logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » bon - Ford Capri Mk II 3.5EFI V8 1975

bon - Ford Capri Mk II 3.5EFI V8 1975

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: bon
Samochód: Ford Capri Mk II 3.5EFI V8 1975
Status: aktualnie posiadany
Aktualizacja: 2017-06-18 23:05:45

Podstrony

Mój Ford Capri




Po wielu przygodach i niepowodzeniach,zaczyna to wyglądać jak samochód.
Do ogarnięcia jeszcze motor-troszkę świruje na wolnych;zawiecha -musi być utwardzona oraz adaptacja wspomy z czegoś tam...ale finalnie to wreszcie będzie jeździć!!!
Muszę się przyznać że posiadam Capri od 2009 roku,a przejechałm nim w sumie może z 20 km:/
Czas to zmienić:D!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aktualne foto

Komentarze

Wygląda trochę jak Siwek Dziobka jakiś czas temu? Oby jeździł jak tamto auto! Albo lepiej! ;P

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-08-17 08:32:52]


Pianka to dzieło fabryki ;)

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-09-05 14:16:17]


Kolega z Krakowa to musi się ujawnić na jakimś spotkaniu, albo trzeba przyjechać na oglądanie Capri ;)

kicok Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-12-19 18:02:25]


Capri na razie stoi w okolicach KrK....ale ma zamiar odwiedzić Kraków razem z wiosną:)
no i może zaliczyć jakiś lokalny zlocik:)

bon [2009-12-19 19:05:27]


A jakież to okolice? może akurat okolice moich okolic :)

kicok Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-12-20 11:00:46]


Ford stoi 70 km od Krakowa :)

bon [2009-12-20 13:41:34]


Bardzo ladnie wyglada ten kolor, zastanawiam sie, czy moje Capri nie powinno wrocic do takiego koloru.
A co do EFI to fajnie, ze dziala i jak bede mial chwile to sprawdze co jeszcze mam.

Pozdro

Czorny Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-06-13 22:12:40]


Dzięki
Na razie wszystko działa śpiewająco ...odpukać:)

bon [2010-06-13 22:25:28]


może jakaś aktualizacja?, bo chyba sporo sie zmieniło, jak tam przymiarki chłodnicy od MB

MichałPoznań [2012-02-02 00:56:26]


Mróz skutecznie mnie odstrasza.
Jeśli chodzi o chłodnicę,bez delikatnej inwazji się nie obejdzie.Bez wiatraka w prawdzie weszła by między silnik a fabryczne mocowanie,ale może być ciasno w komorze(a chce zaaplikować dwa elektrowentyle- z przodu i z tyłu chłodnicy.
Planuje wyciąć pasek jak na foto i wsunąć chłodnicę.

bon [2012-02-02 10:59:26]


proponował bym wyciąć dolny kawałek pasa i później go przykręcić góry bym nie ruszał

Łukasz Krauzowicz [2012-02-02 11:29:06]


Myślałem nad tym,ale chłodnica jest minimalnie za wysoka,w idealnym pionie wystawała by leciutko ponad blachę w wyciętym miejscu,chyba że zamontować ją pod kątem,pochylając górę do przodu......ale nie wiem czy takie pochylenie jest dobre dla efektywności chłodzenia?

bon [2012-02-02 14:41:04]


pod kątem daje rade :-)

Jarzab Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-02-02 22:10:10]


ja mam zrobione tak jak mowi lukasz i miesci sie tam chlodnica orginalna od tego silnika ze tak powiem na styk trzeba bylo tylko orginalna obudowe na podwujne wentylatory od sierry troszke przerobic

miron Dokładna lokalizacja na mapie [2012-02-03 00:24:08]


Ja u siebie od góry wyciąłem kawałek pasa górnego i jeszcze zagłębienie na rurę wody w dolnym (jak na foto).
Wtedy wraz z wiatrakami od DOHC wchodzi idealnie na gładko, czyli na równo z pasem i zostaje mnóstwo miejsca do silnika.
Tylko trzeba pamiętać, że buda w Capri do zbyt twardych nie należy i każde wycięcie osłabia ją bardziej, dlatego od razu proponuję wstawienie rozpórki dla świętego spokoju - zakładam, że o tym mówi Łukasz nie wprost.

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-02-03 11:44:49]


Konrad Twoje foto znam na pamięć....sto razy je analizowałem:)
Jedak będę się starał wsadzić tą chłodnicę którą nabyłem...z MB 2.5 evo.
Na 2.9 powinna wystarczyć z zapasem,skoro z Cosworthowkskim 2.5 daje dzielnie radę.
W porównaniu do tej ze Scorpio/Sierry jest węższa i wyższa,ale od dołu powinna wejść "bezinwazyjnie".

W sumie nad rozpórką już myślę tak czy siak.

bon [2012-02-03 12:02:21]


No to przestań myśleć i ją zrób :)
A tutaj na zachętę...
http://www.youtube.com/watch?v=Q0KIKnJ9Klo&feature=youtu.be

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-02-03 12:20:34]


hehe...zastanawiałem się ile mam miejsca od kolektora do maski.....teraz już wiem,dzięki:)

To stąd ta zbyteczna wiązka z kompem....MegaSquirt się pojawił:)

bon [2012-02-03 12:32:46]


Wygląda naprawde fajnie. Zwłaszcza część zadnia na tych balonach jest zgrabna. Tylko przedni zderzak nie jest z tego kompletu :)

UglyKid Dokładna lokalizacja na mapie [2014-08-02 16:17:20]


nie ukrywam że chciałem wyeksponować te piękne wloty powietrza-stąd ćwiartki,ale pewnie w chromie lepiej by to wyglądało:)

bon [2014-08-02 23:36:11]


coś się tworzy...

bon [2015-04-08 20:40:57]


a...jeszcze zakupiłem jedyne słuszne castomowe felgi 13x7

bon [2015-04-08 20:55:07]


no! i teraz będzie wyglądał należycie. rostyle w mk3 to pomyłka

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-04-08 20:56:50]