logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Andrut - Ford Escort Mk I 1100 Mexico 1971 "Dziadek"

Andrut - Ford Escort Mk I 1100 Mexico 1971 "Dziadek"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Andrut
Samochód: Ford Escort Mk I 1100 Mexico 1971 "Dziadek"
Status: aktualnie posiadany
Aktualizacja: 2008-11-24 14:59:15

Oto mój Escort mk1

Chciałbym przedstawic wam mojego Escorta którego własnie odbudowuje.Autko to kupiłem na poczatku 2004 roku z mysla gruntownej odbudowy- co własnie teraz robie. Autko w dniu zakupu bez najmniejszego problemu zapaliło(potrzebny był tylko sprawny akumulator i paliwo) !!! uroadowny postanowiłem sie przejechac- tego uczucia nie zapomne ! Gdy tylko dopinałem wszystkie formalnosci zwiazane ze sprzedarza dostałem od poprzedniego własciciela naprawde sporo dodatkowych czesci.Byłem bardzo zadowolony z zakupu. Juz nastepnego dnai postanowiłem posprawdzac jakie "prezenty i gadzety" otzymałem i chciałem to jakos uporzadkowac w sumie zajeły one 4 pudełka :-) Tego samego dnia zaczołem równiez wstepnie zabezpieczac go aby mógł jeszcze chwile postac na garazach az dozbieram cała kwote przewidywana na rzecz najwazniejsza a wiec na malowanie niestety było one koniecznsci bo wczesciej autko stało na polu i efekty wiadomo jakie sie po tym robią... Ford stał tak niedługi okres czasu, gdy znowu zaczołem przy nim grzebac.Nastepną operacja było spawanie jak sie okazało było tylko 2 niewielkie dziuryw katach podłogi dolna czesc przedniego pasa nadawała sie juz tylko do odbudowy ale udało sie. Po tym wszystkim przystapiłem do rozbrajania mk1 i przygotowywania do malowania. Do lakiernika Ford trafił w połowie wakacji i zaczeła sie trudna praca - przywracania pieknego kształtu(zarówno linii bocznej jak i kazdemu elementowi który tego wymagał - a było tego sporo)Ale ostatecznie udało sie i autko zostało pomalowane na czerwnoy kolor z białym dachem.Trzeba przyznac jedno lakiernik naprawde sie spisał - w porównaniu z tym co było na poczatku...
Odebrałem Escorta i przejechałem nim przez miasto do garazu w którym teraz stoi auto i sie odnawia :-)
Zostało juz w nim wykonane napawde bardzo duzo prac (m.in rekonstrukcja całego przedniego zawieszenia, konseracja wewnatrz, renowacja swiateł i całego oswietlenia, konseracja podłogi itd) Z kazdym dniem prace posuwaja sie do przodu, cały czas sie cos dzieje aby w miare szybko ukonczyc odbudowe Escorta.

Mam do was wielka prosbe jezi ktos z was posiada jakie materiały dotyczace tego autka prosiłbym o kontakt ze mną w tej sprawie! Pisze Prace Dyplomowa z
odbudowy tego klasyka i kazda wiedza zarówno techniczna,ksiazkowa a takze w sprawie czesci jest bardzo pomocna
P o z d r a w i a m !!!

Komentarze

Fajnie by pierwszym :)

Ciesze sie ze artur pokazaB wam wreszczie swój samochód, ja znam go ju| od paru miesicy... Widac to kawal pracy - Dobrze ze juz blizej niz dalej :)
I wreszczie mój mk 1 nie bdzie taki samotny :D

Andrut - Powodzenia :)

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2004-12-02 08:58:33]


robić robić, i klepać tyłki caprikom :)

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-12-02 09:05:54]


Wspaniały i taki oryginalny !

Zakochałem sie w MK1 już po lekturze Peranowego Escorta , są zajebiste !

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-12-02 09:25:10]


Nie dziekuje zeby nie zapeszyc :-)

Mozna powiedziec ze jestem w domu, wsród swoich - uwielbiajacych tylnio napedowe Fordy. Troszke to trwało zanim sie tu pojawiłem no ale napewno nie załuje. Postaram sie wrzucal fotki bo jest tego sporo i dopisywac zmiany który czały czas zachodza w garazu. Teraz czekam na niezwykle wazna i potrzebna czesc ale juz do mnie jedzie wiec tylko czekac - dzieki MIkołaj!
A potem kolejne etapy ...

