logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » muarah - Ford Mustang Sportsroof V8 351C 1970

muarah - Ford Mustang Sportsroof V8 351C 1970

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: muarah Dokładna lokalizacja na mapie
Samochód: Ford Mustang Sportsroof V8 351C 1970
Status: aktualnie posiadany (od 2005-04-25)
Aktualizacja: 2009-12-03 18:25:10

Ford Mustang 1970 Sportsroof

Model: Ford Mustang 1970r.
Nadwozie typu Sportsroof, nie mach1 ale wg. numery VIN wyszedł z pakietem sportowym więc praktycznie nie różnił się od wersji mach1.
Silnik V8, pojemność 351C.I. (ok. 5,8l), blok Cleveland - oryginalnie wersja 2V czyli ok. 250KM, wciąż niemal saryjny, po drobnych modyfikacjach pokazał na hamowni ok. 300KM i 400Nm. Cleveland to rzadki motor i uznawany za jeden z najlepszych small blocków Forda! Na takim bazował słynny Mustang Mach1 z 1971r, który tak dzielnie walczył i łamał prawa fizyki w filmie z Jamesem Bondem - Diamonds Are Forever. Oryginalnie wyposażony był w rzadką skrzynię manualną 3 biegowa - ok. 60mil/h na 1 biegu;)) niestety ta maszynka nadawała się już tylko do wymiany.

Szukałem go od dawna, miesiącami przeglądałem eBay i DealsOnWheels. W końcu znalazłem tego zaniedbanego biedaka stojącego pod chmurką na jakimś podwórku niemal w centrum Krakowa! Gdy zobaczyłem ten obrazek serce podeszło mi do gardła, żołądek ścisnął się jak po bezalkoholowym piwie i już wiedziałem, że jestem ugotowany. To był wrak, jednak żył w nim jeszcze duch dawnego bohatera... i co najważniejsze silnik wciąż wydawał groźne pomruki!
Oglądany na dystans wyglądał całkiem nieźle. Wszystko trzymało się dzięki tej substancji, która pojawia się w naszych najgorszych koszmarach - mieszaniny rdzy, szpachli i jakiegoś prastarego błota! Odrzucając głos rozsądku i wszelkie lęki nabyłem ten sprzęt na przełomie kwietnia i maja 2005 roku i od tamtej pory reanimuje, restauruję, lakieruję, składam i wreszcie.. nareszcie testuję i radośnie gumy przypalam!

Po piaskowaniu okazało się, że w zaślepieniu swoim widziałem tylko wierzchołek góry problemów. Do wymiany nadawały się: cała podłoga, maska, błotniki przednie i tylne, drzwi, progi, tylny pas, pokrywa bagażnika, błotniki wewnętrzne razem z kopułami, dokładnie wszystkie podłużnice, tylne wewnętrzne nadkola, zderzaki i wszystkie szyby poza tylną, zbiornik paliwa… pozostał więc tylko dach i parę drobiazgów.

Karoserię restaurowałem dzięki odwadze, cierpliwości i pasji właściciela warsztatu blacharsko lakierniczego CJ Serwis w Raszynie. Silnik i cześć mechaniki w sławnym warsztacie Vette który specjalizuje się w obsłudze i przeróbkach samochodów z USA. Wiele jeszcze innych osób mi pomagało, jak np. firma z Józefowa specjalizująca się w metalizacji próżniowej, bardzo porządni ludzie. U nich odnawiałem chromowane zdobienia na zegarach i innych elementach wnętrza. Tak, deska rozdzielcza i zegary też zostały gruntownie odrestaurowane.

Musze przyznać, że zazwyczaj trafiałem na profesjonalistów, którzy mają fach w ręku i którym można ufać, bez nich mój projekt byłby w poważnych opałach. Niestety wszystko to szło ssstrasznie wolno...

Zmieniłem kolor z białego który wcale nie odpowiadał palecie Forda z tamtych czasów na niebieski metalik dostępny u Forda w roku 1970 pod nazwą Acapulco Blue, vel. Hulla Blue.
Silnik też został rozebrany na śrubki, następnie złożony i pomalowany zgodnie z oryginałem. Silnik nawet poprzednio pracował nieźle i był w dobrym stanie, rozebraliśmy go na wszelki wypadek po czym podziękowałem intuicji bo wyszły na jaw łuszczące się panewki wałka rozrządu i parę innych drobiazgów wymiany.


