logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Interceptor Funky Garage - Ford Escort Mk II 1.3 R4 Kent Sport 1977

Interceptor Funky Garage - Ford Escort Mk II 1.3 R4 Kent Sport 1977

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie
Samochód: Ford Escort Mk II 1.3 R4 Kent Sport 1977
Status: aktualnie posiadany (od 2009-02-15)
Aktualizacja: 2009-05-24 23:32:22

Escort Mk2 77' 1300 sport kent HC

nowy projekt wyścigowy ;)

jak ktoś ma jakie fajne graty by wyścigówka powstała pierwsza klasa a nie ma co z nimi zrobić bo go wena opuściła to przemyślę każdą propozycję...

Komentarze

czy to ten, za którego właściciel wołał ponad 10k i opisywał jaki to z niego rarytas? bo właśnie to miało być chyba 1300 sport..
A swoją drogą ładniutki :) Powodzenia przy projekcie!

Fuszix 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2009-05-24 23:44:52]


A może tak brzydki, nudny, pospolity i wstydliwy oryginał?

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2009-05-24 23:48:45]


świetne kalkomanie

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie [2009-05-24 23:54:12]


Taki smutny z tyłu z tym pokrzywionym zderzakiem - taką skwaszoną minę ma :-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-05-24 23:58:24]


No to ten:) dokładnie go poznaje:) i cene 10k tez:)
Sądzę że w tym nudnym oryginale będzie mu dobrze:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-05-25 00:00:23]


capriman ma poziomy kolektor oraz dwa webery dcoe do kenta
chyba nie bedzie tego zakladal wiec moze bedziesz zainteresowany
chociaz przypuszczam ze wpakujesz do tego escorta pinto...

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2009-05-25 12:01:23]


skoro to taka fajna wersja sport to może zostawić tego 75 konnego Kent'a?

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-05-25 15:28:30]


a gdyby jeszcze dołożyć te dwa podwójne gaziaki to już w ogóle byłby niezły ścigant do klasy 1300

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2009-05-25 19:31:29]


zostaw blisko oryginału bo to chyba jedyny u nas

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-05-25 20:27:29]


będzie na PC???

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2009-07-30 19:29:40]


powoli...

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2009-08-24 23:34:36]


Zgrabny, a Kent został czy poszło pinto?

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2009-08-24 23:39:58]


sam robiłeś te felgi? mógłbyś wykonać na zamówienie? i jaki ew koszt?

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-08-25 10:55:56]


prócz mojej pracy spawalniczej i transportowej koszt obróbek, lakierów i innych wyniósł około 1200zł.
moja praca to jakieś 50 do 60 godz. wożenia do piachu, ciecia, gięcia, prostowania i jeszcze raz piaskowania przed samym lakierem, lakieru + spawanie i sprawdzanie czy szczelne, bo dętek nie chciałem. A największy odważnik na kole to 35g. rozmiar to P.8cali a T.9,5cala
ile chcesz za to zapłacić ? ;)

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2009-08-25 13:09:46]


silnik 2,3 dohc 16V z wieloryba razem ze skrzynią czeka na wsadzenie...

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2009-08-25 13:15:09]


...w kenta trzeba wsadzić parę tysi więc czeka na lepsze czasy. ;)

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2009-08-25 13:17:31]


Oryginalne to malowanie kółek ... Ładnie.

Witan. Dokładna lokalizacja na mapie [2009-08-25 21:47:45]


szacuken

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie [2009-08-25 21:50:00]


właśnie się zastanawiałem czy przygotowujesz go do crash testów ;)

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2009-08-25 22:18:30]


powoli...

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-11 15:26:42]


czysto i dokładnie jak fabryka... piękna robota

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-11 15:44:14]


Piękna robótka!b

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-10-11 22:13:08]


dziura, dziura i po dziurze...

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-18 23:16:31]


rożen...

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-18 23:18:17]


Pięknie!

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-10-18 23:41:38]


Klasa prace - i fajny rożen .... praktycznie jak mój tylko kilka poprzeczek w inne strony ;-))

też mam podszybie lekko zgnite w tym samym miejscu w swoim Escorcie , ale oby u mnie udało się bez ściągania góry bo niebardzo mam na to ochotę .... Podziwiam jakość i klimat prowadzenia prac , fajnie że kolejny wróci na drogi .... Escortów już dziś tak mało..

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-10-19 00:56:09]


jaki wypasiony pieniek...czy co tam to jest....zajebisty, a robota profesjonalna, oby tak dalej

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-19 19:19:40]


niezłą reklamę sobie robisz taką robotą... pięknie

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-19 23:29:16]


po małym przestoju, nowe panewki pierścienie itp.

