logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » ...::$nuffy (Grześ) - Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto GL 1980 "Niuniek" » zawiecha, hamownia, szpólki

...::$nuffy (Grześ) - Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto GL 1980 "Niuniek" - zawiecha, hamownia, szpólki

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: ...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl
Samochód: Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto GL 1980 "Niuniek"
Status: aktualnie posiadany (od 1999-10-01)
Aktualizacja: 2010-06-10 21:54:53

modyfikacje zimowe 2008/2009

-hamulce
-zawieszenie
-estetyka

zakupy:
-nowe tarcze 60
-nowe amortyzatory przód 100
-nowe (dorobione) sprężyny przód 100
-nowe klocki hamulcowe 30
-zestaw obniżający 'ford lowering kit' 100
-gumy stabilizatora tył 60
-zestaw montażowy klocków hamulcowych 20
-NOWE felgi 13"/6" BBS 600
- rozpórka kielichów 100


1.03.2008
Wreszcie ładniejsza pogoda i wolna niedziela. Zaowocowało to pierwszym etapem zmian.
Jednak dobre narzędzia są nie do przecenienia, wszystko się odkręcało ładnie i bez problemów.
Stare amory i tracze poddały się bez oporu.
Teraz wszystko poczyścić, ?pomalować? zaaplikować nowe podzespoły i na drogi :)



5.03.09
Kolorek jednak będzie, "błękit nieba". Kilka elementów już przyjęło pierwszą warstwę.
Jak widać nowe tarcze jednak były konieczne :P Żeby nie było za kolorowo,
w czasie odkręcania tylnego stabilizatora celem wymiany gum, ukręciła się jedna śruba pozostając w moście :/ teraz trzeba będzie kombinować...

12.03.09
Pierwsze efekty prac, poszukuję sprężyn.



2.04.09
Wreszcie udało się zakupić zestaw obniżający tył, teraz tylko do kraju trzeba sprowadzić, 4.40 funta kosztowało a wysyłka będzie ze 2x tyle ;)

5.04.09
Piękna pogoda jeździć by się chciało a tu sprężyn brak :(
Dużo farby zostało to jeszcze dekielek pomalowałem



15.04.09
Ford Lowering Kit już doszedł przed świętami nawet.
Opony 175/50/13 na tył zakupione stan 6-7mm od użytkownika lewy (dzięki Kamil).
McPersony poskładane gotowe do zamontowania.

25.04.09
Wszystko już prawie poskładane pozostały szczegóły.
Przód zgodnie z zamiarem wyżej stanął, tył przysiadł o 2" :)
Nie było tak łatwo bo trzeba było ręczenie przegwintowac cybanty z 'lowering kit'
na ludzkie (czyt. metryczne) wymiary i skok, 3h roboty ale warto było.
Dzięki KAMEL za ściskacze do sprężyn, cezary granada za śrubki.



27.04.09
Założony stabilizator tył z nowymi gumami.
Lampy tył od MikeB4 z nowymi uszczelkami wreszcie na miejscu.
Przedpremierowe zdjęcie na nowym zawiasie i kole.



14.07.09
Sztywniej pod maską.



03-05.2010
Projekt szeroka stal. 2x 7,5" 2x 8,5" wzór oryginalny Escorta.



Felgi obute, w weekend trzeba by wyjechać wreszcie.



Komentarze

Widzę, żę tarcze zakupiłeś lite... Więc o jakich modyfikacjach mowa? Zaciski ?

Śmietan [2008-12-28 20:26:39]


Tarcze są od Capri owszem lite, z wentylowanymi za dużo zmian trzeba przeprowadzać.
Będzie dobry płyn i klocki green stuff, to ma byc auto do jazdy a nie na tor.

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-12-28 21:53:49]


tylko kołeczka kolorystycznie trzeba spasowac do fury, bo jakos nie widze na zloto ich ;) moze polerka i czarny srodek ?

