logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » makin01 - Ford Capri Mk II 2.9EFI V6 Koeln GT 1974

makin01 - Ford Capri Mk II 2.9EFI V6 Koeln GT 1974

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: makin01
Samochód: Ford Capri Mk II 2.9EFI V6 Koeln GT 1974
Status: aktualnie posiadany (od 2012-01-26)
Aktualizacja: 2012-06-22 14:07:46

Ford Capri mkII 1974 2.9 12V6 GT

Caprik przyjechał do mnie laweta w zime miał jeszcze silnik 2.8 ale niestety sie wysypał. Został wrzucony 2.9 z skrzynia 5 niestety jeszcze nie jeździ zostało do zrobienia paliwo skrzynia wał wydech i uklad chłodzenia. Niestaty najwieksza bolączką tego egzemplarza jest lakier wszędzie jest popękany. Samochodzik przez poprzedniego właściciela miał założone nowe lampy nowy grill i zderzaki. Boczki wykładzinę i deske zmieniłem na czarne

Plany:
Odpalic i użytkować:)
Siedzenia recaro albo Ghia
Zrobić lakier
Zreanimować felgi
I wiele innych rzeczy które na razie nie przychodzą mi do głowy:)

Komentarze

Felgi to by u Ciebie skompletował niczego sobie, mówię o tych z rantami.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-06-23 19:38:26]


To są te fabryczne stalaki bo ten rant jakiś duży? Super na nich capri wygląda tylko troche wiecej gumy i było by idealnie... jaki teraz profil masz na nich?

Kilgore [2012-06-23 19:43:31]


Przecież one są poprostu odwrotnie założone. A auto ma jeżdzić nie wyglądać ;)

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2012-06-23 20:13:25]


I to mówi osoba, która nosi sięz zamiarem poszerzania stalówek... ;)

Szeroka stal to najlepsze koło do klasyka.

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-06-23 21:24:15]


Auto stoi na stalówkach z dużym rantem chyba maja 7 cali opony mam 195 na ileś:P z tylu wyższy profil z przodu niższy plus do tego wszystkiego dystanse.

makin01 [2012-06-23 22:48:36]


Z mojej perspektywy nadal wyglądaja na odwrócone ;)

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2012-06-25 22:03:00]


Capri ożyło na środkowych wydechach od Sierry ładnie chowają się pod spodem i jeszcze ładniej burczą:) jednak muszę wspawać jeszcze końcowe tłumiki bo na wysokich obrotach jest ciut za głośny.

makin01 [2012-08-30 21:13:02]


Koledzy jaki silnik v8 najlepiej się mieści w capri? Jest jakiś który się zmieści bez cięcia grodzi itp?

makin01 [2012-12-20 20:21:13]


każdy jeśłi wkładasz od strony bagażnika.... tylko fotele musisz złożyć ;)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-12-20 20:38:06]


Hehe tak też myślałem:)

makin01 [2012-12-20 21:08:24]


Na forum jest już kilka v8 w capri:)

Kilgore [2012-12-20 23:11:19]


3,5 rover na pewno ;) poszukaj na forum info.

nebel Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-12-21 09:50:04]


A ile taki silniczek może kosztować? I jaka skrzynia?

makin01 [2012-12-21 15:05:53]


Kojarzę ten egzeplarz sprzed kilku dobrych lat, sadziłem się na niego ale poszedł bardzo szybko. Wtedy na allegro miał napisane chyba że miał 2.3V6 (o ile dobrze pamiętam)
Bardzo ładne wnętrze.
No i piękne i zderzaki z PF125p ;)

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2012-12-21 15:12:38]


Ja jak go kupiłem to miał 2.8 ale niestety do remontu więc wrzuciłem na szybko 2.9. Ale dążę do jakiegoś v8:)

makin01 [2012-12-21 15:17:30]


Koledzy potrzebuję coś w stylu "sam naprawiam" do silnika 3.5 v8 rovera

makin01 [2013-12-18 22:12:29]


Swapa robisz? Nie chcesz wtryskow do 2.9 sprzedać? ;)

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie [2014-01-14 22:58:06]