logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Mordian - Ford Granada Mk IIb 2.9EFI V6 Koeln Ghia 1980 "Neutron"

Mordian - Ford Granada Mk IIb 2.9EFI V6 Koeln Ghia 1980 "Neutron"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Mordian Dokładna lokalizacja na mapie
Samochód: Ford Granada Mk IIb 2.9EFI V6 Koeln Ghia 1980 "Neutron"
Status: wysłany do krainy wiecznych autostrad
Aktualizacja: 2015-01-19 21:02:52

Neutron

Witam
Oto moja druga granada tym razem w kombi i ładna.
Kupina nie dawno więc nie mam za sobą dlugiej trasy którą planuje, jeszcze musze troche przy niej posiedzieć zanim wypuszcze się w daleką trasę, ale po kolei.
Silnik 2.0 ohc oryginalnie było 2.8 w automacie ale ktos przedemną zdążył to zmienić, blacharka była po części robiona ale szału nie ma, kolor złoty szampański malowana była ale sam dach ma jeszcze oryginalny lakier, dzwona konkretnego nie zaliczyła tylko prawa strona widac ze była robiona ale nic powarznego, podobno była klima w oryginale ale też juz jej nie ma, mysle zeby przeszczepić od czegoś ale to moze poczekać, na początek chce zrobić zawieszenie na tip top no i wstawić jakaś V-kę moze 2.3 ktore mam w drugiej granadzie zanim spłace kredyt a pozniej oczywiscie idzie jak w oryginale
Puki co nie wiele więcej mogę o niej napisać z racji tego że krótko jest u mnie,
standardowo jest to bardzo wygodny samochód ale o tym pewnie wiekszość wie,
i na pewno nie jest nudny bo ciągle jest co przy nim robić jak przy kazdym starym fordzie.
Teraz troche fotek (na myjni była kilka dni temu...) będzie więcej:



07.06.2012
Witam pochwalę się że zrobiłem głowice, stukało pukało jeszcze nie wiem czemu nie rozebrałem całej ale prawdopodobnie panewka. miałem drugą i ją troche podszykowałem, granada nagle odzyskała pare kucy i jakos ciszej sie zrobiło. Jak rozbiore stara głowice to sie jeszcze odezwe co było i moze jakies zdjęcia.
pozdrawiam

20.08.2013
Przyszedł czas na wywalenie zdechniętego ohc-a w jego miejsce wpada 2,9 efi, plan jest taki żeby narazie odpalić go na gazie później pobawić się z beną, w każdym razie granada ma jeździć. Silnik 2,9 prawdopodobnie 88r na przepływkach, aparat narazie zostaje bez zmian i będzie latać na kompie. jeszcze tylko muszę rozpracować wiązke od strony stacyjki.
Co do samego swapa skrzynia zostaje stara (N9 ohc) z magiczną tulejką, dzwon mam sprzęgło jest zamach idzie pocztą. Pierwszy raz bawię sie w przekładanie silnika no i tym bardziej że z ohc-a na v-ke w końcu, już nie mogłem słuchać tego padła. Dobra starczy tego pisania ide robić kawe i biorę sie za robote.

4.03.2014
Po długiej przerwie trzeba by się zameldować.
A więc tak, granada w końcu doczekała się przepływek, myślałem że są nie rozbieralne ale jednak (należe do tych co im jeszcze nikt nie zdążył powiedzieć że się nie da, czasem po prostu brak czasu pieniędzy itd, na pewno nie ambicji).
Przepływki rozebrałem przejżałem pomyślałem, przyszlifowałem wyczyściłem złożyłem, wyspawałem trójnik pod nie i... założyłem. Wiem że powinno być to zrobione już pół roku temu ale jakoś brakowało czasu i inne sprawy.
Efekt jest taki że biegi zmieniam do 5 nie dotykając pedału gazu, a jak już jest 5 to powoli bez szarpnięć zaczyna się rozpędzać.
wygląda to tak:


Co w międzyczasie? Hmm A2 to mnie chyba nie lubi, raz łącznik gumowy wału sie rozpadł, a ostatnio padła skrzynia, w sumie to nie tak do konca padła bo wystrzelił z niej ślimak od licznika wypluła spektakularnie olej ( na wydech) ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, skrzynie mam od chudera cicha nie narzekam, a i podłoga sie zakonserwowała troche :)

Problem mam jeszcze z TPS-em jak go podłącze to się cuda dzieją, jade, jade gazu tyle samo a nagle spada z obrotów, ja mu w gaz a on swoje, poszarpie troche jak by chciał a nie mógł i tyle, jak odepne to idzie ładnie.

