logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » off-topic » co myslicie o calorocznej jezdzie na swiatlach?

co myslicie o calorocznej jezdzie na swiatlach?

jak to przy piwie porusza sie rozne tematy wiec i wasza opinie chcial bym wiedziec.czy waszym zdaniem powinno sie jezdzic na swiatlach caly rok?
celowo to poruszam tutaj bo nie wystapi argument ze na swiatlach samochod wiecej pali. jak rozmawialem s kolesiem co ma malucha to moze ma i racje ale nie o to chodzi.
co o tym myslicie?

leon / 2005-02-12 14:22:27 /


Jestem młodym kierowca ale wójek zawodowy kierowca skłonił mnie abym jeździł na światłach cały rok. Mieszkam w małym miasteczku i tam nie jeżdżę ale gdy wyjeżdżam na trasę albo poruszam sięw dużym mieście zawsze mam włączone. A co do spalania to jest minimalnie większe.
Pozdro

Koniu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-12 14:32:21 /


Podłącze się do wątku:

Czy zabytki (żółte blachy) też muszą jeździć na światłach ????
Niektórych pojazdów nie wyobrażam sobie na światłach , choćby Junaka z oryginalną instalacją (pradnica 6v,45W)

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-12 14:52:49 /


Jestem ZA, a już bezwzględnie w trasie!!! - naprawdę.

mtango / 2005-02-12 15:24:17 /


Uważam,że jeżdżąc na światłach jesteśmy bezpieczniejsi.Niejednokrotnie uratowało mi to skórę,gdy jeżdziłem jeszcze motocyklami(także wspomnianym wcześniej Junakiem).Niejednokrotnie zauważyłem,że kierowcy jadący z przeciwka pod słońce,zabierają się za wyprzedzanie niewidząc,że idą na czołówkę.W takich sytuacjach halogeny zwracają jednak uwagę.A poza tym - autko o ładnej lini + błysk reflektorów = pełna gracja

ramiras / 2005-02-12 15:24:26 /


wszysko oki
ja jestem za a nawet za obowiazkiem ale tylko na trasie czyli poza terenem zabudowanym ale w miescie to jak kto woli bez obowiazku bo to czasem byla by bzdura :P