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-21 18:20:19]


fajne kółeczka. środek w srebrny a rant w chrom... i cukierek

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-21 19:16:53]


EEEEEEtam średnie te felgi ;)

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-21 21:26:09]


Felgi są nówki, wyciągnąłem je z kartonów celem obucia w opony.
Szkoda byłoby je malować, może Escort zmieni kolor paska za złoty...

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-21 21:38:39]


a co to za problem felgi prysnać?

dirk Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-21 21:40:33]


dałbym niższy profil gumy na te kółka

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-28 19:06:52]


zdecydowanie nizsze gumeczki ;d i zdjecie w calej okozalosci:)

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-29 09:35:07]


No to Hoop :)

Śmietan [2009-03-01 16:53:12]


Do hangaru dojeżdżam samochodem o niczym mocniejszym nie było mowy :P

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-03-01 18:02:11]


Robota coś za szybko poszła,tak więc to pewnie nie tylko te dobre klucze...

dirk Dokładna lokalizacja na mapie [2009-03-01 18:11:22]


Snuffy, z tym kombinowaniem z wentylami to nie jest aż tak ciężko. Kupujesz tarcze od kapcia 2.8i (ostatnio potaniały). Do oryginalnych zacisków kupujesz przekładki poszerzające zacisk (ebay lub np. Chuder), 4 dłuższe śruby do mocowania zacisków, 4 podładki pod śruby o grubości przekładek i ... tyle!

Śmietan [2009-03-06 20:50:45]


Wiem że nie dużo ale w zupełności wystarczą mi nowe nie wentylowane.
Są one zamiennikami z RS2000 więc dadzą radę.
Może w następną zimę jak silnik dostanie dmuchawkę...

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-03-06 20:56:10]


Ja mam ściągacze, daj znać na kom.

KAMEL Dokładna lokalizacja na mapie [2009-04-15 20:04:54]


Proszę zdejmij ten plastikowy płat czołowy ;-P.

-MrG- Dokładna lokalizacja na mapie [2009-05-07 02:07:42]


Nie zdejmuj. Pomaluj go i załóż zderzaki ćwiartki.

Śmietan [2009-05-07 09:08:05]


Z nowym rokiem z nowym kołem a zatem 8,5 cali szerokiej stali! :)
(rymy składam jak Mickiewicz Adam)

Teraz do piachu i lakierek.

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-01-16 15:26:38]


Oj, nie będzie sie prowadził, nie będzie... :(
No ale coś za coś - przynajmniej będzie dobrze wyglądał :)

Śmietan [2010-01-16 16:23:26]


Czemu ma się nie prowadzić? Będzie go ekstremalnie w koleiny wciągało czy coś innego? A felgi fajne, szkoda tylko, że środek z 'umiarkowanie ładnym' wzorem, nie było klasyczniejszych?;)

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2010-01-16 16:27:47]


eno dobrze jest:D

Capri1974 Dokładna lokalizacja na mapie [2010-01-16 16:46:23]


raz wyjechałem capri na slickach na miasto, na pocztę.
przód 9" tył 9,5" felga, oj słabo było na koleinach :)

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-01-16 16:56:36]


Fajne te wiadra 8) też se takie zrobię he he, tyle że 7'' na przód i 8'' tył z sporym parapetem.

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2010-01-16 18:13:25]


Co do wzoru to ten jest klasyczny, były takie felgi na escorcie czy capri.
Druga sprawa że potrzebowałem wyjściowo felg z małym ET żeby na przód weszły.

Co do prowadzenia to chyba zwiększenie rozstawu kół mu nie powinno przeszkadzać.

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-01-17 12:07:00]


tylko jaką gumę na to naciągniesz?