Do zrobienia został podtlenek LPG czyli przewody faro parownik zaworki, ale najpierw zawiasy.

Co do zawieszenia, tył cały z dyfrem (2.8) leży na podwórku pomalowany i czeka.
Łożyska nowe (fag) czekaja tłoczki i inne pierdoły nowe, gumy też już mam, troche zaparcia jakiś ładny weekend i zaczynam zabawe.
Przód, gumki wachaczy mam, na poligumki buda - kołyska czekam reszte pewnie od chudera. Magiel też do wymiany.
Amorki pewnie kyb ale to jeszcze do dogadania.

Co tu więcej pisać, wygląd wiele się nie zmienił, aluski dostała ale pójdą w lakier jeszcze.

16.11.14r
Mała aktualizacja.
Granada doczekała się remontu zawieszenia, przód i tył wszystko na nowych częściach gumkach i poliuretanach od dreda, gumki oryginalne, wahacze przespawane, wszystko do piaskowania, częściowo w proszek częściowo sam maluje epoxydem i czarnym poliuretanem, zdjęcia wrzucę jak porobię, narazie gromadzą się resztki gratów, maglownica narazie po przeglądzie ale bede chyba kombinował żeby scorupową wsadzić, dyfer narazie od 2,8, bedzie kombinowana szpera ze scorpio. nowe tarcze przewody hamulcowe łożyska przód fag tył fag, tylne wahacze dostały wosk do profili zamkniętych, wczoraj odebrałem z piaskowania i pomalowałem tarcze kotwiczne, osłony tarcz, zwrotnice.
dzisiaj podliczyłem części które zbierałem przez ostatnie półtora roku, plus to co zamówiłem u Chudera, hmm troche wyszło, tanie klocki lego to to nie są ale za to ile czasu mile spędzonego przy składaniu podzespołów, szykowaniu do godziny zero, każda śróbka wyczyszczona każdy gwint wyczyszczony gwintownikiem , umyte pomalowane posmarowane, hmm można by tu długo pisać.
Będę robił zdjęcia (o ile nie pochłonie mnie praca) i coś tu wrzucę.

23.11.14r
pare zdjęć
wszystko wypiaskowane i pomalowane epoxydem i czarnym poliuretanem własnoręcznie, a wahacze górne przespawane, już z tulejami czekaja na montaż.
zwrotnice kupiłem z bardzo ładnymi czopami (w komplecie z piastami)

Poskładane, nowe długie szpilki, nowe tarcze (lite narazie), łożyska fag i skf (nie było 2 fagów). Wiecej chyba nie ma co tu pisać, zaciski regenerowałem jakieś dwa lata temu i dalej chodzą jak nowe więc ich nie dotykam, no może pomaluje.


7.12.2014r
Stało się :)
Wczoraj kupiłem tylną belkę zawieszenia od scorpio, wcześniej szpere do tego z przełożeniem 3.36.
Jak to Zapek napisał do warsztatu i zapodajemy sobie LSD.
Efekty są takie że jeszcze nie skończyłem ale zdecydowanie dało by się to juz uzytkować. Brakuje dwóch blaszek wzmacniających i dospawć miejsca jeszcze nie dospawane, poszlifować i pomalować.

Komentarze

Kupię kołpaki...

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-08 08:40:44]


Jak Grandzia ma te wszystkie chromy, detale, grube zderzaki z chromami, to wygląda całkiem fajnie :) Gratulacje! Ale czy to 2.0 to też w automacie? ;)

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2012-05-08 09:59:38]


To jest ta z Częstochowy co stała za 4k, ale wcześniej miała jeszcze felgi Cosworthowe :)

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie [2012-05-08 10:33:43]


B. ładna - gratulacje!

Bartuś Dokładna lokalizacja na mapie [2012-05-08 11:21:22]


witam
kołpaków narazie nie sprzedaje, jak kupie alusy jakies to wtedy na pewno wystawie.
skrzynia manual caly naped od 2.0 czyli dyfer tez.
mam wiecej fotek ale z racji słabego neta brakuje mi cierpliwosci i wrzucam po kolei.
oczywiscie zgłaszam sie po zniżki na oc jezeli sie kwalifikuje to zaraz zapisuje sie do klubu. (wiecie co jest kredyt te sprawy a sie nie przelewa)