Przeprowadziłem oczywiście pewne modyfikacje w stosunku do oryginału:
Silnik: gaźnik zmieniony na 4 gardzielowy 600cfm, kolektor dolotowy Weiand Xcelerator, kolektory wydechowe Hooker Competition, wałek Comp Cams - Xtreme Energy, lekkie aluminiowe koło zamachowe, kompletny wydech ze stali nierdzewnej MagnaFlow Performance i wiele drobiazgów. Seryjna pojemność i stopień sprężania. Silnik jak wspomniałem ma teraz 300KM i 400Nm, a co cieszy najbardziej, bardzo szybko się wkręca na obroty i ładnie reaguje na gaz, lekkie koło zamachowe jak na razie świetnie się sprawdza. Mocy jest aż nadto, żeby bez wysiłku palić gumy, nawet przy lekkim wciśnięciu gazu i na zupełnie niskich obrotach. Prawdę mówiąc to ciężko nad tym efektem zapanować, ale nie skarżę się;))

Hamulce tarczowe na 4 kołach, wentylowane tarcze z przodu – z SSBC
Zawieszenie: przód – komplet PST Polygraphite, sprężyny i resory Maier Racing, amorki Billstein. Zawieszenie nieco twardsze od oryginału, lecz zupełnie seryjna, starożytna konstrukcja i standardowa wysokość.

Skrzynia biegów: Borg-Warner T-5, 5 biegowa manualna skrzynia używana przez Forda w nieco nowszych Mustangach (od 1979r).

Wprowadziłem drobne poprawki w układzie kierowniczym, żeby poprawić kierowalność i wyczucie drogi, głównie chodzi o poprawioną przekładnie kierowniczą, mniej luzu i lepsze wyczucie tego co robią koła. Nie jestem „ purystą” ale staram się zachować rozsądek i nie chcę zmienić zasadniczo charakteru auta. Modne przeróbki w stylu Eleonor mnie jakoś nie podniecają, poza tym to jest w końcu zabytek!

Rozważałem jeszcze zmianę gaźnika na nieco większy ale na razie i tak jest dużo zabawy.
Załączone zdjęcia pokazują jak samochód wyglądał po piaskowaniu, w trakcie odbudowy i teraz gdy jest po wszystkim. W międzyczasie dodałem fotki złożonego silnika a w miarę postępu prac zamieszczałem kolejne zdjęcia.
To już chyba ostatni zapis dotyczący projektu gdyż dzieło jest skończone. Wszystkie podzespoły działają, wizualnie też już niewiele jest do dodania poza paroma nalepkami w różnych miejscach które systematycznie uzupełniam.

Na razie to koniec opowieści o fenixsie który z rdzy powstał i stał się znowu wrednym potworem;)) Wszystkim który mi pomagali i doradzali, szukali dla mnie różnych informacji itp.. szczególnie tutaj na forum, bardzo serdecznie dziękuję!

Komentarze

nie wiem czy bialy nie byl ladniejszy ;)

zajefajna maszyna

♠MAD♥DOG♠ Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-15 18:18:09]


No sorry, ale : ja pierdolę.... Masakra!!! :p

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-15 18:24:19]


łoooo jaaaaaa! ale cukiereczek!!!!!!!!!!!!!!
gratulejszyns!!!!!

....no nie mogę!!! mam ślinotok!!!!!!!!!! :D

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-15 18:29:39]


Bały? czarny lub czerwony nieważne jest dopracowany do perfekci..
Gratuluje:)

Przemek. Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-15 18:44:03]


co oglądam te stronę to sie napatrzeć nie mogę...

co do koloru to może podzielić na pół dół czarny a góra taki jak jest teraz ....

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-15 19:01:58]


Dobrze że trafił w ręce kogoś kto wie co robi. Kiedyś był na sprzedaż za 38 tysi.
Ciekaw jestem za ile go kupiłeś.
Ale rozmach remontu powala na kolana :)
No i poza tym to takie podejście do "poprawienia" samochodu jak hample, wałek i gaźnik to rozumiem nie za dużo a w sam raz.

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-15 19:28:34]


Kupiłem za dokładnie 30tys.
Pitbull: żebyś tylko wiedział jak sobie łamałem głowę tym zagadnieniem, robiłem próbki i z 5 razy zmieniałem zdanie ale jednak niebieski metalik zwyciężył. Zresztą lakiernik powiedział, że tym beżem to on mu nie da zrobić krzywdy;)) Biały wyglądał dobrze tylko w słońcu, wieczorem i w nocy wiele tracil, Poza tym on to nie był kolor Forda z 1970r, oryginalny Wimbledon White jak Mustangi z epoki mam na próbce, jest dużo ciemniejszy, raczej kremowy niż biały, za bardzo kremowy! Tyle w kwestii koloru..

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-15 20:55:32]


twoja fura - twoje decyzje.
jak dla mnie to biały z niebieskim pasem był przepiękny. ale obecny kolor też niczego sobie. na zdjęciach z przed remontu wcale nie wygląda źle - czytając opis elementów nie nadających się do niczego to aż włos na głowie się jeży.
przede wsztystkim gratuluję podejścia do tematu remontu - kompleksowo, bez kompromisów. aż nie chcę wiedzieć ile w niego wpakowałeś!
wielki respekt dla ciebie za uratowanie tego cudeńka.

