logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Nuras - Ford Escort Mk I 940 R4 1969 "Prosiak"

Nuras - Ford Escort Mk I 940 R4 1969 "Prosiak"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Nuras Dokładna lokalizacja na mapie
Samochód: Ford Escort Mk I 940 R4 1969 "Prosiak"
Status: sprzedany (w posiadaniu od 2009-01-10 do 2015-06-14)
Aktualizacja: 2011-05-03 21:17:44

Ford Escort Mk1 940 R4 ,,Prosiak'' ;)

I oto trafiło się kolejne dziecko ze stajni Forda. Jak tylko zobaczyłem go w ogłoszeniach na Capri.pl pomyślałem ,,O w mordę to ludzie jeszcze takie Perełki sprzedają?" i bez wahania wchodzę na link patrze no i jest ,,Piękny" w myślach sobie mówię ;-0 A jak dalej było to już wiadomo nerwowe 14 dni licytacji i nie ukrywam lekko powiewa pustkami w portfelu ale co tam chleb i woda nie jest zła ;)) dla takiego rarytasa nie ma co się zastanawiać. A w Życiu piękne są tylko chwilę więc staram się go nie marnować i postanowiłem sobie zrobić małą przyjemność, ale dosyć smęcenia ;)

Fotki z miejsca zakupu (gdzieś w górach;)





W planach mam i tu się pewnie wiele osób zdziwi znając mojego Mada, że nie będzie kolejnego jakiegoś tam Escorta rs 20 000 ;) Ani klatko-turbo-odrzutowca tylko prosty oryginalny niepozorny Fordzik Escorcik 1.3 POPRAWKA 940 :-). To tyle a co będzie czas pokaże i fotki na razie te co kilka osób zna a za tydzień porcja już z domowych pieleszy ;)

10-01-2009 Jeszcze dobrze nie ogarnąłem się po kupnie Auta a już w ten sam dzień fele kupiłem ;)

17-01-2009 Po wstępnych oględzinach okazało się, że błotniki przednie są plastikowe ;-/ Jest trochę dziurek tu i tam ale jak pisałem wcześniej można kupić nowe blachy więc tylko czas mieć i fufu ;) Zdjęcia jakieś dorzucę pod wieczór. Aha i w dowodzie jest wpisana pojemność 940 ???

Fotki z postoju auta już w moich stronach u kumpla:






18-01-2009 Dziś obliczałem koszt całej inwestycji i wygląda to tak:

-Cena auta 1 800
-Paliwo 450
-Myto dla kolegi za pożyczenie Mercedesa Vito 200
-Wypożyczenie lawety 70
-Klejenie opony w powrotnej drodze w lawecie 25
-RedBulle Hamburgery itp ok 40
-Wrażenia z zakupu Bezcenne ;)

Sumując : 2585

Myślę, że była to dobra decyzja a jeszcze dostałem prawie całe drugie mk1 w workach ;)

A tu fele na niedziele ;)



Rozdłubywanie silników a raczej tego co z nich zostało (a dostałem do auta dwa 1300 i 940)





23-02-2010 Zakup tymczasowego serca....



03-05-2011 Porządki garażowe oraz wietrzenie prosiaka ;) (oj będzie cięcia i spawania ;)))





















Komentarze

Nuras, proszę, szczerze proszę, zrób go na oryginała z 1.3 Kentem, masz u mnie 0.7 dowolnego Absoluta, w teorii temat pospolity, ale na zlocie w Polsce będziesz jedyny z oryginałem :)

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-11 02:06:10]


ta nuras i orginal,nuras jast orginalem wiec autko bedzie wyfisiowane.
moze sie myle?

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-11 02:10:34]


Heeehehe, oryginał, u Nurasa nie ra dady :D
Byle z gustem Nuras, z gustem.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-11 09:12:10]


Jak pisałem robię go w oryginale a aluski są tylko okolicznościowe na niedzielę ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-11 09:14:17]


a jak w nim spód wygląda?
gratulacje, mkI świetny wóz.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-11 09:28:47]


Nieźle jak na ten rok będą z niego ludzie ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-11 09:59:12]


Nuras, ja także proszę cie zostań przy swojej decyzji co do oryginalności tego Escorta, Maciek prawdę rzecze że będzie to jedyny wtedy taki Escort w Polsce. Część są dostępne i nie ma większego problemu z ich dostaniem. U mnie masz drugą flaszkę!!

