logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » ogólne » Historyjka....

Historyjka....

Stało sie... MAM CAPRI.... I to nie byle jakie - 2.0 V6 automat z 80 roku ;))
A jak je znalazlem to dopiero historia ;))
Jako ze jestem studentem ( a student groszem nie smierdzi ;)) pomyslem ze trzba by w lato troszke kasy zarobic ;)) Tak wiec dziwnym trafem zaczalem sprowadzac z kuzynem samochody z niemiec ;)) I tak sobie ostatnio krecimy sie po wioskach i szukamy czegokolwiec jezdzacego... Jako ze szukalismy we wschodnich landach to pustka straszna.. W koncu znalezlismy jakis motor na podworku ( enduro jakies marne) i sie pytamy wlasciciela czy na sprzedaz itp.. On ze owszem ale za 300e ;)) wiec sie juz zrezygnowany pytam czy moze wie kto mialby jakis furki na sprzedaz... No koles od razu sie ozywil i mnie ciagnie za stodole swoja ( jak juz napisalem krecilismy sie po wsi ;)) a tam w krzqakach stoja dostojnie 2 gnijace ( tzn jeszcze do uratownia) trojeczki i puknieta honda civic 94 ;)) Szybko sfinalizowalem sprawe z honda i zaczynam zagfadywac o capri... Mowie ze mam gienie coupe, ble ble ble i sie pytam w koncu czy nie wie gdzie by takie capri mozna dostac w lepszym stanie... A on do mnie COME ;)) wchodzimy do stodoly a tam pod warstwa sianka stoi sobie dostojnie JUZ MOJ!! Capri ;)) zloty metalic, stan idealny, zero rdzy ;)), Patrze w srodek -Fabryka ;)) Patrze pod mache- tez peiknie... Pytam czy motor good... On cos naiwja ze juz dwa lata stoi nieruszany, ze wyjezdza tylko raz w roku zeby traktor wstaiwc na zime itp;)). No i odpalil.. Chodzi jak pszczolka ( albo raczej nowy maly czolg ;));)) pyatm sie o przebieg- on poszedl do domu i przynosi ksaizke serwisowa ;)) udokumentowane 136 tys ;)) Juz wiedzialem ze musze go miec... Co prawda chcail 600 E ale sie oplacalo.... Automacik chodzi jak w nowym aucie... ;)) Ja za to jestem 5tys do tylu i szczesliwy jak nigdy ;))
To by bylo na tyle ( na razie;)) , jak zdobede cyfrowke to wrzuce fotki ;))