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-15 21:18:14]


Kurde jakby moja baza tak wyglądała - fajna bezkompromisowa robota - szczególnie fajnie wygląda przód z tylko jednym kielichem ;-)... też to już przeżywałem... gratulacje ... wygląda ślicznie a z takim podejściem do sprawy może być juz tylko lepiej ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-15 21:23:27]


Ten niebieski powala na kolana!!!
Przesliczny kolor, wydaje mi się dużo lepszy niż ten biały.
Cudny
:)

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-15 22:42:48]


kapitalny jest, zazdroszcze :)

Ale biały był bez dwóch zdań ładniejszy. No chyba że odkodowałeś tabliczke i był tam niebieski.

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-15 22:58:50]


jest cool, aczkolwiek są ładniejsze przody w tym roczniku ale auto klasa!

Hoover 3M [2007-07-15 23:56:26]


Przody w tym roczniku wszystkie są takie same, tyły się za to różnią;))
Kolor biały to samoróbka nie był w ogóle z palety Forda, poza tym pas powinien być czarny mat i już nie jest tak miło;(
Z fabryki wyjechał w kolorze złotym ale o tym dowiedziałem się już po wyborze lakieru gdy dostałem tzw. Marti Report, zresztą złoty zupełnie odpada!

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-16 00:47:36]


MikeB4 - dzięki za pomoc z ustawieniem tych kielichów - jakiś rok temu, pamiętasz?!

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-16 00:52:48]


Tylko Shelby miał inny przód, ale do ładniejszego to mu daleko ;-) Taki wgłębiony ...

z kielichami nie pamietam ... ale ciesze sie, że coś sie na coś przydało. Za dużo na głowie mam ... ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-16 01:26:57]


Ale zajebiaszczy ;D powodzenia w robieniu autka i do zobaczenia na stołecznych drogach ;D

KaczorWwa Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-17 01:18:48]


Piękna Robota :) Blacha wygląda jak z fabryki
U mnie w Capri niestety tak ślicznie nie wyjdzie bo nowe zamierzam kupić tylko błotniki na przód
Pozdrawiam

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-17 17:42:15]


a juz myślałem ze znam skądś ten model..głównie po kolorze zmyliłem sie :) oto stang mojego kolegi..teraz juz wiesz jak mniej więcej będzie wyglądał po złożeniu :D
gartuluje twojego!

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-19 00:55:14]


Hervol a ten kolega to nie czasem ze Świebodzina ?? ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-19 01:08:38]


Hmmm.. '69 sportsroof, zajebisty!
A gdzie on jest, można by go obejrzeć z bliska?
Masz więcej danych na jego temat, motor, skrzynia itp..
No i dlaczego pokrył go taki gruby pył?!
pozdro,

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-19 11:29:34]


Serdeczne gratulacje, przepiękne auto.

Czy mógłbyś przybliżyć nieco temat uzyskiwania Marti Report.

Pozdrawiam, Kuba

Jakub Wójcicki Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-20 13:20:57]


Jeśli chodzi o Marti Report to w zasadzie wszystko jest napisane na tej stronie:
https://secure.alevelhigher.com/martiauto/vinreports.cfm
Niestety ich baza nie obejmuje modeli europejskich, w tym Capri ;((
Zamówiłem sobie też u nich plakietkę na drzwi bo oczywiście starą gdzieś wrąbało..
pozdro,

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-26 17:35:12]


Dzięki za info, jeszcze raz wyrazy uznania.
Pozdro, Kuba

Jakub Wójcicki Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-26 21:47:23]


Da sie zamówić tą plakietkę na drzwi ??

Moja co prawda jest, ale ktoś raczył zamalować a po oczyszczeniu nadal niezbyt ciekawie wygląda. Jeśli mógłbyś to napisz coś o orientacyjnych kosztach takiej przyjemności na mustang68@op.pl ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-07-27 00:13:25]


Da się - jako dodatek do raportu, wystarczy znać VIN a oni już uzupełnią resztę danych, szczegóły na maila.

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2007-07-27 15:17:24]


dla takiej fury mogę mieszkać w garażu...

paras [2007-11-13 17:40:21]


Wreszcie ostatnio trochę sie ruszyło, tył już prawie skończony, oto kilka nowych fotek.. strasznie się kurzy w tym warsztacie, na masce nie widać już lakieru;))
Serce rośnie jak widzę postępy prac, smutno tylko z powodu wypadku Yaro.. no ale na pewno da radę go odbudować!

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-03 18:51:53]


Ranyś ale śliczny nic tylko pozazdrościć:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-03 22:53:33]


Świetny samochód i zajebiste podejście do remontu.Podziwiam wytrwałość i uparcie w dążeniu do celu.Mam nadzieje że go w tym roku zobacze i usłyszę w rzeczywistości.Na polskich drogach przybędzie kawał "dobrego żelaza" :)
Pozdrawiam.