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2012-05-08 12:39:26]


chyba wyszło na to że chce się zapisać do klubu tylko dla zniżek na oc. Jednak nie koniecznie tak jest, oczywiscie jest to kuszące tym bardziej ze ta granada prezentuje sie na prawde całkiem zacnie i mysle ze dostała by zniżki. Puki co na zlotach nie bywam z braku czasu i pieniedzy, na puchar tez nie pojade bo jade na woodstock w tym roku. Ale fajnie by było mieć naklejkę z logiem klubu na szybie.
Jak juz pisałem aktualnie spłacam tą granade i sie nie przelewa więc chętnie zapisał bym się do klubu i myślę ze wszyscy by byli zadowoleni.
pozdrawiam

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2012-05-20 12:42:49]


no to już wiem kto u mnie wczoraj przed bramą przejeżdżał ;)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-05-20 12:59:58]


zmień lepiej dyfer bo jadąc dziś za Tobą to w odległości 20m słyszałem każdą zmianę biegów :)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2012-06-07 18:52:51]


albo dolej oleju ....

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie [2012-06-07 20:25:03]


to nie dyfer tylko przegóby a dyfer swoja droga wyje. juz nie długo przekladam 2.3 z czarnej z zawieszeniem przynajmniej przednim a tyl sie okaze no i dyfer oczywiscie.

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2012-06-11 20:39:55]


tak dla jasności czarna odjechała za to jest caprik zawieszenie silnik itd bez zmian.
Do Zakopanego nas zawiozła i nawet wróciła bez zbędnych przygód. dyfer leży na podwórku i czeka na lepsze czasy co by odrazu przeguby zmienić i pare rzeczy.
ale to wszystko juz raczej na wiosne.
pozdro

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-01-17 17:19:23]


witam
dawno tu nie zaglądalem az w koncu trzeba by cos napisac.
Wiele sie nie zmienilo jakies zawieszenie amorki i pierdoly na bierzaco robione.
Teraz sprawa ma sie tak ze to paskudne 2.0 w rzedzie umarlo, a konkretniej ktorys tlok stracil pierscienie kompresja poszla korkiem wlewu oleju a wraz z nia olej wywalilo na A2 naszczescie mialem cos zeby dolac i jakos dojechalem ale nie fajnie sie jezdzi granada z silnikiem parowozu...
teraz sprawa ma sie tak:
na podworku stoi juz 2,9 efi tylko ze od automatu, ktory tez mam ale chce zostac narazie przy manualu. Mam kilka pytań do znających temat:
- co mi potrzeba zeby odpalic to 2,9 w granadzie
skrzynia ma zostac, po zmianie dzwona i dorobieniu magicznej tulejki (tu chętnie jakies podpowiedzi linki bo nie znalazlem wiele na ten temat) czy potrzebuje nowej lapy sprzegla? tarcze i docisk juz ogarnolem pozostaje zamach od manuala bo mam od automatu. Ma to chodzic wstepnie na gazie dopiero pozniej bede kombinowal z podlaczeniem wachy.
Mam cala wiazke od scorpio, silnik jest 88r z tego co mi wiadomo, czyli na przeplywkach.
bede wdzieczny za wszelkie informacje ktore pomoga mi odpalic granade, to czego potrzbuje i ewentualnie namiary na czesci:
na pewno dzwon do v-ki

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-15 15:42:28]


magiczna tulejka :D
mysle ze zdjecie pomoze

Baytek Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-16 18:06:17]


Też je znalazłem, tylko z tego co sie dowiedziałem są dra rodzaje, o ile sie nie myle to średnica łożyska się różni i trzeba by najpierw się do tego dobrać.

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-18 16:01:37]


poszukaj na forum "łożysko pilotujące" a wszystko się wyjaśni :)

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-18 16:39:01]


silnik ze skrzynia wyciagniety

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-19 10:00:46]


ta tulejka byla dobra
przymiarke robilem na silniku 2,9 efi wlasnie i byla przyczyna dlugich prob zamontowania na silniku i ni cholery nie moglem dac sobie z tym rady

powod bardzo prosty na forum naczytalem sie ze sa rozne dzwony do skrzyn N9 i roznej dlugosci walki prowadzace ja nie zmierzylem a pozniej walczylem ze skrzynia pod autem
dopiero pozniej po rozum do glowy tulejke wyrzucilem i okazalo sie ze jest bardzo dobrze a skrzynia byla od sierry xr4 z silnikiem 2,8 tak wiec pasowala bez niczego

