciasno jest z dohcem pod maską... ale 3kąt i 4.0 by tam zmieścił wiec... siedze cicho :d

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2005-06-19 18:38:09]


masa silnika to pikuś ;) nie jest specjalnie cięższy.. skrzynia biegów bedzie aluminiowe wiec lżejsza od orginału.. niom ale jest jeszcze kilka problemów do obejśćia.. nio ale wszystko w swoim czasie

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-06-20 00:15:01]


mam takiego samego, zakupilem niedawno kolor nawet sie zgadza, teraz musze z Trojkatem udac sie na piwo w celu zakupienia takiego samego silnika po dobrej cenie:)

Hoover 3M [2005-06-23 14:00:40]


gadaj z gosciem na allegro
jak wycofal aukcje to napisal ze za tydzien bedzie nastepny
wiec masz szanse

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-06-23 21:29:37]


i co silnik juz pod maską??:)

nOx Dokładna lokalizacja na mapie [2006-01-29 01:16:25]


Cześć , mam taki silnik tylko że po mocnym przerobieniu w moim Escorcie RS 2000 z 1992 roku , podaj adres meilowy przesle Ci zdjęcia i skany przeróbki kolektora ssącego , co i jak zrobić , oraz recylkulatora spoalin komutera od miezanki powietrza i tp.

Moj silniczek teraz na hamowni , koła 16" x 205 , wykazał 185 KM ( bez turbo ) więc warto a przeróbek nie trzeba wiele.

Pozdrawiam RedCar.

Zdjęcie wstawie jutro na stronke.

RedCar Dokładna lokalizacja na mapie [2006-03-19 19:45:14]


jak tam postepy w projekcie?

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie [2006-03-26 22:05:56]


aaaa,o tym potworze mówiłes na zlocie...!!!!!Dawaj,dawaj,składaj wszystko,i już niedlugo musisz zrobić prezentację wozu!
A może i ja się wyrobię z remontem Dzioba i spotkamy sie na serpentynach w Bieszczadach...?!

fikcja Dokładna lokalizacja na mapie [2006-03-27 08:09:04]


Trójkąt - a jajek Ci nie szkoda ?? Wielkanoc idzie ;) oszczędź ze dwa do koszyka ;)

Shadow Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-10 18:04:19]


a ja mam takie pytanie jakie plany co do zawieszenia i hamulców ?? czy może juz coś wydłubanego ?? :)

nOx Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-10 18:06:41]


No właśnie ciekaw jestem czy chamowanie będzie bardzo boleć;D buahahha
Ale to dobrze bo będziesz miał mobilizację żeby być najszybszym i wygrać puchar;)hehe

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-10 21:06:52]


zawieszenie gwint na amorkach koni, hamulce 4 tarcze, przód tarcza wentyl od sierki diesel zacisk również od sierry, tył tarcza przednia od fiesty na zacisku od sierki :]
-taka kombinacja ze względu na koła o rozmiarze 13 :]
pompa hamulcowa od scorpio ze wspomaganiem elektrycznym -to ze względu na brak miejsca na serwo podciśnieniowe.
ponieważ zaciski tylne od sierki mają dość słaby ręczny to w planach jest ręczny napędzany hydrauliką.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-10 23:07:12]


'zawieszenie gwint na amorkach koni" znaczy się coilover kit ?? :)

nOx Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-10 23:10:28]


tia dokładnie. na 2,5calowych sprężynach.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-10 23:32:06]


W kola 13x7 miesczasie tarcze o srednicy 260mm (nowy Scorpio lub Mondeo) i zaciski od Scorpiaka (taki zestaw proponuje Caprisport jako GTR260)... Probowalem przymiezyc swoje 7 calowe krzyze so swego Scorpiaka - wchodza (nie do konca, bo moj Scorpio ma 5 szpilek, ale srednica felfi wystarczajaca rzeby weszla na tarcze z zaciskiem). Zaciski od Scorpio o ile wiem maja troche wieksze cylinderki niz Sierra...

Arunas Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-11 07:13:34]


fiu fiu....

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-11 08:24:36]


Heheh , narazie z tego co widzialem to essi do lotu sie szykuje . 3-kat kola wymontowal i blotniki jak skrzydla zamontowal ;D

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-11 09:37:11]


Ja włożyłem Cragara 14stke do Mondeo 2004 ale 13stki nie przymierzałem :-P Naprawde sie to miesci ??