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-11 11:33:25]


jak tak dalej pójdzie to możesz tydzień chodzić ,,zalany"
ale popieram - oryginał to jest to!

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-11 12:48:47]


Coś mi się wydaje, że zostanę alkoholikiem :) ale poważnie to zrobię wszystko co w mojej mocy by był w 100 % oryginalny, a tak wogóle to szukam namiarów na części blacharskie takie jak reperaturki itd jak macie namiary to piszcie i ślijcie linki ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-11 14:48:24]


GB - all parts

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-11 15:42:54]


...albo nasi stali krajowi dostawcy klubowi : CH.C.S lub OC, ewentualnie niezrzeszeni - BHMD :)

Śmietan [2009-01-11 16:31:21]


Założyłem konto na Ebay ale wolę jak coś to najpierw u naszych szukać ;) oczywiście ceny też będą grały rolę ale to pewnie kwestia dogadanie Pozdrawiam ;) Ps ostatniego skrótu nie czaję ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-11 16:56:17]


Niestety, wszystkie źródła jakie znam gdzie blachy występują, oferują najwyżej do mk2 do mk1 nic:(

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-11 17:07:03]


no nie jedyny oryginał 100% ja tez takiego mam i takiego będę miał

co do części do mk I jest wszytko co się chce tylko trzeba trochę za to zapłacić

w razie jak byś coś potrzebował daj znać u nas w stajni CHSC są 3 mk I 2d

gratuluje dobrego zakupu też się przymierzaliśmy do tego auta ale daleko od nas był.

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-11 18:14:08]


Ja mam do niego 600 km ale to mi nie przeszkadza wiem, że to dobra inwestycja bo coraz ich mniej u nas a ja osobiście nie widziałem nigdy na żywo takiego wcześniej. Na Ebay trzeba za jedna reperaturkę dać ok 80 zł na tył więc tragedii nie ma pomału się poszuka i skompletuje wszystko ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-11 18:32:42]


tak Chudrze;) - zwlaszcza ten co na dachu lezy - wszystko co niefabryczne (smola, lepik, bitex, papa, dywany perskie i korozja) - wszystko wyploszylem, zostal sam oryginal;) tlko malo go zostalo;D
ale fajne auko, takei male, potulne i drapiezne - model zaczyna mi sie podobac.
Niebieski majtkowy to moj ulubiony kolor! - gratulejszyn!

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-11 18:36:09]


juz jest wyfisiowany, z motorem umieszczonym prawie centralnie:P

romet Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-12 13:12:35]


Błotniki plastikowe maja tę niezaprzeczalną zaletę, że nie rdzewieją.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-17 19:51:53]


nie wiem czy kent czy pinto ?
-oczywiście że kent :)

co do umiejscowienia silnika to troszkę jak w starych skodach widzę nawet chłodnica podobnie usytuowana :P

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-18 11:13:05]


No to fakt na razie jest to hybrydowy prototyp z dwoma blokami umieszczonymi centralnie ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-18 11:18:34]


a raczej silnikiem ustawionym pod kątem 45 stopni do osi :D

nebel Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-19 17:14:35]


escort jak escort ale rozpórka między kielichami pierwsza klasa ;)... na sprzedaż???

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-19 20:08:45]


cóż za dbałość o szczegóły, lokom pod kolor auta dobrane ;)
odstawiony znaczy nie zaczynasz jeszcze projektu?