.... ale to bylo jakies 10 lat temu wiec i wiedza nie ta ;))

sprawdz ile ci walek wystaje za obrys dzwonu i bedziesz wszystko wiedzial jak wystaje jakies 1,5 cm (jak mnie pamiec nie myli) to jest oki i nic nie musisz dorabiac
a jak nie to chyba skrzynia od diesla z innymi troche przelozeniami i dzwon od vki i tutaj tez chyba bez tulejki

sprawdz jeszcze jakie masz kolo zamachowe czy od 2,3 czy od 2,9 bo tez sie lekko roznia i pozniej mozesz miec problem ze sprzeglem w sensie tarcze jeszcze masz a nie wysprzegla
nie takie to proste wszystko na pierwszy rzut oka ale nie ma sie co poddawac wszystko idzie zrobic ;))

Baytek Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-20 22:31:15]


Zamach wczoraj przyszedl ale do Łowicza i zaraz po niego jade, co do wałka to jest powiedzmy na równo z dzwonem czyli troche za krutki, nie wchodzi w wał, musze jeszcez przymierzyć co i jak. hmm z tym sprzęgłem troche mnie zmartwiłeś, w ogłoszeniu napisałem że zamach do 2,9 potrzebuje i myślę że taki właśnie będzie.
Mam jeszcze mały problem z wiązką, http://www.capri.pl/forum/47956
Ale w sumie widze że problem sie chyba już rozwiązał.

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-21 09:32:54]


no wlasnie ja myslalem zawsze ze kola zamachowe sa takie same ale mam w garazu gdzies zasypane od 2,3 z granatnika i od 2,4 efi ze skorka i sa rozne
narazie zostaja oba bo nie wiem ktore bedzie bardziej pasowalo a roznica jest cos kolo 1cm jak tak na szybko sprawdzalem ale moge sie mylic

najlepiej napisz do Myszy a w ostatecznosci mozesz do niego podskoczyc bo nie masz az tak daleko napewno pomoze ze sprawami mechanicznymi a elektyke ma w malym palcu :D

sprawdzaj wszystko jak skladasz a nie bedziesz mial niespodzianek

Baytek Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-21 10:14:10]


zamach jest od 2,9 i myśle że będzie ok, sprzęgło mam od flondra jeszcze nie przymierzałem bo dopiero zaraz jade po zamach, co do samej tulejki to zastanawiam się nad jej długością ale będe miał zamach przymierze i zobaczymy, co do wiązki będe miał jeszcze pytanie jak podłączyć wtyczkę co do czego bo jakos nie moge tego rozpracować

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-21 10:31:54]


Gra i buczy :) puki co bez wydechu z kompem luzno i w ogole nie do jazdy ale odpala i nawet nie gasnie :) jeszcze zaplon uklad chlodzenia prady i wiele wiele innych ale wyglada na to ze bedzie gralo i to ladnie :) w koncu

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-26 19:58:37]


Yeah!

nebel Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-27 09:21:22]


wyglada na to ze pucha filtra nie chce sie zmiescic, do tego nie moge ustawic zaplonu (nie mam stroboskopu) ciągle strzela a to tu a to tam, ale glownie w dolot. do wymiany jeszcze swiece kopulka i palec, kable mam, moze to cos pomoze bo przy dodaniu gazu cos slabo sie zbiera (narazie tylko LPG) wczoraj wystrzelil waz od chlodnicy (stare opaski) kupilem nowe konkretne, dzisiaj to poskladam. Aha urwalem kruciec nagrzewnicy i nie mam wisko. Bardzo szybko lapie temperature termostat nowy Wahler. Jak ktoś ma wisko albo wiatrak elektryczny na sprzedaz to pisac.

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-28 09:56:55]


a z tym zapłonem to jaki masz aparat zapłonwy? bo jeśli ma to chodzić tylko na gazie bez komputera i oryginalnej wiązki od scorpio to musisz przerobić aparat zapłonowy - aparat od zwykłej v-ki i trzeba w nim zmienić ślimak napędzający bo w 2.4 2.9 chyba zęby są w drugą stronę czy coś takiego...

Szramek Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-28 10:17:38]


jest wiazka jest komp, zaplon zaplonem mysle ze jest calkiem ok. swiece kopulka i palec do wymiany, kable mialem prawie nowki. jak dam gazu to trzesie sie troche tak jak by jeden gar niedomagal, musze swiece wykrecic i sprawdzic. jeszcze tylko jakis wiatrak narazie elektryczny. aha podlaczylem czujnik temp i odrazu pokazuje max jak przekrece stacyjke...