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-11 09:47:14]


W felgi 13x7 miesczasie tarcze 260mm tylko w komplecie z zaciskami od Scorpio. Zaciski Mondeo sa Wieksze od Scorpio, dlatego przy takiej srednicy tarcz juz sa potrzebne wieksze felgi.

Arunas Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-11 09:55:34]


do RS7 calowych wchodza bez problemu tarcze 260 + zacisk z sierry xr4i, do wolfów pewnie też, na pajaczki 5,5 nie wchodza.

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-11 18:23:33]


Że sie tak zapytam - czy ten cudaczny pas nie uciska "klejnotów" ? :D

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-11 18:25:31]


ja mam poskladane dokladine tak jak piszecie tarcze brembo 260mm zacisk od xr4i i wolf13 :) da sie to porzenić :)

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-11 19:34:24]


jak masz pasy zapięte prawidłowo czyli pasy Cie trzymają to nic Ci się nie stanie mało tego bardzo często ratują życie. Takie pasy to jedyne którym wierze.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-11 20:54:29]


Jeździłem kiedyś w takich pasach i ku mojemu zdumieniu klejnotów nie uciskały... chociaż miałem obiekcje do zapięcia ich z początku:P

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-12 00:06:43]


Mój znajomy miał takiego Escorta w oryginale RS 2000 w kolorze niebieskim z naklejkami RS.
Piękny był.
A czy ty będziesz Twojemu najpierw naprawiał blache czy zaczynasz od felg i silnika ???

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-12 08:00:07]


blacha lada dzień idzie do piaskowania i do przebudowy, napewno trzeba będzie zmienić całą pdłogę i tunel tak aby pomieścić skrzynie MT75 i wydech.
W następnej kolejności kaltka i dopiero szpachlowanko i lakier :) zapewne w jedynym słusznym kolerze :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-12 09:32:48]


Znalazłem swój ideał :] kto wie.. kto wie .. :]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-14 08:23:34]


ale taki image to przynajmniej fałósemki wymaga:)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-14 08:26:37]


musisz dużo klepać żeby wyszedł tak jak na czwartym zdjęciu ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-14 08:50:06]


kapeć wpadł niejako przez przypadek :]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-14 10:14:10]


i ten na ostatnim też jakis niepodobny ;) i tak jak mówia wtedy coś mocniejszego pod maską by się nadało:)

nOx Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-14 10:16:02]


ostatni to Vauxhall ... ale Troojkatowi chodzilo o klimat ...

BatOOn Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-14 10:22:15]


tak zeby zawczasu wyprzedzić komentarze to informuje ze już diaksa zakupiłem... solidnego 1,5kW :) .. oj będzie rżnięcie ;]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-14 11:40:12]


no wiesz co... Trójkąt... takiego oryginała chcesz zepsuć...

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-14 12:10:41]


No właśnie... takiego oryginała chcesz zepsuć, tak to jest jak taki samochód dostanie się w nieodpowiednie ręce;) hehhe:D Rezaj go rezaj... z niecierpliwością czekam na efekt końcowy:]

P.S. - Motor wkładasz bez żadnych przeróbek... czy coś w nim jeszcze będziesz majstrował? Może jakiś cip tjuning?

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-14 12:16:40]


Projekt ciekawy!Podoba mi suę przede wszystkim od strony technicznej!!!!
Jeśli jakoś będę mógł pomóc i wesprzeć-możesz na mnie liczyć!Pozdrawiam i ostro kibicuję!

fikcja Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-14 12:26:39]


cip tuning zeby zyskać 5 KM za 1000pln eee lepiej zrobić zato głowice będzie znacznie więcej:)

nOx Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-14 12:37:32]


Jak mr, T bedzie robil takiego essiego to chyba bede mu naprawde kibicowal . Moze na poczatek udalo by sie wepchnac tam ta 4 z caprika ;D

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-14 12:44:17]


No nie wiem... z tego co widziałem na streetracing.pl to z tego silnika cip tjuninkiem da się zyskać trochę więcej niż 5 PS... no ale ciekawe czy wogóle Trójkąt będzie robił coś z silnikiem, czy wrzuci go tak jak leży pod maskę:)