Trophy Dokładna lokalizacja na mapie [2008-02-04 16:01:04]


Konkretne podejście, konkretne efekty. Trzymam kciuki! Najgorsze już za tobą, teraz będziesz miał z górki :)

Śmietan [2008-02-04 22:58:41]


:D ja z blacharka nie mialem takich problemow jak z mechanika:) juz 7 miesiecy u mechanika stoi:) i caly czasw obiecuje panie tomaszu za miesiac bedzie koniec:D

cichymk Dokładna lokalizacja na mapie [2008-02-05 21:44:44]


Cichy, a z czym jest aż taki problem bo to dziwne?

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-02-06 14:43:42]


Mustang jest teraz na polerowaniu lakieru, oto kilka nowych fotek! Już blisko, oj normalnie czuję już wibracje silnika w żołądku i nie mogę się na niczym skupić;-)) Od dawna chłodzę w lodówce jakiegoś niezłego szampana żeby oblać pierwszy rozruch mojego V8 po 2 latach letargu!
Uwaga młokosy, stare żelastwo wraca na drogi...;))

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-02-06 14:55:24]


chyba Cie rozczruje ale V8 wcale nie bedzie drzalo jak galareta:D - uslyszysz jednynie ryk i ewentualnie pisk/zapach gumy:) - piekny samochod, gratulejszyn!

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-02-06 15:26:02]


Oj moze drzec jak galareta. Gdybys przejechal sie Camaro Kuby "Gaca" to bys wiedzial jak bardzo moze drzec a wrecz poruszac sie na wszystkie strony :-)

Piotra Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-02-06 15:56:41]


Oj zadrży nie tylko V8 ale cały tłum gapiów zadrży w kolanach.. prawie 3 lata minęło od ostaniego drżenia ale jeszcze pamiętam jak ta cholera wibruje!
Mam nadzieję, że nie pomyliłem czegoś w wyważeniu koła zamachowego do wału, tu drobny błąd może sie skończyć trzesieniem ziemi! Szczerze mówiąc już drżę, hehe

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-02-06 16:31:28]


Coś mi sie przypomniało: pamiętacie ten wyścig w drugiej części Fast&Furious jak się ścigały japońskie świecidełka z Camaro i Cudą? Tam jest boski pokaz tych wibracji! Zanim się przekonałem na własnej skórze sądziłem, że to trick hollywoodzki ale nie, ale nie.., to naprawdę tak działa.. mój ulubiony fragment filmu

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-02-06 16:37:39]


wygląda świetnie, mam nadzieję że pojawisz się nim na którymś z większych zlotów:D

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie [2008-02-06 17:28:42]


zawsze kręcił mnie napis na deklach "Power by Ford" szkoda, że tu go nie ma

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2008-02-06 17:39:55]


Jeśli taki napis był to może tylko na Big-Blockach, ja go kojarzę raczej z AC Cobrą..
Wrzuciełem kilka nowszych fotek: prace postepują ale bardzo powoli, juz wiem, że nie wyrobię się na zlot w Poznaniu;((

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-03-20 14:08:06]


cd. myślałem o wymianie tych dekli na inne ale na razie sobie odpuszczam bo w sumie i tu pasują

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-03-20 14:13:27]


Jeśli chodzi o napis Power by Ford to jest też na moim niebigblocku - czyli rzędowej 6 cylindrówce a był też na wielu small blockach i ma swój urok ;-)))

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-03-20 22:33:55]


o widze ze niezlego xkr'a jukejowskiego sobie ktos przytargal :D
gratuluje stanga...i jak-najszybszego powrotu na droge zycze :)

on_the_run Dokładna lokalizacja na mapie [2008-03-21 01:15:25]


taka maszyna to marzenie :D podziwiam cie ;D w 2 latka zrobic cos takiego. ile kosztuje remont?? tak okolo. nie licząc włożonej pracy ;)

Ciachor Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-20 22:01:31]