Andrut [2004-12-02 14:51:38]


Coraz więcej nas! Super! :-)

[2004-12-02 15:55:28]


Super malina :D
Zapowiada się nieźle - fajnie, że nic nie dodajesz i nie zmieniasz z oryginału.
Zapału i cierpliwości bo przy tak długiej i głębokiej renowacji pod koniec może jej zabraknąć :)

ander Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-12-02 20:51:56]


milusi

Pieknie nigdy bym nie przypuszczal ze mam brata blizniaka!!!, dobrze ze chociaz oczy inne:)

rykoszet [2004-12-02 22:53:21]


No... śliczny maluch ;) Powodzenia w remoncie.

Piotrek PCK [2004-12-02 23:19:23]


chyba jedyny escort mk1 ktory pozostanie w oryginale :)
przynajmniej z tych 3
ktore sa na stronie
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie [2005-01-14 11:00:13]


no ja nie wiem czy znowu tak w oryginale ;-) ale chyba z kształtu zewnętrznego najbardziej ;-P

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-01-14 18:23:31]


Prace nadal trwają

Czas leci a ja z pracami remontowo-odbudowczymi nie stoje ale cały czas ide do przodu. To moze tylko cieszyc. ktos wspomniał ze bede auto robił na klasyka w 100% otóz nie - ja bede miał klasyka ale tylko delikatnie zmienionego(felgi z epoki, przebudowany wydech,nizsze zawieszenie a w przyszłosci audio) a reszta to juz bedzie Escort :-) Wiadomo ze w miare czasu i przypływu gotówki cos sie bedzie zmieniało np. tapicerka narazie koncze prace, potem pozostaje radosc z jazdy i z ukonczenia projektu ;)

Andrut [2005-03-01 16:52:54]


o qrde :0

... jest piękny!! a jakie wspaniale wnętrze!! powodzenia

zachar [2005-03-01 17:24:45]


Hmmm tylko mi

nijak pasuje obniżone zawieszenie do Escorta:/ Moim zdniem wygląda to śmiesznie. Patrząc na historie sportową Escort raczej nadawał sie berdziej na rajdy niz na toru...

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2005-03-01 20:14:32]


jesli nie pominales w fotkach zadnego etapu prac, to zycze Ci zeby ten woz za 2 lata nie wygladal tak jak na tych fotkach sprzed malowania.

Po mojemu czerwony nie pasi, znaczy ja bym takiego koloru nie dal, zeby nie bylo niedomowien - nic tu nikomu nie narzucam, ale braz ciemny metalik bardzo by mi sie widzial z tym wnetrzem :)

Troszke na glebke, czyli zawias w dol? - alez oczywiscie, nie lubie samochodow w pozycji wystraszonego kota.

Gratuluje egzemplarza.

Mysza liil (EM) [2005-03-01 20:37:42]


no a Ford Escort Twin-Cam XO0 349 F? w 1968 wygrał brytyjskie mistrzostwa samochodów "salonowych". A glebe to on miał oj miał!!!
Pozdro

Krzysiek_Poznań Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-03-01 20:39:41]


moze małe porównanie na PC ?

mam nadziej ze postawimy escorciki obok siebie na Pucharze Capri 2005 :D

Ps. Gurden - Eski MK I w przeciwieństwie do MK II (krótego 90% startów to rajdy) pojawial sie tez na torach wyścigowych (z podziałem mniejwiecej 60% rajdy a 40% wyścigi - Pewnie KRK4M zaraz powie dokłądnie jak bylo) ma nawet tytuł mistrza europy :P..... mój też w strone gleby.... planowany prześwit około 80 mm :D

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2005-03-01 21:27:03]


do Gurdena

Nie było tak, że Escort nadawał się tylko do rajdów [a w domyśle - Capri do wyścigów], tylko Capri nadawał się TYLKO do wyścigów, a Escort - podobnie jak wczesniej Lotus Cortina a później Sierra - był bydlęciem uniwersalnym. Dla niedowiarków krótka lista tytułów zgarniętych przez Escorty MkI i MkII:

MkI
1968 - rajdowy mistrz świata producentów (lider zespołu B.Soederstroem)
1969 - rajdowy mistrz świata producentów (lider zespołu H.Mikkola)
1972 - wyścigowy wicemistrz Europy kierowców (Birrell)
1974 - wyścigowy mistrz Europy kierowców (H.Heyer)
1974 - wyścigowy mistrz Europy producentów (lider zespołu H.Heyer)
1974 - wyścigowy mistrz RFN - DTM (D.Glemser)
1975 - wyścigowy wicemistrz Europy kierowców (Finotto)
1975 - wyścigowy wicemistrz Europy producentów (lider zespołu Finotto)