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-14 12:49:04]


no niewiem moze to jakiś magik robił ogolnie silnika N/A mają bardzo mały popis do modyfikacji elektroniki wg mnie jest sens to rbić tylko po modyfikacjach mechanicznych by wszystko idealnie zgrać , choć ja przy takim projekcie wywalił bym szpryce i zapodał jakieś dcoe albo inne dhla 45' a moze nawet 48' :D plus jakieś big valve i... zresztą trojkąt dobrze wie , ładnie by się kulało ;)

nOx Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-14 12:55:41]


W sumie nOx dobrze kombinuje... cztery gardziele tutaj by ładniej wyglądały niż szpryca;)

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-14 13:22:59]


mamy w gronie speca od rs-ów 2000. spec ów twierdzi i ma dowód z hamowni że taki silnik po niewielkich modyfikacjach wyciśnie ponad 170KM. nie wiem jesscze ile w tym prawdy ale zobaczymy.. czas pokaże :]
gaźników nielubie. techno-dziecko ze mnie, w elektronice grzebać lubie :]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-14 13:32:53]


czy ten specu śmiga takim szarym rs2000 ? i kiedys miął czarnego z dołozona turbinką ??:>

nOx Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-14 13:40:35]


super super !!!

chyba wszyscy nie moga sie doczekac
a PC szybko nadchodzi .....

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-04-16 14:27:22]


Trzeba się pochwalić postępami prac:>

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2006-07-05 11:30:47]


Hmmm, wygra puchar? ;]

Mysza liil (EM) [2006-07-05 12:56:58]


Maje szansa!

SlavaK Dokładna lokalizacja na mapie [2006-07-05 14:17:08]


a u Trójkąta jak zwykle, kilkanascie dni do PC a tu ciszaaaa jak makiem zasiał;P

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2006-07-19 20:11:18]


ciii jakieś plotki tylko szłychać nic więcej :]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-07-19 22:51:54]


Czyli nici z zobaczenia Escorta na PC:/

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2006-07-26 23:40:10]


piekny a bedzie jeszcze piekniejszy-pozdrawiam i gratuluje!

Daro Darecki Dokładna lokalizacja na mapie [2006-08-27 10:20:52]


pooowiedz Trójkąt co zastąpi 2.0 16v ??

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-09-19 08:45:16]


chyba nietrudno się domyślić, Trójkąt jest ambitny i chce zgarnąć puchar za PC 2007, wobec eskalacji zbrojeń musi mieć coś silniejszego.........:)

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-09-19 08:51:27]


pewnie 2.0 turbo cosworth ;-)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-09-19 10:32:27]


a Ja mysle ze ten silnik + umiejetnosci wpoojnie wystarczylyby ... 2.0 turbo bedzie ciut za mocny .... i bedzie ciezki do opanowania.. moje zdanie wlasnie takie jest

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2006-09-19 12:18:13]


spokojnie mialo byc

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2006-09-19 12:19:17]


mocy nigdy za wiele :] jak się niewykożysta na jazdę to będzie na latanie :p

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-09-19 13:06:45]


dokładnie, mocy nigdy za wiele,a ponad 200KM w takim lekkim bolidzie to bajka, gdyby nie udało się sprzedać tej jednostki to polecam wałeczki
http://cgi.ebay.de/Ford-Escort-RS-2000-Sportnockenwellen_W0QQitemZ270028086598QQihZ017QQcategoryZ73673QQrdZ1QQcmdZViewItem

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-09-19 13:27:34]


Panowie mam pytanie czy dużo trzeba że by wsadzić takie dohc do takiego escorta MK I ( proszę niech mi ktoś to bliżej opisze oczywiście jak możecie )pozdrawiam !!!

szatan [2006-11-01 14:46:48]


wsadzić żeby zakręciło kołami pewnie da się i za tysiąc czy 2 tysie.. ale wsadzić z głową tak żeby dostosować auto: bude, hamulce, zawieszenie do tego silnika to pewnie wyjdzie kilkanascie tysi..

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-11-01 15:30:12]


też chce takie fele!!!!:D

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie [2006-11-01 17:11:30]


To jak sie maja sprawy z Trójscort'em?

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2006-11-01 17:22:07]


Przeczuwam ze 3kont odlozyl narazie projekt bo mu w warsztacie za duzo krzykneli :P

Mysza liil (EM) [2006-11-01 17:27:53]


a ja myśle że teraz cicho cicho a na pc 2007 się zdziwimy wszyscy :)
ale spoko jestem jednym z lżejszych zawodników więc w klasie pocketbików mam szanse :D

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-11-01 17:42:43]


jak znam życie, to poszukiwania Coswortha 2.0 turbo są ;)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-11-01 17:52:18]


knuje w tajemnicy jak zwykle :), i za to Go lubimy , nie ?