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-01-17 15:13:13]


Właśnie o szerokość laczka chodzi. Jeżeli chodzi ci po głowie "germanstajl" z oponą w kształcie stożka, to będziesz tracił przyczepność przy byle okazji, jeżeli założysz gumy dedykowane do tej szerokości felgi (chyba min. 225) to będzie cię woziło, wciągało i sporo stracisz spoooro na przyspieszeniu. Za słaby silnik na tak szerokie kapcie po prostu. Mój rodzinny kombiak ma 226 kM i seryjne kapcie 225. Na tę moc są w sam raz żeby nie zrywać przyczepności przy depnięciu i zapewnić poprawne prowadzenie. Odpowiedz więc sobie sam na pytanie jaki kapeć powinien być przy około 100konnym silniku i samochodzie ważącym 900 kg... :)
Ale zapewne chodzi po prostu o wygląd, nie prowadzenie :) To też rozumiem :)

Śmietan [2010-01-17 22:06:45]


Chętnie przyjmę propozycje malowania felg.
Mile widziane virtual tuning, ale same propozycje również.

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-01-20 14:53:48]


ranty na lusterko :) a środki w taki kolor jak na aucie ten niebieskawy...

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-01-20 18:36:44]


z tym lusterkiem będzie problem to jest stal więc...

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-01-20 19:16:45]


wiem wiem ale jakiś ładny srebrny kolorek błyszczący...

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-01-20 19:29:27]


Wstępna polerka

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-02-13 17:13:28]


Zdecydowanie plastikowy spoiler nie pasuje ;/ a tak poza tym auto bardzo ładne na ATS (trójkątach) by wyglądało obłędnie ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2010-02-14 11:55:01]


To ja powiem dokładnie na odwrót. Spoiler pierwsza klasa - absolutnie niezbędny dla tej stylizacji. A nie ma dla Capri czy Escorta RWD brzydszych alumów niż trójkątne ATS.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-02-14 12:10:33]


Panowie jak to pomalować?
Całe srebrne czy może srebro na rantach a środek czarny albo w kolorze granatu jak góra auta?

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-02-14 14:56:35]


Kwestia gustu ja tam do swojego Escorta założę trójkąty na niskim profilu wypolerowane na lustro i na pewno będzie git ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2010-02-14 19:47:41]


Teraz tylko piasek i malowanie.

Zrobiłem też mały przymiar, mieszczą się. ;)

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-07 21:09:24]


A będzie to skręcało? GOPowcy pamiętają moją słynną korektę dziobaka na parkingu podczas wyjazdu na PC, kiedy TRX też się mieściły ale auto nadawało się wyłącznie na 1/4 ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-07 21:20:20]


7" ET5 na dużo niższym zawieszeniu skręcało bez problemu, więc te 0,5" więcej przy obecnym zawieszeniu nie powinno przeszkadzać.

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-03-07 21:22:38]


piasek jest, teraz już trzeba definitywnie zdecydować się co do koloru...

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-04-25 21:27:44]


Białe.

Piotrek Ł....vel Kankkunen Dokładna lokalizacja na mapie [2010-04-25 21:44:32]


standartowo, ewentualnie rant w polerkę

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-04-25 21:47:12]


Czarne środki - srebrne ranty ....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-04-25 22:22:30]


czarne środki strasznie pomniejszają felgę... Ja bym próbował całość w taki niebieski/grafit co masz na aucie ewentualnie srebrny

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-04-25 22:47:56]


Srebrne z polerką rantów

Śmietan [2010-04-26 10:37:13]


tylko że ciężko będzie wypolerować stal ;)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-04-26 17:36:30]


środki w granacie lakiero z góry, parapety na srebrny kolor alusów
felga świetna ale do tak lekkiego samochodu...(?)

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-04-26 18:40:06]


No przecież założenie od początku było, że ma wyglądąć a nie się prowadzić :)

Śmietan [2010-04-26 22:01:54]


zapodkładowane, kolor będzie: 'RAL 9022 perłowy szary (metalik)'

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-05-02 21:31:17]


Niewiem czy ktos juz zauwazyl i powiedzial ci, ale bloki obnizajace z tylu to masz nieprawidlowo zamontowane... Rzez w tym ze one powinny byc od raz pod mostem. To znaczy kolejnosc czesci od gory w dol powiina byc nastepujaca: most, blok obnizajacy, obejma, guma, resor, guma, dolna plyta mocowania resora... Teraz to ryzykujesz tym ze ten blok przy hamowaniu lub oztrym ruszaniu moze byc poprosu "wypluty" bo niejest zamocowanu na sztywno, lecz przez gume...