Właściwie to już 3 lata minęły od początku "budowy" - bo nie można tego nazwać remontem! Nie potrafię powiedzieć ile to kosztowało, nie księguję a przez 3 lata to można zapomnieć dużo większe przykrości;))
Co ciekawe to jeszcze nie skończyłem, od 2 miesięcy wydaje się, że juz za kilka dni odpalam silnik i w gaz i... dupa, jeszcze nie załozyłem kolektorów i wydechu. Nie wiem jakie są doświadczenia innych osób z długimi kolektorami typu "headers" ale mam jakis koszmar! Kupiłem z pozoru zajebisty produkt firmy Hooker model competition, wielkie, powlekane ceramiką, no piękne! Niestety okazało się, że ani lewy ani prawy nie pasuje, nawet po zalecanych modyfikacjach (obniżenie mocowania ementu ukł. wspomagania kierownicy). Do tego powierzchnia styku z głowicą była tak nierówna, że i tak trzeba było je planować. prawy to w ogóle haczy o poduszkę-mocowanie silnika więc nie jest to już problem ze specyficznym osprzętem w komorze silnika. Żeby je jakoś zmieścić musiałem poodcinać niektóre kanały od płyty mocującej, skrócić minimalnie i podoginać, trzeba je będzie teraz na nowo przyspawać i znowu planować.. no masakra. Dodam, że jedno planowanie kosztuje 2x150 = 300zł, nie wiem jak spawanie. Ale najgorsze, że traci sie na to duużo czasu a cholerna stal jest taka twarda, że brzeszczot piłki ręcznej tępi się po 10 sekundach a nie wszędzie łatwo jest podejść tarczą. Na szczęście spawy w tym miejscu nie są widoczne bo wyloty z głowicy są oczywiście skierowane pod kątem w dół. Sądzę też, że skrócenie jednego kanału o centymetr nie wpłynie na działanie takiego kolektora, pewnie to jest poniżej tolerancji projektowania takich kolektorów, ktoś coś wie na ten temat?
Ok, dość juz tej frustracji, jeśli jednak ktoś ma doświadczenia z instalacją kolektorów w mustangu V8 to niech się odezwie!

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-23 13:38:19]


No i ku przestrodze - uważajcie na kolektory Hooker!
Wiem, że są w Polsce inne mustangi z takim samym silnikiem a wybór kolektorów do tego silnika nie jest za duży.. rozsądniej jest kupić zwykły, bez ceramiki, łatwiej wtedy przerabiać gdy coś nie pasuje.
Yaro mówił mi kiedyś, że są w kraju firmy które robią powłokę ceramiczną..

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-23 13:45:22]


a tak wogule to ty jestes jakims mechanikiem czy cos, czy tylko fanem?? ale zmiesciles sie w 50 tys.?? ja sie nie znam wiec chce sie troche podpytac ;] nie wiem czy juz mam zbierac kase hehe moze za jakies 10 lat kupie sobie takiego ;D

Ciachor Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-23 14:48:47]


Nie jestem mechanikiem ale musiałem wiele rzeczy sam robić, jestem załamany warsztatami, mechanikami i fachowcami w Polsce. Jak już jest ktoś dobry to ma taką kolejkę samochodów do zrobnienia, że ciężko się doczekać czegokolwiek. Terminy - nie istnieją. No ale dzięki temu dużo się nauczyłem i zebrało mi się sporo sprzętu w garażu. Problem największy mam z miejscem (za mały garaż) i podnośnikiem bo gdyby nie to juz dawno sam bym tą furę skończył nie oglądając się na kapryśnych i często nieudolnych mechaników. Z elektryka tylko nie mogłem sobie dać sam rady albo raczej nie miałem siły sie za to zabrać.
A co do kosztów - w 50tys się zdecydowanie nie zmieściłem ale sądzę, że można się zmieścić przy założeniu, że trochę zrobisz sam. Ja zrobiłem sporo modyfikacji i podszedłem do tego bez kompromisów ale nie musisz przecież od razu wymieniać skrzyni, hamulców, kolektorów, wszystkich szyb, naprawiać durnego zegarka który pewnie i tak pochodzi tylko kilka miesięcy itd. Poza tym teraz kurs dolara jest baardzo fajny;))

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-23 15:13:06]


no co do tego kursu dolara to masz racje ;] jakby jeszcze troche spadl to w 50 tys by sie mozna bylo spokojnie zmiescic :D a sam samochod trudno znalezc?? szukales w polsce czy bardziej w stanach??

Ciachor Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-23 15:25:22]


mamy podobne kolory:) auta:)

cichymk Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-23 18:32:54]


przypadkiem znalazłem w Polsce, dlatego taki wrak był;)

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-23 19:49:13]


mi to sie podoba pomarańczowy z czarnym pasem na środku ;]

Ciachor Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-23 22:27:32]


i jak tam:) zrobiles cos przy nim czy nadal stoi??

Ciachor Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-30 17:09:12]


Udało mi się przygotować kolektory i wreszcie powinny pasować, w poniedziałek przymierzamy, niestety przez weekend nic nie da sie zrobić.. warsztat zamknięty a szkoda;(( Jeśli wszystko będzie pasować to za kilka dni będzie można odpalać motor choć to jeszcze zależy od tego czy taki jeden gościu z wielkimi herami znajdzie czas i ochotę na ustawienie zaworów;) Wydaje się to proste ale podobno jest jakiś haczyk.. a może zasadzka - wolę nie ryzykować;))
małymi krokami ale do przodu..

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-30 17:30:11]


daj jakies aktualne fotki:] chetnie bym go teraz ;D jak tam ruszyl wreszcie??