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-11-01 18:24:36]


Cosworth nigdy mnie nieinteresował.. to zadroga zabawka żeby zabawke robić :))
no ale może dla odmiany jakieś zailanie alternatywne ?? elektryczne ? kto wie :))

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-11-01 18:31:18]


to co:
- papier
- drzewo
- węgiel
- gas
- prąd

no niemów że ropa

krauzi Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-11-01 18:49:31]


paliwo drożeje :)) może więc coś a'la Holzgas :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-11-01 19:47:34]


a oglądałeś " Powrót do przyszłości" ????? co prawda to byl DMC ale zasilanie mieli... :)
pozdro

świrus Dokładna lokalizacja na mapie [2006-11-01 23:07:30]


ja proponuje temat przerabiany w Mad Max 3 tam mieli furki na metan ze świńskich odchodów:D, więc albo kup świniaki (podwójny zysk bo i wieprzowinka i paliwo:D ) albo inna opcja w końcu człowiek jest anatomicznie bardzo zblizony do świni więć na kibelek jazda:D

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie [2006-11-01 23:34:50]


jak trzeba to zloze kotlownie w bagazniku ;P
wszak Hydraulik jestem :)

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-11-02 10:47:09]


Trójkąt ile dałes za te pasy ? czy to są jakies firmówki z utraconą homologacją czy noname ?

Pospiech Dokładna lokalizacja na mapie [2007-02-24 09:34:07]


mam nadzieje że uda Ci się wyjechać do PC2007 , z kimś trzeba walczyć :)

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-03-05 20:43:36]


Czym w tym roku walczysz Trójkącie???

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2007-06-17 19:06:07]


autobutami :]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-06-18 09:48:08]


no Trójkącik musze przyznac że papucie to fajne ;)

tachu Dokładna lokalizacja na mapie [2007-06-18 20:40:01]


jeżeli zdąże zbudowac sobie auto na pc2007 to chętnie wypożycze Trójkątowi caprika, puchar bez Trójkąta to nie puchar

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-06-19 22:36:15]


ja mogę wypożyczyć Trójkątowi Caprika, o ile zostanę dopuszczony do zawodów "Strangerem", poza konkursem / czyli nie interesuje mnie puchar jako taki, tylko przejazdy po torze/..........nawet nieco poprawionego.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-06-19 22:46:32]


nie no drugi raz tego samego dnia muszę zgodzić się z Pająkiem...

Puchar bez trójkąta to nie puchar!!!

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-06-19 22:55:51]


miło się czyta takie komentarze :) dzięki panowie. Czymś napewno uda się wystartować, niekoniecznie będę konkurentem ale bez walki się nie poddam :]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-06-20 00:21:41]


# kat pozyczymy ci pokety , ze spawasz je razem i bedziesz mogl smigac :D

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-06-20 08:10:02]


Wow! To wspomaganie jest od escorta czy kombinowane?

Śmietan [2007-07-09 21:15:26]


Predzej od jakiejs corsy ;)

Mysza liil (EM) [2007-07-09 21:42:41]


MMM z tego co pamietam mialo miec inne zastosowanie :D

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-10 08:50:12]


Trojkąt, to sie nadaje do otwierania bramy a nie do kierowania bolidem :)

Mysza liil (EM) [2007-07-10 08:53:48]


Taa i Trójkąt będzie miał magiczny przycisk na desce CITY/PC hehe.

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-10 23:43:41]


Jak tak dalej Trojkąt bedzie sie bawił tą elektroniką, to bedzie mial na desce guzik "home" :)

Mysza liil (EM) [2007-07-10 23:58:49]


heheheh "houm" to super opcja
siadasz z boku luz z tyłu , lekko zawiany i co jak zatrzymaja ???
toc ja nie prowadziłem :) panie wladzo !!!
on tak sam :D do domu dowozi :D:D

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-12 21:18:16]


nie tak szybko :)) mysza miał na myśli wyświetlacz na przedniej szybie.. jak wciśniesz HOME to wyświetla się strona capri.pl :P

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-13 09:13:28]


ja mysle ze taki "home" to ma 90% siedziacych na Capri.pl :D

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-22 18:31:42]


I cisza.

