logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zawieszenie » Kolumny McPherson Capri mk3

Kolumny McPherson Capri mk3

Może ktoś podać średnicę i wymiary seryjnej kolumny czyli obudowy amora ogólnie bo mam jakieś inne pod Bilstein Po prostu do tego nie dorwę chyba amortyzatorów będę musiał chyba kolumn poszukać . Wypatrzyłem na innym wątku ze ktoś już miał ten problem z tego co widzę to mam takie same https://www.capri.pl/forum/836835

Rafi - Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2020-07-23 00:11:15 /


W 2.8i trzpien wychodzący z kolumny jest niewiele mniejszy jak srednica kolumny. Amor jest jakby do góry nogami w porównaniu z pozostałymi. W zwykłej masz normalny wkład z cienkim trzpieniem wychodzącym do górnego mocowania amorka w fartuchu. Srednica zewnetrzna obu kolumn jest taka sama z tego co pamiętam.

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2020-07-23 08:47:12 /


Spoko poszukam kolumn bo już od jakiegoś czasu z tym kombinuje a to nie ma co trzeba zmienić na zwykłe wtedy każdy amorek podpasuje tył mam nowe a przód dawno sie wysypał trochę głupio jak tył sztywny a przód pływa poza tym wiadomo słabo przy hamowaniu jak przód nurkuje .Spoko pomału poszukam auto i tak na razie stoi bo trochę robię wnętrze .

Rafi - Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2020-07-23 09:17:04 /


Ogólnie mam 2,3 ale ktoś najwyraźniej kiedyś coś takiego zamontował po prostu .

Rafi - Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2020-07-23 09:25:58 /


a z czym kolega ma problem?? kupno amortyzatorów czy kolumn?

jak mam do Capri nowe amortyzatory jak i kolumny używane w dobrym stanie wiec najmniejszego problemu z kupnem części nie ma.

Amorki sa olejowe, gazowo olejowe, z regulacja twardości, sportowe i seryjne czego tylko dusza i portfel zapragnie to wszytko jest dostępne.

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2020-07-23 21:51:31 /


Kolumny od 2.8i (jeśli takie masz) są dużo fajniejsze niż zwykłe. Przez to, że kolumna jest częścią amortyzatora, a tłoczysko jest duuużo większej średnicy niż ten pręcik zwykłego amorka, to kolumna jest dużo sztywniejsza jako całość. Co w przypadku Capri i lichego pływającego chociaż jeden element poprawia. Nie wiem jak teraz, ale wcześniej można było te amorki (kolumnę 2.8i) regenerować i tyle.

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2020-07-24 00:24:03 /


Brać normalne kolumnę, wsadzić bilsteiny B8 z Saaba 93,w zerkopolu ustawiają pod wagę silnika.

Piotrek Ł....vel Kankkunen Dokładna lokalizacja na mapie / 2020-07-24 09:05:46 /


Piotrek Ł....vel Kankkunen, rozwiń może temat, jakieś szczegóły z takiej przeróbki? widziałem tylko kilka fotek na twojej stronie ale chętnie się dowiem więcej.

MichałPoznań / 2020-07-24 09:32:06 /