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-28 11:55:51]


Miałem podobnie ostatnio, przysłoń lekko wlot powietrza do filtra. Najprawdopodobniej źle dobrany mikser.

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-28 15:48:32]


wyglada na to ze znalazlem problem, przeplywki sa walniete i sie zacinaja, wyglada to tak ze mixery sa miedzy pucha a przeplywkami, czyli przed, przez co maja tak jak by dodatkowa przepustnice...
dodatkowo zginelo ladowanie, kontolka w ogole sie nie zapala miernikiem sprawdzalem i wyglada na to ze nie ma. w weekend bede szukal. mam jakies elektryczne wiatraki i musze je jakos wsadzic (nie mam wisko a i fundusze sie koncza) jeszcze jakies konkretne obejmy na weze od chlodnicy (jak pie... to sie wszystkie swiatla pozapalaly u sasiadow...) wymienic nagrzewnice bo sie krociec urwal podwiesic wydech, poupychac jakos zgrabnie to wszystko pod maska ktora tez musze zalozyc i bedzie juz chyba jezdzic...

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-28 21:19:14]


Wiatraki - zwróć uwagę czy są pchające czy ciągnące. Jedne zakłada się przed chłodnice, a drugie przed silnik.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-28 21:28:10]


wiatraki sierra/scorpio/mondeo elektryczne podwójne.
Tanie, mocne, ciągnące, montowane za chłodnicą.
Jedna ważna rzecz - dobra instalacja na przekaźniku i czujniku temp ( sierra 98/95'C albo dla bojaźliwych felicja 88/85'C). Pamiętaj o dobrych kablach i dużym bezpieczniku - te wiatraki potrafią wyłączyć bezpiecznik 30A ;)

michalch83 [2013-08-28 21:41:43]


z zaplonem wymien co masz wymienic te kabelki swiece kopulke i ten palec i jak cos mozesz na sluch ustawic ale najlepiej do elektryka podjedz jak nie masz sprzeta do ustawienia
a to ze strzela to nie wiem od czego zalezne

u mnie byl parownik tartarini jakis o podwyzszonej mocy wspolpracowal z silnikiem 1,6 i przy 2,9 dawal bardzo dobrze rade nawet na tym samym mikserze pozniej na pucharze (lat kilka do tylu) wysiadl tenze wlasnie parownik i do tego wysiadl aparat wymienilem to wszystko i sie zaczelo strzelanie czego wczesniej nie znalem

ustawilem u elektryka i nic strzelal nadal jezdzic jezdzil dobrze ale to strzelanie bylo przykre bo czasami po strzale jazda sie konczyla weze spadaly, pekaly i wogole

jak masz te przeplywki podlaczone to zainwestuj w klapki antystrzalowe bo widzialem ladnie powyginane przeplywki

Baytek Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-28 23:18:16]


wiatraki mam ciagnące, musze ogarnac jeszcze jakis termik, moze mi ktos podpowiedziec jak i gdzie go podlaczyc? granadowa chlodnica ma jakis czujnik ale podobno dziala dopiero jak juz wybucha, moze na jego miejsce cos? Co do przeplywek to mam klapki ale chyba nie dzialaja tak jak powinny, w kazdym razie przeplywki sie blokuja i wtedy np strzela i nierowno chodzi. aha pytam bo ruszylem z praca i nie mam za wiele czasu dochodzic co i jak

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-29 21:19:32]


Jezusie chrystusie i wszyscy święci hinduizmu.
Czy ja niewyraźnie piszem ? Jak masz już czujnik w chłodnicy to go wykręcasz i wkręcasz to co napisałem 2 posty powyżej. Podłączenie jest tak proste, że nawet na elektrodzie jest dobrze opisane i nawet taki debil prądowy jak ja podłączył to tylko z jednym telefonem do Myszy ;)

A żeby wyjaśnić 12 następnych Twoich pytań odnośnie 2.9.

1. Wypi(er...c)ąć przepływki.
2. Poszukać kompa i wiązki na map-sensorze i jednej sondzie lambda ( najmniej problemów)
3. Podłączyć porządnie, 7 razy posprawdzać masy.
4. Założyć filtr paliwa. Tak, od wtrysku.
5. Wyj(e..ć)ąć cały obecny syf gazowy spod maski.
6. Włożyć BRC ATE 90 albo OMVL
7. Pospawać trójnik.
8. Włożyć blos.
9. Podpiąć emulator wtrysków.
10. Odpalić.
11. Ustawić gaz wg. poematu. Benzyna się sama ustawi.
12. Palić laka i wysłać browara x4 na adres z danych z konta .