Ciachor Dokładna lokalizacja na mapie [2008-06-11 22:14:50]


Wrzucę końcowe zdjęcia jak dostanie pasy i wszystkie emblematy.
Jakieś fatum mnie prześladuje, sami zobaczcie:
- miesiąc walki z kolektorami i jak już się wydawało, że wszystko pasuje to się okazało, że prześwit miedzy kolektorem i glebą mam 9cm! Nie za wiele co? A do tego jeszcze siądzie bo sprężyny i resory jeszcze nie jeździły.
- stare, oryginalne kolektory zaginęły gdzieś więc odcięto mi drogę powrotu do serii..
- teraz najlepsze: próbowałem wczoraj zamontować gaźnik i osłpiałem: mechanik składający mi silnik załozył kolektor ssący odwrotnie, tył na przód.. też sądziłem, ze to nie mozliwe ale jednak, chyba nie ma wątpliwości bo jak się dokładnie przyjrzałem to nawet są oznaczenia cylindrów na kanałach - są odwrotnie niż powinny być. W sumie mu sie nie dziwie bo dziwacy z Weiand'a nabili swoje logo z tyłu zamiast od przodu.. Trzeba będzie przełozyć kolektor ale nie chcę sam, niech warsztat który złozył silnik to zrobi... kolejne niewiekie opóźnienie a juz myślałem, ze za chwilę odpalę motor.

Oczywiście człowiek nie jest stworzony do klęski tylko martwi mnie, że wiosna mija..

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-06-17 11:20:21]


na razie mam jakieś fotki po założeniu wydechu.
Rura na końcu jest za krótka bo z ostatniego kawałka zrobiłem wczesniej redukcję do kolektorów, myślałem, że to nie będzie potrzebne;)) Ale nic to, mam jeszcze taki kawałek rury tylko muszę go lekko przerobić żeby łączyć się dało na skręcanie a chwilowo może być i tak, wydech będzie dobrze działał.
Od razu widać też jak mi ten lewy kolektor nisko wisi nad ziemią. Ale jest koncepcja: jak się podniesie mocowanie (poduszkę) skrzyni po prawej stronie to powinno już być ok..
Czy ktoś wie coś na temat tego jak w tych mustangach był ułożony silnik - V ułożone całkiem prosto czy nieco pochylone, jaki kąt pochylenia przód tył?

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-06-25 17:05:26]


Pod maską wszystko skończone, silnik odpalony, wymaga jeszcze regulacji, trochę nierówno chodzi ale ładnie się wkręca, generalnie OK.
Tak to teraz pod maską wygląda, prawie skończone..

Czy tymczasem nie szykują się jakieś imprezy plenerowe?

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-07-17 17:38:39]


Puchar Capri :-)

Sebastian NW [2008-07-17 20:38:19]


Koniecznie wpadnij na Puchar do Miedzianej Góry

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie [2008-07-17 20:42:38]


Teraz już wiadomo, że się znowu nie wyrobię.. juz przestałem liczyć ile imprez mnie minęło ;((
Jazda próbna się odbyła, była dość przerażająca bo z powodu strasznej nie-zbieżności jechałem cały czas w poślizgu przednich kół, podczas przyspieszania piszczały zarówno przednie jak i tylne. Ale silnik juz pracuje równo i większość problemów pokonana. Jeszcze tylo kilka poprawek i kosmetyka, pasy, emblamaty, nalepki.. na zlot za rok na pewno zdążę;))

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-01 17:28:13]


motor pieknie wyglada ;] mam nadzieje ze niedlugo pojezdzisz swoja maszynka bez problemow ;D powodzenia i gratulacje wynikow ;)

Ciachor Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-04 21:02:51]


Krótka relacja z pierwszego POMa:
Najpierw jak zwykle walka z gaźnikiem, jakoś dziwnie się zacinał ale w końcu udało się go odblokować i zaczął całkiem dobrze działać. Jadę sobie przez miasto, jest pięknie, ciepło, letni deszczyk zrasza mi maskę, co jakiś czas z przyjemnością wyciągam rękę zeby zebrać nią nadmiar wody z szyby bo o wycieraczkach zapomiało się;)) no i nagle jak grom z jasnego nieba, zdycha mi to bydle na światłach i dupa zbita, ludziska się tłoczą, zdjęcia robią, ubaw mają jakby jakiś kaczyński sikał na przystanku a ja zgrzytam zębami.. ;((
To musi być miłość, albo inna choroba, skoro go jeszcze nie skopałem za takie numery.. wróciłem do domu na holu,.. oj dobrze jeszcze mieć przyjaciół;))
koniec relacji,

PS. O zgrozo, tym razem chyba zabrakło paliwa ;))

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-09 14:45:52]


to JEST miłośc, inaczej niema sensu, bo jak mówią kocha się wbrew czemuś a nie za coś :)

SzooGun Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-08-09 15:18:34]


O tak, miłość i gniew;)