Arunas Dokładna lokalizacja na mapie [2010-05-02 21:49:57]


Blok jest zamontowany zgodnie z instrukcją dostarczoną razem z zestawem.
Ma on od spodu otwór w który wchodzi wpust, na górze wpust który wchodzi w otwór w moście. Więc musiałby ściąć oba te wpusty ale chyba one są odpowiednio policzone wytrzymałościowo żeby to uniemożliwić.

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-05-02 21:54:12]


Ale w tym przypadku to ta obejma i gumy sa bez sensu i je moglbys poprostu wyzucic.. W przypadky jak masz zamontowany zestaw obnizajacy - niema mozliwosci zaciagnac u-bolty tak, rzeby wszystka ta "kanapka" byla zamocowana do mostu na sztywno, bo zaciagajac je sciskasz gume, a nie czesci metalowe. Wiec wszystkie czesci maja mozlowosc poruszaniasie, co przy odpowiedniej silie moze zakonczycsie tym ze zostsniesz bez blokow obnizajacych.. Taki bled mocowania blokow obnizajacych jest spotykany dosyc czesto..
Montujac czesci w moim wymienionym porzadtku mialbys mozliwosc zaciagniecia u-bioltow na sztywno, mocujac wszystkie czesci. Jedynie resory mieli by ograniczona mozliwosc poruszaniasie, bo one bylyby zamocowane do mostu przez gumy z obu stron jak bylo w oryginale...

Arunas Dokładna lokalizacja na mapie [2010-05-02 22:07:48]


Ja mam zamontowane tak jak mówi Arunas.
Ale wydaje mi się że w pierwszym i drugim wypadku nie ma problemu bo tego nie da się wyrwać/ściąć właśnie przez otwory/wypusty w klocku.

Piotrek Ł....vel Kankkunen Dokładna lokalizacja na mapie [2010-05-02 22:10:02]


Ty tez masz wszystko nie do konca prawidlowo zamontowane... Rzecz w tym ze u ciebie tez wszystko trzymasie na gumach pod i nad resorem.. Kraje obejmy powinny dotykac plyty donej. Gumy w takim przypadku bylyby sciskane do odpowiednego stopnia. A caly zestaw: most, blok obnizajacy, obejma, plyta dolna - sciskane uboltami na sztywno. Resor natomiast mialby ogranoczona mozliwost poruszaniasie w stosunku calego tego zestawu bo bylby zamocowanie nie do konca sztywno, ale przez gumy. Jednak w przypadku resorow jednopiorowych najczesciej gumy i obejmy sa wywalane i wszystko (most-blok obnizajacy-resor-plyta dolna) sciagene u-boltami na sztywno..

Arunas Dokładna lokalizacja na mapie [2010-05-02 22:43:29]


Nie wiem o co chodzi z tym że wszystko trzyma się na gumie....
Otwór w moście-w niego wchodzi IDEALNIE wypust w klocku obniżającym.
Idziemy w dół...śruba IMBUSOWA o twardości 10,9 jest wkręcona w resor i jej łeb wystaje tak wysoko do góry że poprzez podkładkę z gumą wchodzi idealnie pasownie w spód klocka obniżającego.
Czyli sprawę poruszania się mostu przód-tył mamy częściowo załatwioną a dokańcza to stabilizator z zamontowanymi unibalami zamiast oryginalnych końcówek.
Na temat przesuwania się mostu w poprzek już nie zabieram głosu:)

Piotrek Ł....vel Kankkunen Dokładna lokalizacja na mapie [2010-05-02 23:06:03]


Tu jest zdjecie z prawidlowo zamontowanymi blokami obnizajacymi. Przepraszam ale tylko takie zdjecie na szybko znalazlem:

Arunas Dokładna lokalizacja na mapie [2010-05-04 20:53:03]


To wszystko trzyma się na wpustach, skoro nie powinno tam być gum to dlaczego były w oryginale? Klocki nie zmieniają sposobu połączenia mostu w piórem, jedynie je przemieszczają. Jarzma tylko dociskają wszystko razem żeby nie wyskoczyły wpusty z otworów.