MkII
1975 - wyścigowy mistrz RFN - DTM (H.Heyer)
1976 - wyścigowy mistrz RFN - DTM (H.Heyer)
1979 - rajdowy mistrz i wicemistrz świata kierowców (B.Waldegaard, H.Mikkola)
1979 - rajdowy mistrz świata producentów (lider zespołu B.Waldegaard)
1980 - rajdowy wicemistrz swiata kierowców (H.Mikkola)
1980 - wyścigowy mistrz Francji (D.Snobeck)
1981 - rajdowy mistrz świata kierowców (A.Vatanen)

Gwoli wyjaśnienia tytuł mistrza świata w wyścigach samochodów turystycznych nie istniał - mistrzostwo Europy było najwyższym trofeum.
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-03-01 21:57:22]


Przeciez ja nie napisałem ze bede auto obnizał maksymalnie !! Tylko tak zebym sie nie zabił na drodze. Nie wiem czy mam jeszczeto zdjecie które pokazuje jak to autko było koszmarnie w górze. Robiłem to specjalnie aby ten problem zlikwidowac. Zreszta jak tylko mozliwosc to zaraz podesle fotki. A co do koloru to taka kombinacje koloru a takze odcienie miałem od poczatku kiedy autko zostało kupione--> ktos dobrze powiedział zeby sie nie narzucac to niech tego nie robie, bo kazdy ma swoja koncepcje w danej sprawie.

Andrut [2005-03-08 15:11:39]


Nowe foto i info o aucie

28-10-2005

Dodałem nowe foto bo juz bardzo duzo sie pozmieniało :) Auto po długiej odbudwie szczesliwie wyjechało na drogi. Cała ta otoczka jaka temu towarzyszyła była warta wszystkich zerwanych nocy w garazu!!! Nawet dostałem sie do gazety :) Juz teraz wiem ze ta cała odbudowa/renowacja nagradzana jest po fakcie. Ciesze sie ze nie brakuje ludzi którzy potrawią to docenic.

Andrut [2005-10-28 19:11:53]


[url=http://img346.imageshack.us/my.php?image=dsc021124xn.jpg][img=http://img346.imageshack.us/img346/1148/dsc021124xn.th.jpg][/url]

Andrut [2005-10-28 19:18:08]


zdjęcia??

bardzo fajnnie że dodałeś tylko jest pytanie gdzie??
ten link jakoś nie bardzo działa :(

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-10-28 21:05:19]


http://img346.imageshack.us/my.php?image=dsc021124xn.jpg

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-10-28 22:06:22]


Pikny Panie, pikny!!!

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-10-29 17:30:46]


Ładny to fakt, i nawet artykuł z nim w roli głównej był:
http://www.youngtimer.pl/www/prasa&tv/andrut.jpg
ale jakoś nie mogę uwierzyc w to, że jest ich tylko 7 w Polsce?
Co nie zmienia faktu że fajne autko

Sachar Dokładna lokalizacja na mapie [2005-10-29 18:16:41]


hmm "w całej polsce takich egzemplarzy jest tylko siedem" nie wiem czemu ale jakos wydaje mi sie ze te info jest "troche" naciagane;) ale tak poza tym to super autko:)

Gleacken Dokładna lokalizacja na mapie [2005-10-29 18:57:35]


Dodałem nowe najbardziej aktualne fotki Escorta. Projekt jest cały czas rozwijany. W zmienie po bardzo bardzo długich poszukiwaniach udało sie zakupić komplet felg Smoor 13x7 w bardzo dobrym stanie. Dodatkowo je wypolerowalem i założyłem nowe 175/50 Pirelli. No i jeszcze bardzo dużą zmiana jest zakupienie i założenie grill'a ma okrągłe lampy (Thex Trójkąt).

Andrut [2006-06-16 15:51:24]


no nareszcie zaktualizowałeś stronkę felgi piękne jak już wcześniej wspominałem jak Ci sie kiedykolwiek znudzą to mogę je przejąc (nawet zapłacę za transport niech stracę)
miałem okazję ostatnio kupic na giełdzie ładny komplet ale nie było funduszy
narazie mój Essi będzie musiał się przemieszczac na RS 7"
co do koncepcji przudałoby się troszkę obnizyc zawieszenie żeby koła nie ginęły tek w nadkolach
pozdrawiam i do zobaczenia na zlotach!