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-20 09:38:48]


lokum*

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-20 09:39:12]


Tu się zgadza czeka na ocieplenie wtedy się za niego biorę. A jak mam auto to zawsze dbam aby miało dobre warunki mieszkalne ;) Ale przyznaje, że chętnie już bym zaczął remont lecz na razie muszę poczekać ;/ Wciąż myślę o tych dwóch pordzewiałych blokach, jeden jest z tłokami cały a drugi z samym wałem i trochę bardziej pordzewiały ;-/ Jeśli nic z nich nie uzyskam sensownego to możliwe, że koncepcja silnikowo-napędowa może ulec zmianie ale to ostateczność bo wolę się trzymać pierwotnego planu oryginalności. (Jak nie to 2,9 Cosiarę mu zapodam ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 13:10:33]


Cześć. U mnie stoi sprawny KENT ale 1,1 jeszcze w aucie. Może Mati_Poznań chciałby się go pozbyć?

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-20 13:40:05]


ja mam u siebie kenta 1.3 całkiem sprawny, jeździ i nie kopci, a że u mnie nic poza pinto 2.0 nie wchodzi w grę to będzie na handel.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-20 13:57:16]


Spoko jak by co to dam znać w sprawie tego 1,3 a dziwi mnie wpis w dowodzie mam pojemność 940 ale nie wiem czy to może być pomyłka urzędnika po prostu bo 1.0 nie widziałem silników w folderach o Mk1.

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 17:57:18]


Ale Essi ma klimatyczny domek:P

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-20 17:59:50]


http://www.i0100.com/eu/ford-escort-0.9_ts12278mt_p0.htm

Characteristics

Fuel type: Petrol

Body type: Coupé

Drive: Rear drive

Model produced since: 1968


Engine

Capacity: 940 cm³

Cylinders: 4

Power: 36 HP @ 5500 rpm

Torque: 57 Nm @ 3100 rpm

Cylinder bore: 81.00 mm

Stroke: 45.60 mm


Dimensions

Length: 3980 mm

Width: 1570 mm

Height: 1410 mm

Wheelbase: 2400 mm

Cx: 0.42

Weight: 805 kg

Fuel tank: 41 l


Performances

Maximum speed: 120 km/h

Acceleration 0-100 km/h: 27.70 s

Average fuel consumption: 15.38 km/l (6.50 l/100km)

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 18:11:41]


Masakra czyli był taki silnik no to grubo będzie z doprowadzeniem do oryginału bo ja mam 1.3 ;-/

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 18:28:38]


Wychodzi, że albo szukam silnik 940 albo robię rakietę z jakimś 2.0 16v.

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 18:32:22]


Obiecane było orydzinal:/ nie żadna rakieta.... Nuras rób orydzinał będzie jedyny w swoim rodzaju:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-20 18:48:07]


Oj cięzko będzie się poruszać z 9-setką pod maską... :)

Śmietan [2009-01-20 18:56:56]


fajny Essi, masz rację rób oryginał

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 18:59:28]


moze to silnik jak w pozniejszych fiescinach ?? z tego co widac ford klepal swoje silniki rozne po wiele wiele lat wiec moze i ten ? :)

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 19:15:20]


fiesta ma Valencię a nie Kenta. Początkowy wypust Valencii był mechaniczie dość kompatybilny z Kentem ale straszył napisem Valencia na bloku. Jak przekonstruowali, tak że nic z kenta nie zostało to i napis Valencia znikł.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 19:22:54]


Sprawdzaj z tabliczką, jak tylko pojemność w dowodzie się nie zgadza, a cała reszta tak, to lepiej odkręcić to, niż robić kolejnego bulgulatora (nie to, żebym miał coś przeciwko zapierdalakom, ale fajnie byłoby czasami zobaczyć Escorta w oryginale...)

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 20:22:10]


Będę na pewno starał się zrobić wszystko żeby było 940 ale muszę wyliczyć koszt szlifowania wału, bloku i kupna tłoków nadwymiarowych, panewek. Zresztą nie wiem czy wogóle dostane te części;-/ Wychodzi na to że mam dwa silniki w kabinie oryginał 940 zmęczony czasem (rdza) i średnio zmęczony 1,3. Muszę jutro albo po jutrze wyjąć wszystko z niego i poukładać robiąc dokumentację co jest czego brak i co jest do regeneracji. Jak będę już coś wiedział to napiszę i rzucę fotki.... Ps te Hp 940stki mnie przeraża ;)))

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 20:44:53]


Aha z tego co pamiętam na tabliczce jest 940.

