logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » off-topic » decyzja w sprawie kupna klasyka. :)

decyzja w sprawie kupna klasyka. :)

jest to mój pierszy post zatem witam wszystkich forumowiczów, zarówno tych któzy poniższy post przeczytają jak i tych którzy tu nigdy nie zajrzą :) jestem studentem ( mam co jeść, mam internet i jeszcze pare groszy zostaję :) ) na 2 roku politechniki poznańskiej. Wydział maszyn roboczych i transportu kierunek mechanika i budowa maszyn. także troche pojęcia o mechanice mam zwłaszcza, że wcześniej i w domu się grzebało. Moją wielką pasja jest dawna motoryzacja. od zawsze chciałem sobie sprawić jakiegoś klasyka. i tu zaczyna się sedno sprawy. na 4 roku ( czyli już za dwa :) ) będe bronił, daj boże, prace inżynierską. zamażyło mi się, że dobrym tematem będzie renowacja jakiegoś klasyka, dodam, że będzie to renowacja od podstaw, wszystko na tip top :) szukam na niniejszym forum pomocy w podęciu decyzji, jaki samochód wybrać ( dodam, że serce podpowiada Forda Capri ) ). Jaki będzie wmiare łątwo dostać, za niską cene, w stanie posuniętego już rozkładu :) Poza tym, mam nadzieję, później w codzinnym życiu ten samochód ekspluatować. Mam nadzieję, że starsi i bardziej doświadczeni miłośnicy motoryzacji mi pomogą :) z góry dziękuje i pozdrawiam. Ps. Zrobiłem już ankiete, czy nadaje się na posiadacza Caprika i przejrzałem nieco starsze posty :D

tomekr23 Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-12-17 22:41:48 /


Wszystko jak zawsze sprowadza się do tego, jakie masz podejście do renowacji. Jak ma być robione tanio i po kosztach, (wujek spawacz, dziadek lakiernik) to nikt nie doradzi Ci w kwestii finansowej, a wybór pojazdu nie będzie miał tutaj znaczenia. Jeśli natomiast masz zamiar remontować porządnie, to koszty w każdym przypadku będą wysokie. Przykładowo samochód można polakierować za 3tys. i za 13tys.