Mam taki apel: napiszcie jeśli znacie w Warszawie kogoś dobrego w ustawieniach gaźnika i zapłonu, coś mi tu ciągle szwankuje i mam trochę dość porażek z (sympatycznymi jak najbardziej) ludźmi którzy do tej pory to dla mnie robili. Sam też nie dam rady bo sprawa raczej nie jest banalna.
Temat pilny więc dla zainteresowanych mój telefon: 602206098
pozdro,

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-11 14:50:30]


jeszcze aktualne zdjęcia, właściwie fura jest skończona, brakuje tylko chromowanej listwy w obramowaniu przedniej szyby ale może już dzisiaj ją zamontuję.
Acha, będą też pewnie pasy nad progami..
Niech mi teraz ktoś powie, że biały wyglądał lepiej;))

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-11 15:01:55]


Białe też są fajne



Czy pomarańczowy, czerwony, żółty, błekitny czy czarny czy ciemnobiebieski - ten samochód i tak jest ekstra :-))))


;-P

Gratulacje - a kiedy ja swoim wyjade ? chlip, chlip

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-08-11 15:14:17]


Nie mam słów. Kolor bomba, podejście do tematu bomba, wszystko mega pro. Mam nadzieję, że się pokażesz na jakimś zlocie. Kozak.

dirk Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-11 15:20:21]


świetnie wygląda, obyś jak najszybciej się uporał z tym gaznikiem i na szosę!!!!

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-11 16:27:17]


Mike, nie chlip chlip tylko bierz się do roboty i odpalaj furę!
ten boss całkiem ładny ale ja czułem niedosyt, że przy białym nie było widać wszystkich linii i krzywizn.

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-11 18:40:49]


Działa! Jednak nie gaźnik tylko cewka zapłonowa, ale wrednie się zachowywała bo działała w miarę gdy była zimna a gdy się rozgrzewała to iskra coraz słabsza aż silnik zwyczajnie gasł.. teraz po wymienia na nową cewkę która daje prawie 50kV odpala od razu i chodzi jak wściekły. Zostało tylko kilka nalepek i badania techniczne ale już wlasciwie można z nim na szosę, uff.. WRESZCIE KONIEC!
tylko i co dalej?
;-))

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-17 11:21:12]


Do garazu, pod plandeke ;) Bo zima idzie ;P

Mysza liil (EM) [2008-08-17 11:35:14]


wpadnij nim na jakies spotkanie w warszawie, chetnie pewno wszyscy obejrzymy to cudo :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-08-17 11:36:57]


...i posłuchamy :)

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-17 12:06:19]


a są jakieś spotkania w Warszawie, gdzie, kiedy?

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-18 15:34:11]


może w przyszły weekend?
ja jestem chętny
zerknij do wątku: nocna jazda 100lica.
Myślę, że jak się zadeklarujesz to znajdzie się kilku chętnych na oględziny tego cudeńka i ja będę pośród nich :)

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-18 15:45:56]


trzeba się pojawić koniecznie fajnie Ci wyszedł, a ja też właśnie zakończyłem remont silniczka ze swojej grani więc się pojawię na nocnej jeździe.

nebel Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-08-18 15:56:03]


no a ja jestem po swapie więc też się pojawię :D

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-18 15:56:53]


Tez bym się pojawił, ale wole voodooe ;)

Mysza liil (EM) [2008-08-18 17:16:00]


Muarah! A ty będziesz w sobotę na nocnej jeździe????

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-20 09:35:55]


Jak już pisałem Sołtysowi w sobotę jest dupa bo będę już kilka tys km stąd, trzeba w końcu odpocząć od tych gaźników, smar na twarzy zastąpić opalenizną;))
Odezwę się gdy wrócę i coś zaproponuję, może was jeszcze nie pozamykają za te nocne POMy..
A włeśnie dziś odwiedziła mnie czarująca blondzia w smerfnych ciuszkach, podobno mają jakąś moją szybką fotkę w swojej centrali na mokotowie, hehe.. ;((

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-20 23:42:30]


Jak morzesz to wrzuć fotke z cyfry od smerfów po podziwiamy troszke.

MEGIC Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-24 08:27:34]


nie dostałem jej "na wynos", tylko do wglądu ;(

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-09-04 15:19:30]


Bez sensu. Było się nie zgłaszać. Przysłali by pocztą ładne foto i opis.

dirk Dokładna lokalizacja na mapie [2008-09-04 17:49:11]


nachodzili mnie już w domu wiec musiałem się pofatygować

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-09-09 17:05:36]


szfagier dostał fotke na chatę jak przekroczył średnią o 65 na 40.Zbliżenie było nawet nawet.