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 20:45:42]


To tym bardziej warto takiego rarytasa w oryginale mieć, kosztem wyprzedzania :P

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 21:16:45]


czy wizja super oryginała powoli odejdzie w zapomnienie .....?????

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-20 22:02:47]


Łatwo się nie poddam. Jak pisałem już na początku priorytet to oryginalny motor jak i reszta gadżetów, kwestia czy się nadaje silnik do naprawy bo głowica też wymaga remontu i kilku zaworów brakowało z tego co widziałem jak mi ją poprzedni właściciel dawał. Jeśli nie da się to będę szukał takiego serca w lepszym stanie ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 22:36:11]


wszystko się da, blok można tulejować a zawory dorobić na wzór, więc kwestia tylko samozaparcia i kasy.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-20 22:44:02]


Nuras gdzies na ktorejs stronie wyczytalem ze spod jest kompatybilny(jak to napisal granadziarz) z pozniejszymi silnikami seri valencia tzn wał tłoki i tuleje a to mozna do fiesciny dopasc wiec sprawe dolu masz rozwiazana ;) a glowice jak pisal Pajak mozna zrobic wstawialismy nowe zawory i gniazda w peugeota silniu to bylo 50zł sztuka
popytam jeszcze wujka o czesci silnikowe bo wiem ze mial w latach 70 takiego i cos tam czesci jeszcze ma zachomikowane

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 23:00:47]


http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7327592

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-20 23:10:10]


Spód kenta jest tak kompatybilny z valencią jak pinto ohc z 5 litrowym v8 przeciętym na pół

Po pierwsze kent ma 5 podpór wału, tłoki 80,96 mm (niezależnie od pojemności)

Valencia to 3 podporowy silnik , tłoki mają 73,96 mm średnicy

Inaczej są ustawione zawory w głowicy i bardzo prawdopodobnie również kanały wodne valencia ma zawory na przemian W S W S W S W S a kent W SS WW SS W widać to odrazu po obu kolektorach i ustawieniu świec .... jedyne co pasowało mi bez kłopotów to łańcuch rozrządu z kółeczkami i pompa wody (Fiesta), no i może termostat. Pompa wody z Fiesty do Escorta z kentem nie przypasuje ....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-21 01:02:56]


to sorki za zamieszanko tak wyczytalem na stronie gdzies z linkow z tej strony skad podalem dane tego essiego :)

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-21 10:10:00]


Jak macie namiary na części do tego silnika lub posiadacie takowy to piszcie nie wstydźcie się ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-22 10:57:40]


miałem tego 300 kilo - zasiliło zaklady polsilver ;] (nikt tego nie chciał)

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-22 11:42:32]


Oto kilka fotek dla porównania Nr silnika oraz głowice. Przy głowicach różni się tylko oznaczenie kolektora dolotowego na jednej DD7 na drugiej DD6 reszta się zgadza. Czy ktoś wie czy są to oba silniki 1,3 czy jeden jest 940 i czy różnią się np skokiem tłoka czy całym blokiem ?

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-22 16:34:09]


Jeden blok ma taki nr : 27 33 E 60 15

Drugi: 88 I F 60 15 CA

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-22 16:39:49]


Dalsze foty

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-22 16:54:45]


D

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-22 16:56:31]


Jeśli to nie wystarczy do rozpoznania pojemności to piszcie co mam jeszcze pstryknąć może gdzieś przeoczyłem jakieś nr...

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-22 16:58:42]


w kentach pomiędzy 1,3 a 1,6 różnica była w skoku tłoka a co za tym idzie w wysokości głowicy, jak to wygląda z mniejszymi pojemnościami niech wypowiedzą się mądrzejsi

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-22 18:38:44]


A może głowice są takie same w 1,3 jak i w 940 i tak jak piszesz tylko skok tłoka się różni? Będę musiał chyba pomiary zrobić bo widzę, że nikt nic nie wie na ten temat;/

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-25 20:08:34]


Głowice 900-1300 seria są takie same. Widzę też piękne alusy do zamontowania:), ale jak by się kolega pozbywał tych kapselków na 12 to ja chętny.

rykoszet [2009-01-30 20:54:26]


Raczej kapsle zachowam bo oryginalne felgi też będę odnawiał. A wracając do głowic czyli są takie same tak? Wychodzi na to, że będę musiał skok tłoka zmierzyć w obu silnikach więc jest szansa,że jeden z posiadanych to oryginał ;) Tak przynajmniej mi się wydaje....