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2007-11-27 21:13:31]


Co cisza? Troche zajety innymi sprawami. (z tego co wiem)
Ale bedzie zrobiony na 100%. U mnie na stronke tez cisza...

SlavaK Dokładna lokalizacja na mapie [2007-11-28 08:29:07]


Małe jest piękne!!

Kurde tak przeglądałem kolejno foty..myśle fajny fajny ten escort,ale jak zobaczyłem silnik....aaaaaaaaaaa. Dają pług czteroskibowy w zestawie do tego silnika???????

Ogulnie jak to złożysz to ....a szkoda gadać

C U D O

bon [2007-12-31 13:35:03]


To co zobaczymy go na PC 2008?

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2008-07-03 18:24:40]


Widziałem dziś to autko :)
Wydaje mi się, że jest w dużo gorszym stanie niż dom, który obecnie Trójkąt buduje... Są pewne priorytety w życiu (choć bolesne dla forda... :)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-07-03 23:13:44]


Dom domem ale garaż jaki będzie :] Skończymy dom i garaż i bierzemy się za eska. Części coraz więcej tylko czas na składnie za kruchy narazie.
Jeszcze esek pół roku może rok postoi ale na przyszły PC daje mu 80% szans :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-07-04 00:18:23]


he, he też to przerabiam. tyle że planuję za około miesiąc mieć koniec

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-07-04 20:08:33]


Coś drgnęło? Chata stoi? Czas na escorta ? :)

Śmietan [2008-10-13 19:46:10]


Chata stoi, ale trzeba ja jeszcze wykonczyc :]

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-10-13 23:20:49]


Szkoda, że projekt zawieszony ciekaw byłem jak wyjdzie ten x-pack...

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-12 20:55:01]


myślę że jak będzie gdzie mieszkać to i potem będzie czym się ścigać :)

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-13 08:45:34]


Czy w tym sezonie opuści podwórze, bom ciekaw niezmiernie?
Miło byłoby zobaczyć szybkie mk1 na PC w tym roku.

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2010-04-27 10:26:48]


jakieś fatum wisi nad tymi escortami - kilka osób od kliku lat ma otwarty projekt RS i nie widac by ktoś zbliżał się do końca... szkoda...

greenhorn Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-04-27 13:26:56]


A co zakopałeś ja pod ziemie, żeby nie drażniła oczu :) bo stoi i się nic nie robi :P

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-04-27 15:25:57]


Ale czuje ze jak wyjada- to wszystkie razem. O to bedzie walka! :-)

SlavaK Dokładna lokalizacja na mapie [2010-04-27 17:02:19]


Taunus RS2000 już jeździ :-)

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2010-04-27 17:16:35]


Scaramangi? ..no i to juz od paru ladnych lat:)

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-04-27 20:39:58]


nieee.... Adasia auto, przepraszam Cię bardzo, jakoś nie za bardzo jeździło, szczególnie z tym dłuuuuugim mustangowskim mostem do wysokoobrotowego silnika. Poza tym, to było tyle lat temu.... nie trafił jeszcze do fabryki polsilvera?

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2010-04-28 07:04:19]


Piach, katoforeza, a jak znam Trójkąta, to pójdzie za ciosem po ostatniej robocie i jeszcze ogrzewanie podłogowe zrobi... i rekupurację wydechu po rurach klatki bezpieczeństwa... :D

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-04-28 08:12:56]


reku...co??? czy Ty nasz nie obrażasz???

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2010-04-28 08:26:56]


tfu! Rekuperacja miała być :P
Z tego barana do klatki (przy zastrzałach do kielichów może być wlot) - a potem do tyłu i kominy wystawić nad dach! Tak to widzę! :D

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-04-28 14:34:11]


i klimatyzator split na dachu bo ma duże śmigło i dobry ciąg :))

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-04-28 15:31:20]


Spokojnie to jeszcze nie koniec tego auta :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-04-28 15:32:28]


Jak tam budowa bolida ?

