logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Klepiący Kent 1600???

Klepiący Kent 1600???

Witam Szanowne Towarzystwo,

W moim kencie 1600 chyba luzy zaworowe są zbyt duże bo klepie jakoś wyraźnie głośniej niż zwykle.

Mam kilka pytań
Czy źle ustawione luzy mogą powodować zubożenie mieszanki?

Czy przez źle ustawione luzy silnik może zawieszać się na wysokich obrotach i nie chcieć zejść na luzie niżej?

Ostatnio zawiesił się na 5K RPM i zszedł dopiero po par przegazówkach. Zastanawiam sie czy to zawory czy po prostu linka sie gdzies zaciela. :)

PZDR

Qba1983 Dokładna lokalizacja na mapie / 2013-11-01 09:21:35 /


Będzie głośniej pracować jeśli są większe luzy zaworowe, ewentualnie zużyte popychacze zaworowe.

Źle wyregulowane zawory nie mają wpływu na zubożenie mieszanki, bo niby jak ?

Zawieszanie się na wys obrotach to raczej linka ;)

Pozdrawiam

Maćko Dokładna lokalizacja na mapie / 2013-11-01 10:49:28 /


No a co z niewlasciwym napelnianiem sie cylindrow i zbyt krotkimi czasami otwarcia zaworow?

Qba1983 Dokładna lokalizacja na mapie / 2013-11-01 12:18:14 /


A co ma być? Dostanie mniej mieszanki i tyle.

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2013-11-01 12:48:56 /


To moze inaczej.

Powymienialem wszystkie uszczelki w poziomych gaznikach na w moim kencie i od tego czasu mam problemy zeby ogarnac jalowe obroty.

Gazniki po zalozeniu na samochod oczywiscie byly strojone na wakuometrach.
Zastanawia mnie, czy doszczelnienie gaznikow moglo spowowodowac, ze na dyszach ktore teraz mam mieszanka jest zbyt uboga czy powinno byc wrecz odwrotnie?

W sensie nie ma lewego powietrza wiec powinno zaczac zalewac samochod paliwem jak cholera?

Qba1983 Dokładna lokalizacja na mapie / 2013-11-01 14:56:53 /


Problem nadal wystepuje... Jakies rady?

Jeszcze jedna rzecz zauwazylem. Jak odpale samochod na ssaniu to chwile sie wkreca, przez chwile chodzi normalnie i doslownie po paru minutach obroty ida w gore strasznie wysoko, spuszczam z ssania ale obroty sie utrzymuja dosyc wysoko.

Jalowy tez mi sie podniosl i jak skrece na 1000-1100 obr, to silnikiem telepie jak diabli.

Qba1983 Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-03-20 11:53:33 /


Jeśli jest klepanie w silniku a luz zaworowy jest OK to jest pęknięty pierścień na tłoku. Ja też mam Kenta 1600 i miałem taki objaw. Sprawdź świece i ciśnienie w cylindrach. Jeśli to pierścień na tłoku a robiłeś sporo przegazówek to tłok do wywalenia.

Pozdr
Janek

JohnKa Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-03-21 15:29:14 /