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-31 00:13:45]


MK I w oryginale - piękny klasyk. Jak będę na swoich rodzinnych rewirach odezwę się i wpadnę obcykać furkę.

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-02-15 20:10:09]


Zapraszam ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-02-15 21:38:05]


Nuras, jakieś postępy?

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-12-27 19:17:52]


Chwilowy przestój ale pomału już nie mogę się doczekać kiedy się za niego zbiorę. Na razie zbyt rzadko siedzę w Polsce ale projekt zostanie zaczęty tak czy inaczej no i skończony oczywiście. Lecz pierwszą rzeczą będzie wniesienie kilka poprawek do Mad-Maxa ;) ale jak już coś się zacznie na pewno nie będę tego ukrywał pozdrawiam..

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-12-27 20:13:27]


Cyt. za Nuras "...nie będzie kolejnego jakiegoś tam Escorta rs 20 000 ;)..."

:) :) :)

Powodzenia w pracach :)

Śmietan [2010-02-26 09:29:41]


I pewnie skończy tak jak większość, rozgrzebany i zostawiony ;)

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2010-02-26 13:04:39]


tak to jest z escortami że nikt nie chce ich zbudować "na szybko".
szkoda że idziesz w nowoczesny silnik a może to i lepiej bo będzie mniej wartościowych escortów z motorami z epoki.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-02-26 14:16:54]


Wiedziałem że mój żart nie przejdzie z oryginałem;))) mam pomysł na niego taki żeby wyglądał na oryginał na zewnątrz i w środku a tylko pod maską kryła się niespodzianka dla bałwanka ;) Mimo to resztę rzeczy jak silnik 940 zawiecha oryginalna, hamulce itd będzie przygotowywana na końcu w razie powrotu na oryginał. Nie zamierzam ingerować w wzmacnianie budy klatkami czy jakimiś wstawkami dodatkowymi nie chcę go przerabiać nieodwracalnie bo kiedyś się zestarzeję i może zmądrzeję ;) ....

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2010-02-26 21:04:48]


Ale wiesz, ze nie zmiescisz tego silnika bez ciecia sciany grodziowej i tunelu? ;)

PieM Dokładna lokalizacja na mapie [2010-02-26 21:07:22]


W sumie nie bo nie próbowałem zobaczę podczas wsadzania...

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2010-02-27 14:33:01]


ja Nuras już to wiem ;] trzeba modyfikować sciane, poza tym raczej wymaga n9 , trzeba modyfikować tunel... itd itd...

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2010-02-27 15:52:13]


Gdzieś wyczytałem, że mt75 wchodzi bez niczego

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2010-02-27 17:19:44]


do granady, albo do bagażnika...

Mysza liil (EM) [2010-02-27 17:23:50]


hmm n9 mieści się w Capri fabrycznie, by w powyższym zmieścić mt75 trzeba ciąc tunel, czytaj jest większa niż n9 wiec tak jak napisał Mysza - do bagażnika wejdzie bez cięcia tunelu :D

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2010-02-27 17:29:18]


Zwykla czworka, jesli jest polaczona z Pinto wchodzi tak, ze nie wyciagniesz jej pozniej bez opuszczenia belki zawieszenia, a sam silnik 2.0 pinciak wchodzi bardzo ciasno. Nie ma opcji zeby zmiescic 2.0 dohc z MT75 bez ciecia i modyfikacji.