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-05-04 21:26:22]


Dodajmy na koniec że najczęściej nie ma tam gum tylko poliuretany:)

Piotrek Ł....vel Kankkunen Dokładna lokalizacja na mapie [2010-05-04 22:08:06]


Kwestia nie w tym czy sa gumy, czy nie, ale w tym w jakim porzadku sa samontowane wszystkie czesci... I akurat ten porzadek jest wazny gdy gumy niesa wyzucane..
Proponuje przy okazii jeszcze raz zajrzec pod spod samochodu i popatrzec na to jak mocowanie bylo zrobione fabrycznie i dlaczego tak.

Co do wywalajacychsie blokow - to o tym nawet artykul byl w Retrofordzie (chyba w 2007 czy 2008 roku)...

Arunas Dokładna lokalizacja na mapie [2010-05-05 00:22:54]


Wreszcie dobrałeś felgi które tu pasują gratulacje ;) Wygląda super ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2010-05-29 21:15:48]


A ja mam takie pytanie - po co robić felgi tak szerokie, a potem na nie zakładać kondoma tak wąskiego? Cały efekt felg (fajnych swoją drogą) idzie się gonić, kiedy zauważam opony i pękam ze śmiechu jak to wygląda.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-05-31 08:08:05]


Ja za to nie jestem fanem zakładania balonowatych, szerokich kapci.
Zresztą przy 2.0 175 to raczej optymalna szerokość opony.

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-05-31 12:45:08]


No tak, ale na felgach dopasowanych do szerokości opon, tak masz dobre opony do auta/pojemności, felgi dobre do lansu/szpanu a razem złożone wyszło... coś dziwnego.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-05-31 12:49:59]


Cultstyle :)

Konar [2010-05-31 12:50:48]


Nie chciałem być brutalny, ale tak.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-05-31 12:53:29]


Nie widzę nic obraźliwego w określeniu cultstylowe auto.
Sam pomysł na koła wziął się właśnie z tego nurtu modyfikacji.
Zresztą podobają mi się auta w tym klimacie jeżeli są zrobione ze smakiem.

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-05-31 12:59:26]


na pewno wygląda lepiej niż na BBSach

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-05-31 13:34:44]


To nie były BBSy

Konar [2010-05-31 13:37:10]


Felgi były a'la BBS, bardzo fajne ale do aut FWD, przy ET 28 i 6" szerokości po prostu ginęły w nadkolach.

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-05-31 13:50:57]


Każda szerokość opony pasuje do odpowiedniego zakresu szerokości felg. I vice versa. Maksymalnie dopuszczalną dla opon 175 jest felga 7 cali, a naciąganie jej na wiadra 7.5-calowe (nie mówiąc już o 8.5) jest sporym nieporozumieniem. 'Stajlowe' autka poruszają się po idealnie gładkich jak szkło nawierzchniach Bundesrepubliki i tam można sobie (choć Polizei zabiera za to ichnie Papieren) turlać się na czymś takim.
Felga 7.5J powinna mieć minimum gumę 185 (optymalnie 215), a 8.5J - minimum 215 (optymalnie 245). A czy 175 dla dwulitrowego Escorta to w sam raz? Nie wiem - z przodu to dolna granica przyczepności (185 jest zdecydowanie lepsza), a z tyłu na pewno wolałbym 205/50. Węższe będą się nieustannie jarać.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-05-31 14:23:07]


Auto to jest stricte nie użytkowe, do tyrania mam inne.
W Łodzi ostatnio wyremontowali kilka ulic, więc mam nadzieję ze dam radę. :)

Pzdr!