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-16 16:51:50]


Piękny.
Zwłaszcza w porównaniu ze stanem wyjściowym...
Jeszcze bagażnik i będzie prawdziwie cultstylowy... :)

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-16 17:00:05]


O tak, piekny. Odwaliłeś kawał dobrej roboty :) Kółka z gustem ale czy zawieszenie radzi sobie na takim profilu opon? Nie tłucze?
Podoba mi się ! Pozdrowienia!

Śmietan [2006-06-16 17:07:54]


Andrucie, wiesz ze mi sie podoba... :-)

Sebastian NW [2006-06-16 19:09:05]


ja chce takie smoory !!!!!!!!!!!!

Krzysiek_Poznań Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-16 19:09:53]


Noo AnDrut musisz teraz wpaść nim na Track Day i potem na PC :P Tylko pilnuj felg, bo zapewne wielu[ze mną na czele:P] będzie chciało je pozyczyć ;)

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-16 19:45:41]


Właśnie! Społeczeństwo domaga się Twojej i Escorta obecności na Track Day oraz PC! Jeśli przyjedziesz, to ja nawet mogę popilnować autka, gdyby Beddie się kręcił w pobliżu :D

Krzysiek_Poznań - yyyy, co to są "smoory"? Lubię być z językiem na bieżąco, takie zboczenie zawodowe ;)

Strzała Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-16 21:33:30]


Ha, właśnie mnie Jarecki uświadomił, że "Smoor" to nazwa firmy :D
A już myslałem, że to jakiś slang tudzież nowomowa ;) Bo teraz ludziska często niestety mówią/piszą nie po "polska język" ;) Pozdro!

Strzała Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-16 21:49:48]


Jeste piekny! z tymi felgami to juz nic w nim nie brakuje! ja tez chetnie bym te smoory przygarnal, ale t juz gdzies pisalem ;). powiedz jeszcze jakie maja ET? ;p
ehh, niesamowity ten essi! gratuluje!!

KaczoR Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-17 10:00:20]


Dziekuje Wszystkim za tak miłe przyjecie :]
Jednak warto było odświeżyć wątek bo jednak różnica pomiedzy stanem wyjściowym a na dzień dzisiejszy jest naprawde widoczna. Ale to tylko konsekwencja i mój upór w "zdobywaniu" częsci -> bo inaczej tego nie mozna nazwać :)

Co do felg to są to dokłądnie Smoor 13x7 et20 i były poszukiwane chyba już w drugim dniu zakupu auta (podobnie było z grilem) ;-] Ale naprawde warto było. Jezeli chodzi o obniżenie zawiasu to napewno bedzie jeszcze troche bliżej ziemi a co do samej jazdy to zakręty to sama przyjemność.

Andrut [2006-06-17 22:25:23]


Brawo za atrapę:)
Porównywałem twojego Escorta ze zdjęciami z folderów i wydej mi się, że przedmi zderzak jest troszeczke niżej niż standardowo... obnizałeś jegop mocowania czy tylko tak to wyglada na zdjęciach??

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-18 18:55:52]


Hmmm a myślaleś o powrocie do kłów na zderzaki, bo widze, ze na początku miałeś :]

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-18 20:37:39]


Moze pomysl o "cwiartkach" zamiast pelnego zderzaka, fajnie to nawet wyglada.

Jarek [2006-06-19 09:40:57]


Cwiartki sa poszukiwane i to pilnie :)
Z oryginalnym "pełnym zderzakiem" nic nie było robione. Może tylko mylić tablica pod zderzakiem a nie na pasie ale gdy doszukam sie "ćwiartek" to wróci tak jak w folderach.

Macik niestety jest tragifatalny stan kłów i żle by sie prezentowały ;-/

Andrut [2006-06-20 16:26:48]


prawdopodobnie tablica jest przyczyna tego złudzenia:)
pomyłś nad jej przeniesieniem na "właściwe miejsce", za dużo jest jednolitej blachy z przodu moim zdaniem a tablica by to to odpowiednio złamała, zerknija na foldery...

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-20 17:54:40]


Juz wcześniej wspomniałem, że "przenosiny" nastapia gdy zakupie "ćwiartki" :-)

Andrut [2006-06-20 18:49:14]


Cwiatrki ciezko raczej bedzie znalesc. W UK tez sa bardzo poszukiwane i ceny spore. Moge ci podac namiar na firme, ktora w UK ma carbonowe cwiartki juz pochromowane, cena o ile pamietam 80 funtow sporo w sumie. Moze ktos w Polsce zrobilby takie z carbonu albo sprobuj przperobic pelny zderzak na cwiartki wyjdzie pewnie najataniej.