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2013-07-30 10:56:32]


...

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2013-07-30 10:58:08]


https://www.facebook.com/media/set/?set=a.640100726008657.1073741829.464801393538592&type=1

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2013-07-30 11:27:34]


jak dobrze że na ten projekt wybrałeś totalną ruinę

gratuluje, na pewno bedzie pięknie zapierdalał i da Ci dużo frajdy

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-07-30 11:49:18]


a dzięki. pozdro dla zbieraczy super oryginałów. i proponuję tusipect ;)

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2013-07-31 11:52:30]


może znów kogoś rozwścieczę ;)

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-15 09:28:05]


Kawał dobrej roboty oby tak dalej, Mnie się bardzo podoba ten projekt. Pozdro

Ligacz 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-15 09:51:17]


Ekstra robot, po co przerabiałeś belkę, bo ni mam pojęcia o so chodzi...

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-15 16:17:57]


wałki w misce zostają?

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-15 19:47:31]


a sugerujesz wy...ać? myslałem o tym, ale nie mam potwierdzonego sprawnego działania po takiej operacji. robiłeś coś takiego?

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-15 20:11:57]


wsumie to mi nie przeszkadzją i chyba w niczym nie szkodzą, prucz wagi.

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-15 20:13:19]


w sumie składałem znajomemu silnik 2.3 bez wałków, na głowicy od rs2000, ale powiem szczerze że silnik jeszcze leży nie odpalony więc nie wiem jak to chodzi

sebastianamg [2013-08-15 21:39:41]


Lepiej wywalić -- mniejsze opory , nieco lepiej się będzie wkręcać + zwiększa się wydajność systemu smarowania --- na równej pracy chyba Ci nie zależy.

Mimo wszystko fajny projekt -- lepiej niż jakby miał gnić w krzakach ;-)) A tak przynajmniej będzie zasuwać.


Ps. taki "kit" do nowszego Focusa wygląda tak :

http://www.jamesbaroneracing.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=198_239_241&products_id=502&zenid=s1of8mojtjcmfq1kai6gidlpi4

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-15 23:33:46]


dzięki z zainteresowanie tematem i bardzo ciekawe to co piszecie, za wszystkie konkrety bardzo dziękuję.

wałki już złożone i w super stanie (wyglądają jak nowe łącznie z gniazdami w których się obracają, więc ciśnienie przez nie wiele nie spadnie. przy ich średnicy, myślę że specjalnego znaczenia jeśli chodzi o wkręcalność nie mają. Waga do zaoszczędzenia to też może ze dwa kilo, z racji tego że już mi przeszło gówniarskie podejście, że wszytko co posiadam musi się trząść, napierdalać i ziać ogniem, ścigał z nikim o grubość lakieru na mecie też nie będę, a możliwe jest bardziej to że okrąży ze mną kawałek świata, więc wygoda jest dość ważna, wałki zostają.
No chyba, że ktoś zrobił sprawdził i wie że nie ma to większego znaczenia na wibracje.
no i w ogóle przekona mnie że się mylę w tym co tu napisałem, bo sprawdził i wie.

Założenie jest takie, fajnym samochodem zapierdalać miło i przyjemnie, czasem się z kimś ścignąć. cieszyć się z prowadzenia i pokonywania zakrętów jak i przyśpieszeniem BEZAWARYJNIE!!! niekoniecznie przyprawiając babcie na przejściach o zawał, niekoniecznie nabawić się choroby drgawkowej przez drgawkowy samochód. niekoniecznie stracić słuch przez super sportowy układ wydechowy, niekoniecznie wydać milion euro.

Dlatego też zapytam was o:
czy ktoś zmontował dół 2,3 z głowica od dohc 2,0 8V? być może pójdzie turbo, a słyszałem z wielu źródeł że 16V głowice są słabe.
jeśli jest coś co można zrobić by znacznie poprawić fabrykę bądź nieznacznie ale tanio, (czas pracy/kasa/rozsądek) to też chętnie się dowiem zaznaczając że chodzi o konkretnie sprawdzone bądź też logicznie wytłumaczone rzeczy.

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-16 09:22:33]


a, jeszcze jedno.
czy koło zamachowe pasuje od rs2000, o ile jest lżejsze i czy kto ma? jeśli oczywiście jest spora róznica, zakupię.