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-05-31 15:01:32]


w samochodzie tego nie zrozumiałem, ale na jednośladzie z tylna opona 200 okazało się, ze w koleinach bardzo istotny jest profil boku opony. Na autostradzie do Poznania świetnie się jedzie na profilu U, ale już na "Gierkowce" z koleinami zdecydowanie lepsze jest O, zapewne w aucie dzieje się podobnie tylko trudniej to sobie uświadomić.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-06-01 22:18:59]


super efekt :)

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie [2010-06-03 12:01:49]


Nie ma jak german/cult style :)
Zabawne jest, że stojąc za samochodem można odczytać dane opony zlokalizowane na jej boku :)
Czekam na pierwsze wrażenia z jazdy :)
Swoją drogą, na tył przydałyby się ZDECYDOWANIE SZERSZE lacze. Jest tu jednak problem z ich dostępnością, bo tu musiałoby być co najmniej 235... Pozdrowienia

Śmietan [2010-06-05 00:00:05]


Wszystko eleganckie tylko zdejmij wreszcie to gó... z przedniego pasa PROSZE! ;-P

-MrG- Dokładna lokalizacja na mapie [2010-06-05 23:54:24]


popieram

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2010-06-06 12:54:40]


strasznie naciągnięte te kondomy,
ale ogólnie to szacunek za to że masz jakąś wizje która się Tobie podoba i twardo w nią brniesz ;)

Tom'ash Dokładna lokalizacja na mapie [2010-06-06 12:58:55]


Dokładka RS zostaje, jest oryginalnym dodatkowym akcesorium, przy tych felgach wygląda dużo lepiej i jak powiedział przedmówca mieści się w mojej wizji. :)

Pzdr!

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-06-06 15:35:54]


No tak, tylko że to wygląda co najwyżej jako-tako w opcji ze zderzakiem... a na Twoim aucie bez, wygląda jak spoilery domorosłych tunerów z lat 80, wykonywane ze skrawków blachy po działalności dekarza który poprawiał dach u szwagra... montowane na Dużych Fiatach drutem bądź odpowiednio spreparowanymi nitami z gwoździa... lepiej mu będzie bez tego...

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2010-06-06 15:43:24]


Gdzie ja to już słyszałem? Perana tak samo walczy z planami frontspoilera w moim Mk 2. Ale prawdą jest, że element ten lepiej wygląda ze zderzakiem niż bez.



Oraz że ZNACZNIE lepiej wygląda, gdy utrzyma się w konwencji kolorystycznej auta jako jego integralny element nadwozia, a nie jako dodatek. Jeżeli w Twojej wizji karoseria ma tylko jeden podział poziomy (podkreślony czerwonym paskiem) na czarną górę i jasny dół, to spoiler MUSI być tak jasny jak przedni pas i błotniki.



Co innego gdybyś traktował jasne boki oraz pas przedni i tylny jako warstwę pośrednią w trzywarstwowej 'kanapce'. Ale wtedy czerń frontspoilera musiałbyś przedłużyć na boki nadwozia (próg i dolny odcinek drzwi poniżej załamania) i tylny pas pod zderzakiem.



I tylko w takiej opcji czarny spoiler ma uzasadnienie.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-06-06 16:34:32]


W razie czego mam dla ciebie przedni zderzak w chromie Snuffy :D
Ale to tylko informacyjnie...;)

on_the_run Dokładna lokalizacja na mapie [2010-06-07 10:57:19]


już tradycyjnie chyba zmieni się koło z nowym sezonem, choć stal bardzo mi się podoba...

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-02-15 21:42:23]


ta stal z mini rancikiem chyba jednak lepsza

marcinho Dokładna lokalizacja na mapie [2011-02-15 22:54:12]


Daj przymierzyć te stalówki ;)

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2011-02-15 23:52:32]


silnik rób a nie kapcie będziesz mi podkupował :)

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-02-15 23:58:21]


He he daj przymierzyć te stalówki ;)

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2011-02-16 14:42:13]