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2011-04-29 20:16:20]


Nuras, do Ciebie to samo pytanie, Mad Maxa sprzedałeś to masz czas na escorta ;P

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-04-29 20:32:58]


Pytam w sumie dla tego, że jestem na końcowym etapie zbierania funduszy na budowę chaty którą planuję w maju 2012r. (podobnie jak Trójkąt musiałem przyhamować z autami), który ma pewnie już ten etap za sobą. Nie dziwię się jemu że przerwał projekt bo sam wiem jak wiele trzeba siana na takie przedsięwzięcie. Ta sytuacja również przyczyniła się, że sprzedałem Mada ponieważ im dłużej go miałem tym więcej ładowałem kasy a po przemyśleniu postanowiłem wybrać mniejsze zło i essiego zostawić ;) Ciekaw jestem kolego T-kącie jak pogodziłeś te wszystkie rzeczy i czy dało się w między czasie coś zadłubać przy ulubieńcu ? Pozdrawiam! Ps. escorta zacznę robić jak tylko będę już miał swój wymarzony garaż z kanałem czego i wam wszystkim życzę ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2011-04-30 19:38:55]


Z nowości to kolejny silnik przybył, 2,3 do połączenia w hybrydę z rs2000.
Trochę nowych blach, i jeszcze drobiazgu mechanicznego.
Same prace jeszcze nie rozpoczęte :( ale wszystko wskazuje na ten rok (garaż w końcu zrobiony, ogarnięty i da się w nim pracować :) ).
Chociaż znów plany nieco może przeciągnąć powiększająca się rodzinka :]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-02 11:47:47]


!!! :)))

PzPr

Palio Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-02 13:31:24]


A więc mamy więcej wspólnego niż nam się wydaje PowodzeniA ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-02 20:51:46]


Aha bym zapomniał, mnie też czasem nachodzi myśl o zrobieniu 2.3 z turbinką na czapce wiązce i kompie od rs-a ;) ( nie koniecznie do essiego po prostu zbudować al to za jakiś czas ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-02 20:56:29]


No to witam w klubie, od miesiąca "na swoim" a żona termin ma na sierpień, brakuje mi tylko escorta ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-03 20:19:30]


Dobre ;) Gratulacje !

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-03 21:17:10]


Hehe my na grudzień :) ale i tak czas szybko leci więc zanim się obejrzysz na PC zawody wózków :p

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-03 23:25:24]


ja nie wierzyłem, że doczekam dalszej realizacji projektu ;P
Ale dobrze, że się myliłem! :D
Jakiś taką miniaturkę na pedały dla dzidziusia byś równolegle mógł rzeźbić! ;)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-10 18:21:10]


Coś się rusza.. dziś wyspawałem główną ramę do stojaka obrotowego. Profil kwadratowy 50x50x2mm.

Założenia.
Rama na kółkach żeby dało się wyjechać całością z garażu, z regulacją wysokości oraz z obrotnicą do karoserii.
Zastanawiam się jeszcze jak zrobić blokadę obrotów ramy, Może jakieś pomysły ?? chodzi mi po głowie hamulec cierny lub koło zębate z zapadką ?

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-12 23:02:03]


Trójkąt, a zdążysz Ty aby na pewno na PC? ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-12 23:06:55]


No ba , 3tyg zostały, damy radę :]
Najwyżej w zaprzęgu za akordeonem :]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-12 23:25:34]


może kółko z zapadką od betoniarki? ;)

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-12 23:31:41]


A może regulację środka ciężkości i podpórkę?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-12 23:38:26]


powiem Ci że taki system utrzymywania auta w danej pozycji jest zupełnie zbędny :-)

Wystarczy taboret czy stosik opon , warto natomiast jeśli to ma jeździć zaopatrzyć się w co najmniej 2 koła gumowe obrotowe z hamulcem ...

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-12 23:45:39]


Ale "taboret lub stosik opon" słabo idzie w parze z mobilnością zestawu...

cypis Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-13 00:11:46]


A po co Ci mobilność w pozycji przechylonej ?? Chcesz malować podwozie stojąc w miejscu czy spawać spawem ciągłym a druga osoba ma przesuwać cały stojak ?