Gute nacht.

michalch83 [2013-08-29 21:31:23]


noo lubie konkrety:)

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-29 21:54:34]


Trójnik wyspawany, wiatrak zalozony narazie na wlacznik, moze jutro uda sie pojezdzic w koncu.

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-31 21:43:57]


Wyglada na to że jeździ :) piecyk mocy ma, ale chyba troche za malo ale to mysle ze kwestia dolotu, nie mam jeszcze blosa (chętnie kupie jakas uzywke) dyfer troche nie domaga, i nie chodzi o przelozenie ale o jego stan. musze jeszcze pare rzeczy zrobic, ale jezdze juz nia do pracy. wymienic nagrzewnice bo sie kruciec upier... jak silnik wrzucalem, aha przy ruszaniu jak by sprzeglo szarpalo, hmm co to moze byc? wczesniej tarcza z dociskiem razem chodzily i z tego co wiem nic takiego sie nie dzialo. co to moze byc?

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-09-03 20:53:16]


A zamach jest też od kompletu?

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-09-03 20:56:16]


zamach nie jest od kompletu, osobno kupilem, tarcza i docisk z tego co wiem jest. wyglada to tak ze ruszac rusza a jak juz praktycznie odpuszcza sie sprzeglo do konca to poszarpuje, tak jak by z poczatku bralo ladnie a pod koniec jak obroty sie wyrownuja to szarpnie kilka razy a pozniej to juz jedzie.

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2013-09-05 20:32:58]


Chyba musisz lekko przetoczyć powierzchnię koła zamachowego bo może być lekko krzywa a to się objawia właśnie takimi efektami w postaci szarpania.

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie [2014-03-06 15:18:19]


Nie lepiej było to palić na MAPie ?

monti0 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-03-06 20:49:19]


szukalem wiazki na jedna sąde ale nie znalazłem, wiec wziolem sie za przeplywki.
Co do szarpania to już się chyba dotarło.

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2014-03-07 18:32:13]


dobra
to jadę zaraz dogadywać wiązke pod mapa :)
hmm jakoś sie ostatnio sporo ruszyło z fordami :)

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2014-12-07 13:12:45]


Obawiam się tylko jednego patrząc na ta belkę ze chyba zrobiłeś ja na warsztacie nie mierząc do karoserii a tam na ten wynalazek jest naprawdę mało miejsca. Ja musiałem przesunąć mocowanie linki ręcznego i przyciąć jedno mocowanie pasów bezpieczeństwa w które musiałem pózniej wkręcić bardzo krótka śrubę.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-12-07 14:52:08]


hmm
własnie tak jak mylisz Zapku, wiadomy tego ze za wiele miejsca tam nie ma, zostawiłem sobie jakąś tarcze do diaxa a i migomat tez stoi. konstrukcja troche sie rózni od twojej, domyslam sie ze odcinałes to zagircie na szczycie od uchwytów bo troche nie ten kąt wychodzi, widac róznice miedzy moja a twoja, twoja jest ładna, pokazowa wręcz, moja ma dzialac :) moze kolejna bedzie cudem doswiadczenia i motopompy, ta jest projektem szkoleniowym, zobaczymy jak wielu rzeczy nie wziolem pod uwage nie przymierzajac do samochodu :)

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2014-12-07 18:25:27]


Może się zdziwisz ale moja tez działa :D
Masz racje, odcinalem te mocowania, tak samo belkę przecinalem i po jej obrobeniu pospawalem w całość. O to chodziło, wiedziałes tyle ile trzeba a resztę dokombinowales i masz. Oby Ci się to zmieściło.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-12-07 20:13:51]


wiesz po co odkrywać koło?
ktoś juz to zrobil dlatego zadawałem troche pytań czasem durnych ale czasu dla fordów mam nie za wiele od kiedy synuś mi się urodził, w sumie to dziwię się że kobieta daje mi sobote spędzać w warsztacie :)
sam też bym to wykombinował tak czy inaczej tylko zajeło by to dużo więcej czasu którego mam mało i musze dobrze nim dysponować.
A tak w ogóle to przecież jednym z celów stowarzyszenia jest wzajemna pomoc nie?
czy się zmieści? jak sie popieści to i się zmieści :)

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie [2014-12-07 20:20:25]