PieM Dokładna lokalizacja na mapie [2010-02-27 17:32:52]


Poza tym jak załadujesz już tam ten silnik i nie wzmocnisz budy w kilku newralgicznych punktach, to możesz juz później nie dojść z nią do ładu :) Będziesz musiał zmienić most (najlepiej na taki z kapcia), zwalniacze przekształcić w hamulce, "poprawić" zawieszenie, etc. Po tych wszystkich zabiegach oryginalne taile, w tym silnik odwieziesz na złom po jakimś czasie, bo uświadomisz sobie, że powrót do oryginału jest nie tyle co niemożliwy, co zupełnie nieopłacalny...

Śmietan [2010-02-28 00:39:24]


Mam taką jeszcze wykminę bo posiadam tylne zaciski od rs 2000 z 92r. Tam były stosowane tarczobębny i jest do nich doprowadzony tylko jeden przewód z płynem hamulcowym i pytanie brzmi czy da radę podpiąć do niego jeszcze ręczyny hydrauliczny bo myślę że będzie ciężko z tego względu że po zaciągnięciu rękawa w takim zestawie całość będzie hamowała czy też nie czy pompa hamulcowa nie puści na przód hmm

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2010-11-15 19:42:10]


i jak postępy?

chart Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-06 09:26:32]


Na razie jestem na etapie powolnego zbierania części i przymiarek do budowy garażu ;) Pierwszym krokiem będzie (jak już zacznę) zrobienie budy (wiadomo). Potem zastanowię się w jakiej opcji go zrobić bo będzie albo oryginał albo wyścigówka sam jeszcze nie wiem (obje opcje są fajne więc przydał by się jeszcze jeden essi:-)) ;)))

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-07 22:37:17]


Nuras, może coś takiego?

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-05-08 00:32:46]


O prosze...zrobilby ktos tak wkoncu essiego w Polsce, a nie tylko niedokonczone "wyscigowki" :D

on_the_run Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-08 01:08:28]


Fajny ten ,,ogór" ale do podobnego efektu jeszcze milion lat świetlnych. Mnie nie hamuje brak czasu, motywacji czy nawet pustka w portfelu która aktualnie jest ale brak miejsca! Dla tego najpierw garage potem reanimation!

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-08 11:01:34]


Pojechałbym na taki zlocik forda fajna sprawa

krzys escort mk2 [2011-05-08 11:55:20]


Trzymam kciuki :) ja właśnie przewiozłem escorta do przydomowego warsztatu.
Przecież młodsze pokolenie nie może bawić się plastikami!! potrzebują porządnych zabawek :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-07-10 12:05:13]


Nuras, znajdz sobie coś bardziej złomiastego na wydumkę. Chętnie odkupię tego, jeśłi zdecydowałbyś się go sprzedać.

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-11-01 16:52:15]


Na razie go nie sprzedaję, i wciąż szukam również motoru 940 który jak się znajdzie (w co wątpię) to będzie oryginał a nie zamierzam wsadzać np 1300 bo już nie będzie oryginałem. Chyba, że wsadzić owe 1300 i pomału wtedy szukać oryginalnego... Sam nie wiem jeszcze ok rok muszę powalczyć z wykończeniem chaty (kanał już wykopany ;). Pożyjemy zobaczymy...

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2012-11-01 18:22:29]


Aha tak bym do widział tylko bez tych wieśniackich halogenów ;-0

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2012-11-01 18:24:38]


Ja wiem, czy te halogeny takie wieśniackie :P Te u góry tylko ciut za duże, ale generalnie od razu kojarzy mi się to z mexico. Jakbyś doprowadził go to takiego stanu, jak na zdjęciach, nawet bez tych halogenów, to naprawde słowa uznania ;)

daniel46 Dokładna lokalizacja na mapie [2012-11-01 18:42:01]


nie wieśniackie tylko legendarne CIBIE

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-11-02 09:09:43]


No i stało się pojechał do Chudera bye bye prosiaku ;-/

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2015-06-22 17:49:58]


To tymczasowe serce kupiłeś z opakowaniem czy bez?
Bo ta rozpóka by mi sięprzydała do dupowozu.

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-06-23 11:43:57]


Kupiłem z opakowaniem ale gość zabrał rozpórkę niestety.

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2015-06-28 20:05:05]