Mobilność w moim przypadku uzyskiwana była przy pozycji nadwozia dachem w dół i jedna osoba w zupełności wystarczyła do obrócenia o dowolny kąt i umieszczenia podpórki pod spodem :-)

Sąsiedzi trochę dziwnie patrzyli na przechowywanie auta w garażu w pozycji "do góry kołami" ale cóż .....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-13 00:38:24]


Ciekawy patent na wykorzystanie przydasiów spod jabłonki :)

Mike jeśli wieszałeś mk1 to podpowiedz mniej-więcej na jakiej wysokości jest środek ciężkości budy.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-13 09:05:51]


Wieszałem Mk2 - za mocowanie zderzaka z tyłu i za mocowania zderzaka z przodu - ale środek ciężkości jest odrobinę wyżej niż mocowania zderzaków bo auto leciało na dach --- nie jakos szczególnie ciężko ale jednak - pewnie będzie to w okolicach dołu atrapki i dołu miejsca na tablicę rej

Fotki na stronie mojego Escorta w podstronach

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-13 12:41:24]


talerz z nawierconymi otworami po obwodzie, jak w tanich betoniarkach :)

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-13 21:25:12]


Zrobiłem hamulec cierny jako że najprościej było :)
Zobaczymy w week czy zda egzamin.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-14 09:16:57]


Wolne żarty...

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-14 11:26:00]


hehe może to da radę ... ale mocowania zrobiłeś raczej za nisko w stos. do osi obrotu

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-14 11:29:43]


Trójkąt, takie mam uwagi i weź je na poważnie a oszczędzi Ci to czasu i nerwów.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-14 11:30:23]


Fakt wzmacniania mogą się przydać na wszelki wypadek. Ale z 3 kółkiem bym nie przesadzał. Profil nad kółkami to 50x50x3, wytrzymał by spokojnie tonę. Buda od escorta waży pewnie z 300kg albo i to nie więc nie grozi zarwaniem.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-14 13:37:58]


3 kółko jak najbardziej zbędne u nas w ramie jako pierwsze się popsuło bo cały nacisk przejmowało, po 2 na stronę i działa bardzo dobrze.

A co do tego zaciskowego patentu to raczej marny pomysł lepiej aby były przetyczki na okręgu, goła buda swoje waży nie sądzę aby to utrzymało. Będziesz przejazdem wpadnij do nas zobaczysz jak my to zrobiliśmy.

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-14 20:55:49]


Też mi się wydaje, ze nie da rady ten hebel tego zatrzymac. Tzn w poziomie lub ok 30 stopni tak, ale 60 z racji środka ciężkości, już nie.
Środkowe kółko zbędne, ale polecam wymierzyc sobie zastrzał do śodkowego pałąka tak, by przy przechyle 90 stopni (czyli podłoga w pionie) boczne ramię (to do mocowania budy) blokowało się o nie. Wtedy dasz radę sam obrócic od pozimu do pionu, w drugą stronę raczej ciężko. Polecam jeszcze jedną modyfikację- przetnij dolną porzeczkę na pół(tą łączącą stojaki) i wtedy złączysz ramę profilem "o rozmiar" większym, tak by połówki poprzeczki weszły do środka. Rozłączana rama bardzo ułatwi ci montaż i demontaż budy. Powodzenia

Witan. Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-15 19:12:48]


Trójkąt - z niecierpliwością czekam na postępy.
Może coś podrzucę do inspiracji:
http://www.joemonster.org/art/17472/Mistrz...u_samochodowego
;)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-15 20:56:28]


Rama działa bez zastrzeżeń. Budę da się obracać bez problemów jedną ręką a jak dokręcę uchwyty to można się wieszać na budzie i nawet nie drgnie :]






Buda jest zjedzona ale bez dramatu.
Ciekawe jest to że poleciała lewa strona, prawa jest dużo lepsza, całe podłużnice i prawie nieruszony słupek.

Budę narazie chcę wstępnie oczyścić z kilku warstw bitexu i niewiadomo czego jeszcze. Potem chyba piaskowanie bo ciężko teraz namierzyć zgrzewy żeby je poodwiercać.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-16 22:32:13]


stał pewnie dwie zimy lewą stroną do ulicy :)

Raul Dokładna lokalizacja na mapie [2011-07-16 22:35:11]


Świetnie że zacząłeś, ja najwcześniej za 1,5 roku ruszę z renowacją, bo dopiero wiecha nad domkiem (i garażem;) będzie za dwa tygodnie a gdzie do wykończenia;/. Będę brał przykład z Twojego projektu, ponieważ jak wiadomo takie same silniki montujemy ;) Trzymam kciuki i czekam na postępy pracy nad cudem z niecierpliwością ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2012-07-12 17:12:21]


Co się z nim dzieje? :)

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-02-04 11:26:51]


Wisi w garażu :) Na razie priorytet Junior, więc escort wisi i czeka na wolny czas.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-02-05 12:20:36]


Trójkąt płakał jak sprzedawał :)

najdos Dokładna lokalizacja na mapie [2014-08-04 12:45:01]


Do tej pory dzwoni silnika posłuchać :)

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-08-04 12:51:25]


Przecież jeździł tylko na zakupy i do kościoła to musi być żal...