Jarek [2006-06-21 08:42:45]


Jarek dzieki za info o cenach i sposobie pozyskania ćwiartek. Wybrałem sobie na poszukiwania jeden z najdroższych elementów ale chciałbym je w końcu trafić ;-)

Ma ktos jakieś propozyszyn w sprawie wybory innego motoru pod maske mk1 ?? (to dosć znaczna perspektywa-ale chciałbym sie rozeznać w temacie)

Andrut [2006-06-21 23:41:49]


Jak pewnie wszyscy na tej stronie wiedzą temat podmianki motoru w Escorcie MkI uważam za przegryziony dogłębnie z przyczyn osobistych :). Zakładając, że ma być lepiej [~szybciej, sprawniej] i możliwie blisko oryginału, to zacznijmy od tego, czego nie dawać:
1. żadnych turbin i kompresorów
2. żadnego V4 Koeln czy nawet Essex
Na bidę można zasadzić Koelna V6 2.3 lub 2.0 [goniło kilka takich prototypów - nawet ekipa fabryczna przeleciała je w kilku rajdach], ale roboty jest sporo.
A teraz to, co można i co warto:
1. Kenta 1.6 z Capri, Cortiny albo Fiesty XR2 [jako replika Mexico MkI]
2. Pinto 2.0 z Capri, Taunusa/Cortiny, Consula/Granady albo Sierry/Scorpio [replika Perany albo RS2000 MkI]
Pozostałe warianty mają słabsze logicznie podstawy. Pinto 1.6 bywał w Escortach, ale dopiero MkII [Mexico]. CVH i Zetec są w prostej linii rozwinięciem Kenta z rozrządem SOHC i DOHC, ale nie dają nic więcej niż Pinto 2.0, a problemów z adaptacją więcej. Przeróbka Coswortha ze Sierry na wersję odturbioną [atmo] to kolosalny koszt i efekt niemal tożsamy z Pinto 2.0 [130-150 PS]
Łańcuchowy DOHC 2.0 8v ze Sierry/Scorpio nie daje nic więcej niż dobrze "poprawiony" Pinto 2.0, aczkolwiek ma zaletę w postaci wydechu po stronie tej samej co Kent [Pinto ma odwrotnie]. Jego rozwinięcie w postaci 2.0 16v z Escorta 2.0RS oraz 2.3 16v ze Scorpio daje lepszy power, ale żaden z tych motorów nigdy w Escorcie nie występował, co czyni wariant z Pinciakiem bardziej usprawiedliwionym.
O3wiście efemerydy typu Lotus 1558cc czy Cosworth BDA pomijam ze względu na rzadkość występowania oraz potworne ceny części zamiennych.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-22 00:55:30]


poprawiony Pinto 1,6 - dwugardzielowy albo poziomy gażnik /ewentualnie dwa :)/,
baran na wydechu, wałek 270 stopni, silnik łatwo dostępny, osprzęt w sumie też, przy mocy około 100 ps, nie trzeba będzie cały czas walczyć o utrzymanie auta na drodze a jednocześnie odejście będzie mieć spoko i ładnie wygląda pod maską.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-22 08:59:04]


No Zetec chyba troche daje: niezawodnosc, przyzwoite zuzycie paliwa, niska masa. Zeteca mozna teraz tanio kupic. Odnosnie adaptacji pewnie trudniej niz Pinto ale jest wiele opisow i wiele gotowych zestawow do adaptacji.
No jest jeszcze opcja, ktora pewnie nie podoba sie ortodoksyjnym fordziarzom, silnik z Opla 2.0 opularny swap w rajdowka w UK i Irlandii.

Jarek [2006-06-22 10:05:30]


Oryginalnmy silnik z osprzętem zachowaj - zakonserwuj i ukryj - jak przyjdzie ci ochota na żółte blachy i 100% oryginał, to nie będzie problemu "reswapem?". Wsadzaj 2.0 Pinto - jest tani, katoodporny, wchodzi na oryginalne mocowania, nie zamyka drogi na modyfikacje w przyszłości a zamyka - częściowo - usta orędownikom pozostawiania przy oryginalnych częściach :) . Co do spalania - to na krótkim moście mk2 mojego brata (pierwotnie również 1.1 ) palił 14-15l/100km a po regeneracji gażnika bierze teraz 9-11 l. To naprawdę przyzwoity wynik biorąc pod uwagę osiągi jakie zapewnia 2.0 w ważącym 800kg samochodzie :) Frajda:)