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-16 09:33:40]


One się kręcą 4x szybciej niż wał korbowy , może mocy dużo nie zabierają -- a niektóre wersje silników wychodziły bez nich ..... W ex-Zapkowym Dziobaku pracuje pod maską hybryda 2.3 + RS2000 , teraz z "nowym" dołem - tylko wlasnie nie wiem czy w końcu usunęli te wałki czy nie ;)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-16 12:03:22]


Usunęli usunęli. Robimy wszystko jak piszą angole na temat maksymalnego wyduszenia tego silnika. Jest nowa miska, inny smok i cos tam jeszcze ale nie pamiętam już.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-16 17:16:20]


Kolo od rs2000 podobno ma pasowac, ale nie jest to znaczna roznica z tego co pisali posiadacze takiego setupu wiec jesli nie lezy Ci przypadkiem w garazu ja bym nie kupowal.

Walki wyrownowazajace- tak jak pisal Mike - wywalic, dziure oleju w bloku zaslepic, kawalek bloku dorobic i miske z sierki zalozyc + smok bo ori wychodzi w inna strone.

Turbo na tym silniku - orginalna glowa i masz 10,4 CR wiec albo zebrac tloki, albo komory albo kanapke z 2 metalowych uszczelek i powinno byc ok 9. Najlepiej pod turbo okolice 8,5 CR co idealnie osiagniesz na stroke'rze 2.0&2.3 wkladajac korby z 2litrow. Robi sie pojemnosc ok 2.1 i cr 8,4. Dmuchasz 0.6bar lapiesz cos pod 220-230 konikow (nie pamieram ile bylo tam niutkow) i jezdzisz dlugo i bezawaryjnie. Nie ma sensu wkladac glowicy 8v, bo doprezanie nie ma tu sensu.

micu_ GOP [2013-08-16 19:19:28]


nie za bardzo rozumiem, jak wymieniając korby w silniku, można zmienić jego pojemność. Wymiary kluczowe dla silnika- średnica i skok zostaje bez zmian. Chyba że piszesz o wymianie wału korbowego.

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-16 20:52:58]


Przy wymianie wału korbowego robi się pojemność 2.2 i z tego jest niezły setup pod turbo do codziennej jazdy

daniel46 Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-16 23:38:10]


Tak panie czepialski, pisząc korba mam na mysli wał. grr.. ;)

Wydawało mi się, ze wychodzi coś około 2.087ccm o ile pamiętam, ale w sumie bez różnicy. Liczy sie rezultat. Taki setup daje rade i do tego bezawaryjnie, jak donoszą sprawdzone źródła. Jak dla mnie to należy uturbiać, a potem dać mi kosztorys ;d

micu_ GOP [2013-08-17 09:22:34]


no dobra, trochę mnie nie było, bo wciągnąłem się skąd pobrać most i w remont n9.

jak powiedziałem, turbo pójdzie być może lecz na pewno nie teraz, choć już jakiś czas temu policzyłem uszczelkę pod głowicę na 8,5:1. teraz chodziło mi tylko o sens wywalenia tych wałków.
tak czy inaczej silnik już złożony z wałkami, siedzi w aucie po opuszczeniu belki o dwa centy, idealnie.

części składowe mostu już są skompletowane w głowie. jak na razie poszukuję dyfra od m5 na dużej główce. w tym szukaniu przeszkadza mi brak info na temat maxymalnych obrotów tego mojego silnika, (mówię tu o fabrycznym odcięciu) potrzebne mi to do obliczenia jakie przełożenie jest mi potrzebne, by odcina na 5 biegu wyszła 230kmh.

więc czy może kto wie, na tym super forum, przy jakich to obrotach komputer odcina silnik, by ten sobie nie wybuchł? FORD R4 2,3L 16V ;)

pozdro.

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-30 18:26:22]


jak zapodasz megasquirta to odetnie jak bedziesz chciał :-)

michalch83 [2013-08-30 21:15:10]


no niezupełnie o to mi chodziło. ;)

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-31 02:00:38]


6200rpm + N9 od R4 sierry (mam nadzieje że przełożenie 5-go biegu jest podobne jak w kapciu R4) + 3,5:1 + 175cm obwodu koła = 227km/h na piątym biegu. chyba ;)

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-31 10:43:19]


wydaje mi się, że bezpiecznie będzie odcinać przed 7k...
choć sprawa jest jasna - im niżej odetniesz, tym bezpieczniej dla silnika...
Jakbyś wyważył sobie dynamicznie wał korbowy, wyrównał masę tłoków+korb, to pewnie można wyżej celować...

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-31 13:17:08]


jak dojdzie do odciny, na piątce, przy tym przełożeniu i fabrycznej mocy to będę się zastanawiał nad jego zmianą. ;)

Interceptor Funky Garage Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-31 14:18:49]


coś mi się wydaje, że przed chwilą w TV widziałem ;-)

PiotrekFCapri [2013-10-03 22:44:06]