Shadow Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-08-04 17:54:50]


może teraz coś się przy nim ruszy... na tej "kręciołce" w garażu zdawał się wołać: "dokończ mnie! dokończ! wygraj puchar!" ;)
A teraz trafił do P...a i znowu 10 lat poczekamy, aż skończy remont! :)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-08-04 19:59:57]


Pojechał razem z obrotnicą? :)

Konar [2014-08-04 20:02:35]


ścierka, capri teraz escorcik. niezly garaz sie robi :)

Shoshon [2014-08-04 20:26:43]


coś mi się wydaje ze escorta jakiś taunus zastąpi :)?

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2014-08-04 22:01:24]


Ł :)

najdos Dokładna lokalizacja na mapie [2014-08-04 22:25:06]


następca widoczny na zdjęciu

najdos Dokładna lokalizacja na mapie [2014-08-04 22:39:31]


no ale to dla bardzo wnikliwych... :)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-08-04 23:14:46]


aaaa widze! :D to ten z Radomia?

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-08-05 01:19:51]


Ten z Radomia był niebieski. Mój jest czarny matowy :]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-08-05 08:39:00]


Jakie 10, to prezent na moją 40, a mam już 32 także ino 8...

Z praktyki wychodzi, że nawet przy małym dziecku można do 2h pogrzebać dziennie, tylko trzeba z TV zrezygnować :)

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-08-05 09:02:46]


tak, jak żona, i tesciowa pomaga.
inaczej ni chu chu.

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2014-08-05 20:35:03]


na Panią Piosiową w tej materii nie ma co liczyć :)

najdos Dokładna lokalizacja na mapie [2014-08-05 20:43:02]


przy dziecku i w domu pomagaja, to można 2 godziny wygospodarować.
można nawet 8 godzin, jak się kompletnie domem i dziećmi nie zajmujesz...

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2014-08-06 09:41:17]


Trochę off top ale co tam, wracasz z pracy o 17, ogarnianie zakupy dziecko dom do 22, dziewczyny idą spać, a ty zamiast przed TV to do garażu:) a 8 godzin to czasami w weekend

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-08-06 10:02:04]


to samo u mnie, tylko od 20 tej

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-08-06 17:24:17]


Gadu gadu a moje pytanie pozostało bez odpowiedzi :)
Obrotnica też pojechała do Piosia? :)

Konar [2014-08-06 17:25:41]


pojechała i przez najbliższe 4-7lat nie będzie na sprzedaż :)

najdos Dokładna lokalizacja na mapie [2014-08-06 22:54:45]


ale jak już będzie, to będzie taki...
https://www.youtube.com/watch?v=fMtpKrvM_Hg#t=292

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-08-07 13:56:24]


oby nie bo ten jakoś tak trąci pasztetem :)

najdos Dokładna lokalizacja na mapie [2014-08-07 14:06:47]


bardzo bym chciał, żeby mój tak wyglądał... :) i żeby miał ten silnik pod maską...

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-08-07 14:30:04]


Choćby skały srały to nie będzie pasztet tak wyglądał, gdyż jest za kańciaty sasasa :)

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-08-07 15:24:32]


Łomatko, ależ ja bym chciał taką kierownicę, jak na tym filmiku !!!

Bartłomiej Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-08-07 23:31:13]


Konar jak widzisz obrotnica u Piosia ciągle w użyciu :)

najdos Dokładna lokalizacja na mapie [2014-09-17 19:17:00]


Wycięliście mu drugie drzwi?

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-09-17 19:53:31]


odklej sobie te taśmy zabezpieczające z okna, bo jak Ci się zestarzeją od słońca, to do końca życia okna będziesz ja tam miał.

Strasznie ciężko się ją odkleja- rwie się na bardzo małe skrawki.

miszcz drugiego planu...

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2014-09-17 21:48:23]


O popatrz, przegapiłem to okna w garażach, dzięki tak też zrobię,

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-09-18 08:33:51]