Śmietan [2006-06-22 16:35:40]


Panowie !! Nie pozostaje mi nić innego jak tylko bardzo serdecznie podziekować za tak pełną i fachową odpowiedz :) Nie pozostaje mi nic innego jak zrobić grubą kreske i wyliczyć wszystkie wymienione opcje porównując je pod wzgledem cena/moc/dostępnosć/części :) Ale chyba mam juz wybranego faworyta ;]

Andrut [2006-06-23 16:29:22]


Czy orientujecie sie w jakiej kombinacji kolorów był malowany grill na okrągłą lampe do mk1 ?? mat czy połysk albo półmat ?? Nadeszła era odświeżenia grill'a ;] Wkońcu trwa sezon grillowy :)

Andrut [2006-06-28 20:44:19]


Escorcik Piękny
Ja tak od siebie wyłącznie proponuje jakieś listewki chromowane lub aluminiowe na drzwi i błotniki tak parę naście centymetrów od dołu koło tego przetłoczenia.Myśle że ładnie by to się prezentowało :)
Ale piękny jest :)

CORONER Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-28 20:50:37]


Mała aktualizacja :]
Po tym jak ledwo doszukałem sie Smoor'ow 7x13 to nieoczekiwanie w rece wpadły mi 8x13 :) Narazie gdy tylko bedzie wolna chwila zabieram sie za ich regeneracje(poleruje rant+malowanie środka) Teraz brakuje mi tylko niższych sprężyn do pełni szcześcia.
Bagażnik na dach założony okzjonalnie ale też zajme sie jego odświeżeniem.
PoZdRaWiAm !!

Andrut [2006-08-03 01:18:46]


Moze chcesz ladne oponki na te smoory ???

A tak na marginesie co wkrecales w te otworki w felgach , zastanawiam sie bo mam takie same ale jeszcze nie wykonczone .

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-08-03 08:00:14]


Essi iście śliczny :) No i mam już źródło inspiracji, co będe mógł zrobić z moim - stronkę wkrótce postawię [póki co mało czasu było].
Gdyby ktoś był zainteresowany, to mogę zrobić skany - mam oryginalny angielski manual z '73, z tym, że w opłakanym stanie - jak się dowiedziałem poprzedni właściciel woził książeczkę w bagażniku i załapała wilgoć :/ więc chyba introligatora będe musiał nawiedzić w ramach odswieżenia papierów.
W każdym razie - raz jeszcze - Essi piiiiikny :)))

Fuszix 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2006-08-03 17:41:24]


jak cos to tez mam odpowiednie opony na takie 8"..jesli masz ochote to zapraszam na priva po wiecej info,pozdro

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2006-08-04 02:15:07]


Super autko! Wyglada jakby wlasnie z fabryki wyjechal. Gratulacje!

nEon Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-06 12:22:20]


fajne lusterka od BMW ;D

♠MAD♥DOG♠ Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-06 13:05:31]


Faktycznie z BMW ale pasuja idealnie ;]

Ale to co przeszły i jak były mocno zapuszczone to już zupełnie inna historia... Ale udało sie je "wyprowadzić" do bardzo przyzwoitego stanu.

Andrut [2007-07-23 21:48:20]


jest niezły

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2008-11-24 18:22:56]


Piękniaszczy jest ten model, a jeszcze jak ładnie odnowiony. 5+

dirk Dokładna lokalizacja na mapie [2008-11-24 18:43:09]


Któż to sobie przypomniał o c.pl!:D Trzymasz nadal tam 1.1 czy dałeś już 1.3 lub 1.6 jak kiedyś planowałeś? Jeśli nadal masz 1.1 to nie ruszaj go, przyda się jakiś Escort nie rajdówka ;)

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2008-11-24 23:13:01]


Twój wóz jest najpiękniejszy z Escortów na stronie, bardzo ładnie i dokładnie zrobiony gratulacje ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-14 11:02:25]


Nuras, nie żartuj sobie....dobrze ze nie widziałeś zdjęć z remontu.....

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-14 11:10:50]


Faktycznie nie widziałem ale wrażenie robi ogromne ;) Naprawdę wspaniały wóz !

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-14 16:08:04]


Aha to może właściciel pochwali się fotkami z remontu ?;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-01-14 16:10:07]


spalanie ładne :)

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-14 18:45:50]


Jakieś nowe fotki?

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-06-08 16:50:50]