MEGIC Dokładna lokalizacja na mapie [2008-09-09 20:18:22]


Z tego co widzę, to czarne pasy na masce wyklejałeś? Nie są lakierowane?

dirk Dokładna lokalizacja na mapie [2008-09-26 12:32:54]


pasy na mascę są lakierowane ale czarny mat nie może być pod lakierem bezbarwnym więc wygląda to podobnie do naklejanych pasów ale jest jednak lepiej. Tylko cyferki 351 sa naklejone bo trudno je tak dokładnie wykonać w lakierze ale nie odróżnia się to wcale. Z tego co wiem to w USA zwykle robi się podobnie.

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2008-09-26 12:37:43]


Rozumiem, ok, dzięki za info :-)

dirk Dokładna lokalizacja na mapie [2008-09-26 12:38:26]


respect po całości :D

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2008-11-16 16:32:47]


Niech się ta zima kończy, bo wszyscy chętnie byśmy zobaczyli to CUDO na żywo. Kolor o niebo lepszy od białego właśnie z powodu tych krzywizn i przetłoczeń :-)

radzieckii [2009-03-26 19:51:15]


jakbym słyszał mojego lakiernika;)) macie rację... choć muszę przyznać, że mam teraz jakąś nostalgię do białego koloru, następna fura na bank będzie biała z ciemnym granatem;))

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2009-03-26 22:42:23]


mam pytanie czym potraktowales podwozie?

katz666 Dokładna lokalizacja na mapie [2009-03-27 07:22:49]


Za każdym razem kiedy wchodzę na stronę Twojego auta niewiem co napisać(brak mi słów taki jest fajny), ale dziś postanowiłem wejść na Twój profil, aby zobaczyć facjate szczęśliwego Posiadacza i widzę , że Twoje nazwisko jest identyczne jak moja ksywa która towarzyszy mi od zawsze. Przepiękne auto i zawodowy remont, życzę aby "Musio" zwijał asfalt bez żadnego focha, i abyś czerpał przyjemność z jazdy i posiadania pełnymi garściami, bo auto nieziemskie wrażenie robi. Pozdro.

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2009-03-29 23:54:13]


Cześć Zawada! Miło poznać jeszcze jednego charakternego gościa, nazwiska i ksywki przypadkowe nie są ;)))

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2009-04-07 17:53:07]


Jeśli chodzi o podwozie to niestety nie pamiętam nazwy specyfiku, to taki rodzaj napryskiwanej gumy, normalnie ma kolor biało-szary więc później się ją maluje, w moim przypadku pasował kolor niebieski. Jak na razie to się nieźle spisuje. Jeśli chcesz to mogę sprawdzić nazwę tej substancji, dopytać się?

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2009-04-07 17:56:23]


jezeli to niebylby problem to chetnie. musze czyms potraktowac spod swojego buicka i mam zagwostke jakim specyfikiem.

katz666 Dokładna lokalizacja na mapie [2009-07-11 10:52:12]


a ja się tak skromnie zapytam muarah, wybierasz sie może tym CUDEM na youngtimerparty w październiku? ;D

omen99 [2009-08-02 22:36:46]


moze 15tego znowu do kielc ;p :D

Capri1974 Dokładna lokalizacja na mapie [2009-08-02 22:57:50]


Tak, na Classic Auto 15-tego się wybieram. Jak dobrze pójdzie to będę już miał już wzmocnione zawieszenie, czekam na bilsteiny w miejsce tych seryjnych byle jakich amorków, leci też większy gaźnik ale nie wiem czy jest sens go zakładać bo jak było widać mustang mocy i tak ma za wiele jak na ten tor i zawieszenie od furmanki ;))
O Youngtimer Party jeszcze nie myślałem, ale jeśli jest taka impreza to się postaram, nie byłem nigdy w Poznaniu, zapewne ten tor nie jest tak śliski jak kielecki.. a kto jeszcze jedzie na Classic Auto?

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2009-08-03 13:43:13]


No autko powala ;)
Na dodatke miałem możliwość przejchać się jako pasażer - wrażenia niezapomniane, tylko jak to trafnie określił właściciel - opony nie trzymają ;)

michalch83 [2009-08-03 14:19:10]


No, myślę, że tor powinien Ci się spodobac ;] Zapraszamy w takim razie do Poznania również ;]

omen99 [2009-08-03 22:26:46]


15tego w kielcach bede,Pająk tez sie wybiera,moze jeszcze ktos z capri.pl

Capri1974 Dokładna lokalizacja na mapie [2009-08-03 22:48:23]


no to super, w Kielcach znowu się widzimy a do Poznania też się postaram przejechać, może uda się znaleźć czas, ale będę musiał się jednak nastawić na ściganie na prostej bo w zakrętach to marne szanse;))

muarah Dokładna lokalizacja na mapie [2009-08-04 01:10:40]


fajnie się prezentował w trasie podczas deszczu (Ty z pc a ja dokładnie w drugą stronę) :)

rybaak Dokładna lokalizacja na mapie [2011-08-01 21:40:54]